• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2021 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 14:00

Detail zákazky Z202124774

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2021 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 14:00

Základné údaje

Z202124774

OF-248059

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112493

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené potraviny a hydina

Mrazené potraviny a hydina

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15112130-6 - Kurčatá
  • 15112140-9 - Kačice
  • 15112120-3 - Morky
  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené potraviny a hydina
Funkcia
Dodávka mrazených potravín a hydiny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z tresky plátky lisované kg 60
Knedličky(plnené rôznou náplňou bryndzové, mäsové) kg 30
Knedličky(tvarohové, ovocné, nugátové) kg 50
Mrazené šúlance neplnené kg 15
Mrazené šúlance plnené(makové, orechové, lekvárové) kg 50
Špenát mrazený kg 40
Karfiol ružičky mrazený kg 200
Karfiol predsmažený obaľovaný kg 10
Mrazený kel rezaný ks 50
Mrazená baby mrkva kg 60
Mrazený hrášok kg 30
Mrazená kukurica kg 50
Brokolica mrazená ružičky kg 200
Mrazená tekvica kg 40
Čínska zmes kg 15
Mrazená zeleninová zmes hrášok s karotkou kg 30
Zeleninová zmes pod sviečkovú kg 150
Mrazená zmes kúpeľná kg 100
Mochovská mrazená zelenina kg 80
Mrazená zelenina jarná zmes ks 80
Mrazená zmes francúzska kg 120
Mrazená zmes jesenná ks 30
Bretánska zmes kg 80
Mexická zeleninová zmes kg 30
Mrazená ovocná lesná zmes 2,5 kg kg 20
Šampiňóny krájané mrazené kg 100
Nanuk smotanový 75-100 ml rôzne príchute(ovocná, kakaová a pod.) ks 200
Mrazené predsmažené zemiakové hranolky kg 40
Mrazené predsmažené zemiakové krokety kg 10
Kurča celé bez drobov, kalibrované 1500 -1800 g, hlboko zmrazené, trieda A kg 300
Kuracie stehná s kožou a kosťou, kalibrované 250 g-260 g, hlboko zmrazené, trieda A kg 200
Kuracie stehná bez kosti a kože, hlboko zmrazené, trieda A kg 150
Kuracie rezne- polovica pŕs alebo celé bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a kože, kalibrované 500g-100g, hlboko zmrazené, trieda A kg 150
Kuracie pečienky hlboko mrazené, trieda A kg 50
Kuracia polievková zmes (polievkový balíček) hlboko zmrazená, trieda A kg 25
Kačacia polievková zmes (polievkový balíček) hlboko zmrazená, trieda A kg 35
Morčacie prsia bez kostí a kože, hlboko zmrazené, trieda A kg 40
Kačacie stehná s kosťou a kožou kalibrované 500 g - 600 g, hlboko zmrazené, trieda A kg 60
Držky mrazené predvarené kg 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus/kg bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácii bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od dátumu 01.01.2022  do 31.12.2022, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednávaného množstva a druhu v termíne. oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 9,00 hod. telefonický resp. e-mailom.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 09.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví za každý dodaný tovar. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemecká súp.č.1023, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2022 06:00 — 31.12.2022 10:00

1,00 jeden celok

7 074,96

5 895,72

Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2021 10:31

20.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 161
 31
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2021 13:38 - Vstupná ponuka 7 074,96 € Cena s DPH
20.12.2021 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka 7 074,33 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS