• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2022 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2022 12:45

Detail zákazky Z202124788

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2022 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2022 12:45

Základné údaje

Z202124788

OF-247865

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6145960

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

51881560

NGX, s. r. o.

Bancíkovej 1/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie technickej podpory a konsolidácia licencií pre „Systém komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou

technická podpora, licenčné softvérové vybavenie, softvér

  • 48730000-4 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti
  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi
  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72600000-6 - Počítačové podporné služby a poradenstvo

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie technickej podpory a konsolidácia licencií pre „Systém komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou
Funkcia
Verejný obstarávateľ používa licenčné softvérové vybavenie s centrálnym manažmentom SYMANTEC PROTECTION SUITE ENTERPRISE EDITION (SPS EE) na 7500 koncových bodoch (ochrana pracovných staníc, serverov, ochrana mailovej komunikácie na MS Exchange Server 2016 aj na mailovej bráne) v ústredí a pobočkách (cca 100 lokalít) a ENDPOINT DETECTION AND RESPONSE (EDR) rozšírený modul inteligentného zabezpečenia ochrany koncových bodov (z úrovne výstrahy na úroveň nápravy do niekoľkých minút) pre 5700 používateľov na automatické centrálne
inteligentného zabezpečenia ochrany koncových bodov (z úrovne výstrahy na úroveň nápravy do niekoľkých minút) pre 5700 používateľov na automatické centrálne rýchle odhalenie narušenia (detekcia pokročilých útokov),  rýchle vyšetrenie (z histórie nazbieraných dát) a rýchla reakcia na narušenie a  rýchla sanácia narušenia pre dotknuté (z histórie nazbieraných dát) monitorované koncové body na sieti s EDR centrálnym manažmentom
prevádzkovaným na hardvérovej „ADVANCED TREAT PROTECTION PLATFORM 8880-30 APPLIANCE including 5 years Next Bussiness Day Delivery Hardware Support“ t.j. s 5 ročnou podporou výmeny hardvéru na ďalší pracovný deň (od 1.1.2020 do 31.12.2024).
I.    obnova existujúcich licencií a technickej podpory Symantec „Protection Suite Enterprise Edition, Renewal Software Maintenance, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices 1 YR“ (ďalej len „SPS EE“) pre 7 450 ks koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov),
II.    obnova existujúcich licencií a technickej podpory „Endpoint Detection and Response, Renewal Hybrid Subscription License with Support, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices 1 YR“ (ďalej len „EDR“) pre 5 700 používateľov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov),
III.    obnova existujúcich licencií a technickej podpory  „Protection Suite Enterprise Edition, Subscription License, 1 - 99 Users“ pre 50 koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). Vyžaduje sa  samostatný licenčný kľúč/licenčný súbor.
IV.    Dodávka 550 ks nových licencií SPS EE s technickou podporou na jeden (1) rok (vyžaduje sa zlúčenie licenčného kľúča do jedného, t.j. licencia sa zlúči s existujúcimi t.j. 550+7450=8000) Protection
Suite Enterprise Edition, Additional Quantity License + 1 year Initial Software Maintenance, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. technická podpora existujúcich koncových bodov SPS EE ks 7450
2. technická podpora existujúcich používateľov EDR ks 5700
3. technická podpora existujúcich licencií „Protection Suite Enterprise Edition, Subscription License, 1 – 99 USERS“ pre 50 koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). Vyžaduje sa  samostatný licenčný kľúč/licenčný súbor ks 50
4. dodávka nových 550 ks licencií SPS EE; (vyžaduje sa zlúčenie licenčného kľúča do jedného, t.j. licencia sa zlúči s existujúcimi t.j. 550+7450=8000) Protection Suite Enterprise Edition, Additional Quantity License + 1 year Initial Software Maintenance, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices s technickou podporou na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). ks 550
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
I.    ROZSAH TECHNICKEJ PODPORY EXISTUJÚCICH KONCOVÝCH BODOV - SPS EE a EDR: Verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie technickej podpory existujúcich licencií SPS EE a EDR (z bodov I a II), ďalej licencií (z bodu III)
* a dokúpených licencii SPS EE (z bodu IV) na obdobie 12 mesiacov t.j. od 1.1.2022 do 31.12.2022 v rozsahu:
a dokúpených licencii SPS EE (z bodu IV) na obdobie 12 mesiacov t.j. od 1.1.2022 do 31.12.2022 v rozsahu: v režime 24x7x365
b) poskytovanie a implementovanie upgrad-u produktov existujúcich systémov SPS EE a EDR a nových inštalácií systémov SPS EE a riešenie prevádzkových a bezpečnostných udalostí v systémoch SPS EE a EDR v súčinnosti s objednávateľom
c) poskytovanie záplat produktov SPS EE a EDR,
d) aktualizácie potrebného obsahu (definícií, spôsobov správania sa produktu), 24x7x365
e) počet pracovníkov oprávnených komunikovať s technickou podporou, min. 4
f1) pravidelná on-site podpora produktov SPS EE a EDR – (u objednávateľa v Bratislave) - max 52 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín), 1 človekodeň týždenne, verejný obstarávateľ uvedené požaduje formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka úspešného uchádzača služieb v priestoroch verejného obstarávateľa v Bratislave v termínoch podľa
* vzájomne odsúhlaseného harmonogramu oboch zmluvných strán (lehota odsúhlasenia harmonogramu bude do troch (3) týždňov od uzavretia zmluvy)
f2) podpora produktu SPS EE a EDR na vyžiadanie (u objednávateľa v Bratislave) – max. 18 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín) verejný obstarávateľ uvedené požaduje formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka úspešného uchádzača služieb v priestoroch verejného obstarávateľa v Bratislave kedykoľvek počas obdobia
* 12 mesiacov (od 1.1.2022 do 31.12.2022) na základe vyžiadania verejným obstarávateľom (e-mailom/telefonicky) s nástupom úspešného uchádzača do jedného (1) pracovného dňa.
g) vykonanie upgrade riadiacich produktov SPS EE (SEPM, SMS pre Exchange 2016 a SMG) a EDR a integrácia EDR s centrálnym manažmentom ochrany koncových bodov (SEPM) v súčinnosti s objednávateľom,
h) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík ochrany koncových bodov na SEPM pre pracovné stanice a pre servery objednávateľa:
- pre ochranu pred vírusmi, spywarom, sťahovaním súborov, ochrany pre MS Outlook,
- pre ochranu pred aktívnymi hrozbami pre Sonar a pre riadenie prístupu k zariadeniam (USB kľúče, tlačiarne, skenery, klávesnice a myši atď.) a aplikáciám objednávateľa,
- pre ochranu pred sieťovými hrozbami (Firewall, Intrusion Protection),
- pre host integritu,
- pre aktualizáciu LiveUpdate,
- pre posilnenie zabezpečenia aplikácií, ochrana pred neoprávneným využitím pamäte,
i) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík SMS pre Exchange 2016
j) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík pre mailovú bránu SMG.
k) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík EDR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE
1.    Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť technickú podporu u objednávateľa uvedenú v bode č. I písm. a) až j), v bode II písm. a) až k) a v bode III v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky v súlade s potrebami a požiadavkami objednávateľa počas platnosti zmluvy do 31.12.2022. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory bude odovzdávací/preberací protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
2.    Fyzickú dodávku a import 7 450 ks licencií SPS EE do riadiacich konzol na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022, podľa bodu I v záujme kontinuity prevádzky. Fyzickú dodávku a import 5 700 ks licencií EDR do riadiacich konzol na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022, podľa bodu II v záujme kontinuity prevádzky.
Fyzická dodávka a import licencií pre 50 koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022, podľa bodu III v záujme kontinuity prevádzky. Dodávku licencií a technickú podporu pre 550 koncových bodov podľa bodu IV.
3.    Poskytovateľ bude vykonávať technickú podporu uvedenú v bode č. I , II písm. f1) a III v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 – 18:00 h). Pravidelná on-site podpora v rozsahu max 52 človekodní počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2022 do 31.12.2022) formou prítomnosti
certifikovaného technického pracovníka poskytovateľa služieb v priestoroch objednávateľa v Bratislave (1 človekodeň týždenne) v termínoch podľa vzájomne odsúhlaseného harmonogramu oboch zmluvných strán (lehota odsúhlasenia harmonogramu bude do troch (3) týždňov od uzavretia zmluvy)
4.    Poskytovateľ bude vykonávať technickú podporu uvedenú v bode č. I , II písm. f2) a III v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 – 18:00 h). Podpora na vyžiadanie objednávateľom v rozsahu max 18 človekodní počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2022 do 31.12.2022) sa bude realizovať
formou požiadaviek objednávateľa uplatňovaných v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa e-mailom alebo telefonicky. Poskytovateľ je povinný nastúpiť na realizáciu podpory na vyžiadanie do jedného (1) pracovného dňa od e-mailovej/telefonickej požiadavky objednávateľa.
5.    Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť u objednávateľa generovanie certifikátu a licenčného súboru pre 7 450 ks licencií SPS EE a 5700 ks licencií EDR a pre 50 koncových bodov a následne aplikovanie licenčného súboru do riadiacich konzol v záujme kontinuity prevádzky objednávateľa, od účinnosti zmluvy najneskôr do 31.12.2022 a poskytovať technickú podporu na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022. Dokladom bude akceptačný
protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán najskôr prvý pracovný deň požadovaného roku poskytovania technickej podpory, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie.
6.    Poskytovateľ sa zaväzuje predkladať objednávateľovi výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) v členení podľa pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie, a to štvrťročne v termíne do 10 dní od ukončenia štvrťroka.
7.    Poskytovateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo, e-mailová adresa a e-mailovú adresu a telefónne číslo na hlásenie požiadaviek podpory na vyžiadanie objednávateľom podľa bodu 3 tejto časti.
8.    Predmet zákazky môže dodať a poskytovať len spoločnosť, ktorá má na to oprávnenie. Poskytovateľ predloží objednávateľovi do dvoch (2) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy prehlásenie výrobcu, resp. ním povereného zástupcu, že je obchodným partnerom výrobcu licenčného softvérového vybavenia SPS EE a EDR ako aj oprávneným partnerom pre všetky ponúkané súčasti licenčného softvérového vybavenia SPS EE a EDR, ktoré ho oprávňujú na jeho dodanie..
9.    Poskytovateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje min. 1 technickým pracovníkom t.j. expertom s platnou technickou certifikáciou výrobcu  pre systém ochrany koncových bodov ako aj pre systém antispamovej a antivírovej ochrany emailovej prevádzky v aktuálnej verzii
10.    Podmienkou pre akceptáciu dodávky je implementácia, správa a poskytovanie technickej podpory týmto expertom počas celej doby plnenia predmetu zákazky/zmluvy.
11.    Celková cena predmetu zmluvy bude obsahovať všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu (doprava, dodávka, import licencií, technická podpora podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
12.    Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby
13.    Poskytovateľ bude oprávnený vystaviť faktúru na predmet zmluvy podľa bodov I, II a III do 5-tich pracovných dní od začatia poskytovania technickej podpory (pravidelnej on-site podpory a/alebo podpory na vyžiadanie). Prílohou bude doklad – akceptačný protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie.
14.    Dokladom o dodávke licencií podľa bodu IV bude akceptačný protokol o dodávke licencií potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

29. augusta 8-10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

31.12.2022 14:00

1,00 celok

246 882,00

246 882,00

Verejný obstarávateľ požaduje doťať tovar tovar podľa uvedenej funkčnej a tech. špecifikácie, neumožňuje sa variantné riešenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.12.2021 12:21

12.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 559
 185
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.01.2022 11:28 - Vstupná ponuka 246 240,00 € Cena s DPH
07.01.2022 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 246 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS