30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
51881560
NGX, s. r. o.
Bancíkovej 1/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82103, SVK
Zabezpečenie technickej podpory a konsolidácia licencií pre „Systém komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou
technická podpora, licenčné softvérové vybavenie, softvér
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie technickej podpory a konsolidácia licencií pre „Systém komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou
|
|
---|---|
Funkcia |
Verejný obstarávateľ používa licenčné softvérové vybavenie s centrálnym manažmentom SYMANTEC PROTECTION SUITE ENTERPRISE EDITION (SPS EE) na 7500 koncových bodoch (ochrana pracovných staníc, serverov, ochrana mailovej komunikácie na MS Exchange Server 2016 aj na mailovej bráne) v ústredí a pobočkách (cca 100 lokalít) a ENDPOINT DETECTION AND RESPONSE (EDR) rozšírený modul inteligentného zabezpečenia ochrany koncových bodov (z úrovne výstrahy na úroveň nápravy do niekoľkých minút) pre 5700 používateľov na automatické centrálne |
inteligentného zabezpečenia ochrany koncových bodov (z úrovne výstrahy na úroveň nápravy do niekoľkých minút) pre 5700 používateľov na automatické centrálne rýchle odhalenie narušenia (detekcia pokročilých útokov), rýchle vyšetrenie (z histórie nazbieraných dát) a rýchla reakcia na narušenie a rýchla sanácia narušenia pre dotknuté (z histórie nazbieraných dát) monitorované koncové body na sieti s EDR centrálnym manažmentom |
prevádzkovaným na hardvérovej „ADVANCED TREAT PROTECTION PLATFORM 8880-30 APPLIANCE including 5 years Next Bussiness Day Delivery Hardware Support“ t.j. s 5 ročnou podporou výmeny hardvéru na ďalší pracovný deň (od 1.1.2020 do 31.12.2024). |
I. obnova existujúcich licencií a technickej podpory Symantec „Protection Suite Enterprise Edition, Renewal Software Maintenance, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices 1 YR“ (ďalej len „SPS EE“) pre 7 450 ks koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov), |
II. obnova existujúcich licencií a technickej podpory „Endpoint Detection and Response, Renewal Hybrid Subscription License with Support, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices 1 YR“ (ďalej len „EDR“) pre 5 700 používateľov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov), |
III. obnova existujúcich licencií a technickej podpory „Protection Suite Enterprise Edition, Subscription License, 1 - 99 Users“ pre 50 koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). Vyžaduje sa samostatný licenčný kľúč/licenčný súbor. |
IV. Dodávka 550 ks nových licencií SPS EE s technickou podporou na jeden (1) rok (vyžaduje sa zlúčenie licenčného kľúča do jedného, t.j. licencia sa zlúči s existujúcimi t.j. 550+7450=8000) Protection |
Suite Enterprise Edition, Additional Quantity License + 1 year Initial Software Maintenance, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. technická podpora existujúcich koncových bodov SPS EE | ks | 7450 | ||
2. technická podpora existujúcich používateľov EDR | ks | 5700 | ||
3. technická podpora existujúcich licencií „Protection Suite Enterprise Edition, Subscription License, 1 – 99 USERS“ pre 50 koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). Vyžaduje sa samostatný licenčný kľúč/licenčný súbor | ks | 50 | ||
4. dodávka nových 550 ks licencií SPS EE; (vyžaduje sa zlúčenie licenčného kľúča do jedného, t.j. licencia sa zlúči s existujúcimi t.j. 550+7450=8000) Protection Suite Enterprise Edition, Additional Quantity License + 1 year Initial Software Maintenance, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices s technickou podporou na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). | ks | 550 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
I. ROZSAH TECHNICKEJ PODPORY EXISTUJÚCICH KONCOVÝCH BODOV - SPS EE a EDR: | Verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie technickej podpory existujúcich licencií SPS EE a EDR (z bodov I a II), ďalej licencií (z bodu III) |
* | a dokúpených licencii SPS EE (z bodu IV) na obdobie 12 mesiacov t.j. od 1.1.2022 do 31.12.2022 v rozsahu: |
a dokúpených licencii SPS EE (z bodu IV) na obdobie 12 mesiacov t.j. od 1.1.2022 do 31.12.2022 v rozsahu: | v režime 24x7x365 |
b) poskytovanie a implementovanie upgrad-u produktov existujúcich systémov SPS EE a EDR a nových inštalácií systémov SPS EE a riešenie prevádzkových a bezpečnostných udalostí v systémoch SPS EE a EDR v súčinnosti s objednávateľom | |
c) poskytovanie záplat produktov SPS EE a EDR, | |
d) aktualizácie potrebného obsahu (definícií, spôsobov správania sa produktu), | 24x7x365 |
e) počet pracovníkov oprávnených komunikovať s technickou podporou, | min. 4 |
f1) pravidelná on-site podpora produktov SPS EE a EDR – (u objednávateľa v Bratislave) - max 52 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín), 1 človekodeň týždenne, | verejný obstarávateľ uvedené požaduje formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka úspešného uchádzača služieb v priestoroch verejného obstarávateľa v Bratislave v termínoch podľa |
* | vzájomne odsúhlaseného harmonogramu oboch zmluvných strán (lehota odsúhlasenia harmonogramu bude do troch (3) týždňov od uzavretia zmluvy) |
f2) podpora produktu SPS EE a EDR na vyžiadanie (u objednávateľa v Bratislave) – max. 18 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín) | verejný obstarávateľ uvedené požaduje formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka úspešného uchádzača služieb v priestoroch verejného obstarávateľa v Bratislave kedykoľvek počas obdobia |
* | 12 mesiacov (od 1.1.2022 do 31.12.2022) na základe vyžiadania verejným obstarávateľom (e-mailom/telefonicky) s nástupom úspešného uchádzača do jedného (1) pracovného dňa. |
g) vykonanie upgrade riadiacich produktov SPS EE (SEPM, SMS pre Exchange 2016 a SMG) a EDR a integrácia EDR s centrálnym manažmentom ochrany koncových bodov (SEPM) v súčinnosti s objednávateľom, | |
h) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík ochrany koncových bodov na SEPM pre pracovné stanice a pre servery objednávateľa: | |
- pre ochranu pred vírusmi, spywarom, sťahovaním súborov, ochrany pre MS Outlook, | |
- pre ochranu pred aktívnymi hrozbami pre Sonar a pre riadenie prístupu k zariadeniam (USB kľúče, tlačiarne, skenery, klávesnice a myši atď.) a aplikáciám objednávateľa, | |
- pre ochranu pred sieťovými hrozbami (Firewall, Intrusion Protection), | |
- pre host integritu, | |
- pre aktualizáciu LiveUpdate, | |
- pre posilnenie zabezpečenia aplikácií, ochrana pred neoprávneným využitím pamäte, | |
i) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík SMS pre Exchange 2016 | |
j) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík pre mailovú bránu SMG. | |
k) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík EDR |
Názov |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE |
1. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť technickú podporu u objednávateľa uvedenú v bode č. I písm. a) až j), v bode II písm. a) až k) a v bode III v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky v súlade s potrebami a požiadavkami objednávateľa počas platnosti zmluvy do 31.12.2022. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory bude odovzdávací/preberací protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
2. Fyzickú dodávku a import 7 450 ks licencií SPS EE do riadiacich konzol na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022, podľa bodu I v záujme kontinuity prevádzky. Fyzickú dodávku a import 5 700 ks licencií EDR do riadiacich konzol na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022, podľa bodu II v záujme kontinuity prevádzky. |
Fyzická dodávka a import licencií pre 50 koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022, podľa bodu III v záujme kontinuity prevádzky. Dodávku licencií a technickú podporu pre 550 koncových bodov podľa bodu IV. |
3. Poskytovateľ bude vykonávať technickú podporu uvedenú v bode č. I , II písm. f1) a III v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 – 18:00 h). Pravidelná on-site podpora v rozsahu max 52 človekodní počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2022 do 31.12.2022) formou prítomnosti |
certifikovaného technického pracovníka poskytovateľa služieb v priestoroch objednávateľa v Bratislave (1 človekodeň týždenne) v termínoch podľa vzájomne odsúhlaseného harmonogramu oboch zmluvných strán (lehota odsúhlasenia harmonogramu bude do troch (3) týždňov od uzavretia zmluvy) |
4. Poskytovateľ bude vykonávať technickú podporu uvedenú v bode č. I , II písm. f2) a III v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 – 18:00 h). Podpora na vyžiadanie objednávateľom v rozsahu max 18 človekodní počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2022 do 31.12.2022) sa bude realizovať |
formou požiadaviek objednávateľa uplatňovaných v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa e-mailom alebo telefonicky. Poskytovateľ je povinný nastúpiť na realizáciu podpory na vyžiadanie do jedného (1) pracovného dňa od e-mailovej/telefonickej požiadavky objednávateľa. |
5. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť u objednávateľa generovanie certifikátu a licenčného súboru pre 7 450 ks licencií SPS EE a 5700 ks licencií EDR a pre 50 koncových bodov a následne aplikovanie licenčného súboru do riadiacich konzol v záujme kontinuity prevádzky objednávateľa, od účinnosti zmluvy najneskôr do 31.12.2022 a poskytovať technickú podporu na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022. Dokladom bude akceptačný |
protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán najskôr prvý pracovný deň požadovaného roku poskytovania technickej podpory, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie. |
6. Poskytovateľ sa zaväzuje predkladať objednávateľovi výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) v členení podľa pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie, a to štvrťročne v termíne do 10 dní od ukončenia štvrťroka. |
7. Poskytovateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo, e-mailová adresa a e-mailovú adresu a telefónne číslo na hlásenie požiadaviek podpory na vyžiadanie objednávateľom podľa bodu 3 tejto časti. |
8. Predmet zákazky môže dodať a poskytovať len spoločnosť, ktorá má na to oprávnenie. Poskytovateľ predloží objednávateľovi do dvoch (2) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy prehlásenie výrobcu, resp. ním povereného zástupcu, že je obchodným partnerom výrobcu licenčného softvérového vybavenia SPS EE a EDR ako aj oprávneným partnerom pre všetky ponúkané súčasti licenčného softvérového vybavenia SPS EE a EDR, ktoré ho oprávňujú na jeho dodanie.. |
9. Poskytovateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje min. 1 technickým pracovníkom t.j. expertom s platnou technickou certifikáciou výrobcu pre systém ochrany koncových bodov ako aj pre systém antispamovej a antivírovej ochrany emailovej prevádzky v aktuálnej verzii |
10. Podmienkou pre akceptáciu dodávky je implementácia, správa a poskytovanie technickej podpory týmto expertom počas celej doby plnenia predmetu zákazky/zmluvy. |
11. Celková cena predmetu zmluvy bude obsahovať všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu (doprava, dodávka, import licencií, technická podpora podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
12. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby |
13. Poskytovateľ bude oprávnený vystaviť faktúru na predmet zmluvy podľa bodov I, II a III do 5-tich pracovných dní od začatia poskytovania technickej podpory (pravidelnej on-site podpory a/alebo podpory na vyžiadanie). Prílohou bude doklad – akceptačný protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie. |
14. Dokladom o dodávke licencií podľa bodu IV bude akceptačný protokol o dodávke licencií potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
29. augusta 8-10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2022 14:00
1,00 celok
246 882,00
246 882,00
Verejný obstarávateľ požaduje doťať tovar tovar podľa uvedenej funkčnej a tech. špecifikácie, neumožňuje sa variantné riešenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2021 12:21
12.01.2022 10:00
12.01.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.01.2022 11:28 - Vstupná ponuka | 246 240,00 | € | Cena s DPH |
07.01.2022 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 246 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: