• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2021 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2022 09:50

Detail zákazky Z202124762

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2021 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2022 09:50

Základné údaje

Z202124762

OF-245829

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6141727

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

50085999

InterMedical Plus, s.r.o.

Levická 7E, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systém priamej cholangioskopie vrátane súvisiacich služieb

cholangioskopia

  • 33168000-5 - Endoskopia, endochirurgické prístroje
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 50400000-9 - Opravy a údržba lekárskych a presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Systém priamej cholangioskopie
Funkcia
Požadujeme dodanie prístrojovej techniky, ktorá je schválená na dovoz a predaj v Slovenskej republike resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, všeobecne záväzným právnym predpisom a ktorá má pridelený platný ŠUKL kód ak je to relevantné.
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu kúpy s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami predmetu kúpy uvedenými v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu.
Ponúkaná prístrojová technika musí spĺňať zadefinovanú technickú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že také zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené.
Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane záujemcu.
Súčasťou predmetu zákazky je: - dodanie prístrojovej techniky na určené miesto, - inštalácia, - funkčná skúška, - protokolárne prevzatie a odovzdanie prístrojovej techniky, - odovzdanie dokumentácie, - odborné zaškolenie obsluhy, - plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkanú prístrojovú techniku
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prístrojová technika musí byť nová, nepoužívaná, nerepasovaná áno
Systém poskytuje priamu vizualizáciu žlčových ciest s použitím digitálneho ovládača áno
Prístroj má byť kompatibilný s duodenoskopom s max. priemerom pracovného kanálu 4,2 mm (0,16 in) áno
Umožňuje cielený odber taknivových vzoriek v pankreato-biliárnom systéme endoskopickou metódou za pomoci bioptických klieští áno
Pracovným kanálom sa dá zaviesť sonda pre laserovú litotripsiu alebo EHL sonda áno
Digitálny ovládač na príjem videosignálov z katétra, na spracovanie videosignálov a výstup videoobrazov na videomonitor so vstupným napätím; nominálny prúd: 1A-0.5A; špecifikácia poistky: 250V, 2A, typ F (F2AH250V); hmotnosť: 7,26 kg; rozmery: v. 10,4cm / š.32,5 cm / hl.39,1 cm; režim prevádzky: nepretržitý; 100-240 VAC, 50/60 Hz áno
Digitálny ovládač s nepretržitým režimom prevádzky áno
Oplachová pumpa s nožným prepínačom 120 V pre opakovaný oplach počas procesu zobrazenia žlčových ciest pri endoskopických postupoch s prietokom 375 ml/min áno
Vrátane LCD monitora (1280 x 1024mm) áno
 2. Štartovací balík spotrebného materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
10ks prístupový a zavádzací katéter na jedno použitie, ktorý umožňuje prístup a zavedenie príslušenstva do cieľovej pankreatobiliárnej anatómie a po pripojení k digitálnemu ovládaču mm 1,2 mm (3,6F)
Prístupový a zavádzací katéter s pracovnou dĺžkou cm 214
Prístupový a zavádzací katéter s max. šírkou zavádzanej časti mm 3,6 mm (10,8F)
1ks bioptické kliešte pre jedno použitie určené k cielenému odberu tkaniva v pankreato-biliárnom systéme endoskopickou metódou s pracovnou dĺžkou cm 286
10ks bioptické kliešte s priemerom brandží mm 1,0 mm
Bioptické kliešte s max. otvorením brandží mm 4,1 mm (55°)
10ks EHL vlákno na jednorazové použitie s priemerom 1,9 F a dĺžkou cm 375
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prístupový a zavádzací katéter s min. rozsah zahnutia 30° s pomocným zariadením v prac. kanále áno
Prístupový a zavádzací katéter kompatibilný s digitálnym ovládačom, s príslušenstvom s min. prac.dl.230 cm a vhodným pre priemer prac. kanálu 1,2 mm (3.6 F), s irigačnými pumpami s max. prietokom 650 ml/min. pri max. výtlaku 276 kPa, s napájacím vedením s konektorom, s duodenoskopom s min. priemerom prac. kanálu 4,2 mm, s vodiacimi drôtmi s max. vnútorným priemerom 0,035in (0,9 mm), s adaptérom s Y-portom dodaným s katétrom áno
15ks oplachových hadičiek určených pre používanie so zavádzacím a prístupovým katétrom a oplachovou pumpou pri endoskopických vyšetreniach žlčovodov áno
Bioptické kliešte sú určené do pracovného kanála 1.2mm áno
2ks extrakčný košík s priemerom katétra 1mm áno
2ks extrakčná slučka s priemerom katétra 1mm a priemerom slučky 9mm áno
1ks bipolárny elektrohydraulický litotriptor určený na litotripsiu veľkých alebo tvrdých žlčových kameňov v pankreato-biliárnom systéme áno
EHL litotriptor kompatibilný s digitálnym ovládačom a s prístupovým a zavádzacím katétrom áno
Vrátane nožného pedálu áno
Vrátane externého predlžovacieho kábla áno
 3. Plná autorizovaná servisná podpora
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záručná doba mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonávanie plnej servisnej podpory autorizovaným technikom áno
Doba odozvy od nahlásenia poruchy max. do 12 hodín od písomného nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní
Nástup servisného technika na opravu na mieste max. do 24 hodín od písomného nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní
Doba na odstránenie poruchy bez použitia náhradných dielov max. do 24 hodín od nástupu servisného technika na opravu
Doba na odstránenie poruchy s použitím originálnych náhradných dielov max. do 72 hodín od nástupu servisného technika na opravu
Vykonávanie pravidelných technických kontrol a preventívnych prehliadok min 1x ročne áno
Bezplatná preventívna prehliadka a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov najviac 14 dní pred uplynutím plnej autorizovanej servisnej podpory áno
V plnej autorizovanej servisnej podpore sú zahrnuté všetky práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia áno
Softwarové aktualizácie predpísané výrobcom zariadenia áno
Služba na diaľku – pripojenie k zariadeniu na diaľku, ak to prístrojová technika umožňuje áno/nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPY - DOKLADY
Na adresu verejného obstarávateľa, víťazný uchádzač najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy predloží:
1. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za plnenie predmetu Kúpnej zmluvy (ďalej len ako predmet kúpy alebo tovar), ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby.
2. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu kúpy vrátane nacenenia funkčných celkov s uvedením obchodného názvu, výrobcu, mernú jednotku, množstvo mernej jednotky, cenu za MJ v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, výšku DPH v EUR, sadzbu DPH v %, cenu celkom v EUR s DPH. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu kúpy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej Kúpnej zmluvy.
3. Podrobný technický opis predmetu kúpy vrátane súvisiacich služieb s uvedením obchodného názvu, výrobcu, údaje deklarujúce technicko-medicínske a funkčné parametre ponúkaného zariadenia vrátane technického listu v slovenskom alebo českom jazyku v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov predmetu kúpy.
4. Víťazný uchádzač predloží ES vyhlásenie o zhode na požadovaný predmet kúpy. Víťazný uchádzač predloží ŠUKL kód na predmet kúpy, ak je to relevantné.
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPY
V zmluvnom vzťahu sa pojem víťazný uchádzač nahrádza pojmom predávajúci a pojem verejný obstarávateľ sa nahrádza pojmom kupujúci. Spolu aj ako zmluvné strany.
Požadujeme dodanie predmetu kúpy najneskôr do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy na miesto plnenia. Súčasťou dodania predmetu kúpy bude aj sprievodná dokumentácia vrátane dodacieho listu, v ktorom kupujúci potvrdí podpisom a pečiatkou dátum dodania tovaru a prevzatie tovaru. Predávajúci oznámi zástupcovi kupujúceho najneskôr 1 pracovný deň vopred predpokladaný čas dodania predmetu kúpy. Kupujúci neakceptuje dodávanie tovaru po čiastkach.
Predmet kúpy je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, kupujúci umožňuje nahradiť takýto výrobok/ parameter ekvivalentným výrobkom/parametrom pod podmienkou, že takýto ekvivalent spĺňa úžitkové charakteristiky a je porovnateľnej alebo vyššej kvality.
V prípade, že predávajúci ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje kupujúci po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie predávajúceho, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje  predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na  ekvivalentný produkt, špecifikované kupujúcim pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ predávajúci nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to kupujúci považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Kupujúci deklaruje použitie zeleného aspektu vo verejnom obstarávaní. Kupujúci požaduje, ako osobitnú podmienku plnenia Kúpnej zmluvy, aby bol predmet kúpy zabalený v ekologických recyklovateľných obaloch alebo ekologických  obaloch, ktoré sú recyklovateľné.
Po dodaní tovaru je predávajúci povinný zabezpečiť odborné zaškolenie zamestnancov kupujúceho najneskôr do 3 dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru. Zaškolenie bude pozostávať z odborného zaškolenia obsluhy personálu zariadenia v minimálnom počte troch zamestnancov. O zaškolení bude vyhotovený protokol, v ktorom bude uvedený minimálne počet vyškolených osôb, ich mená a podpisy, rozsah a druh školenia, termín a dĺžka trvania, miesto zaškolenia a meno/mená osoby/osôb zodpovedných za školenie vrátane ich podpisov.
Presný termín a miesto školenia budú určené po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán.
Po dodaní tovaru je predávajúci povinný zabezpečiť inštaláciu tovaru a jeho uvedenie do prevádzky najneskôr do 3 dní odo dňa odovzdania prevzatia kompletného tovaru. O inštalácii a uvedení tovaru do prevádzky spíšu zmluvné strany inštalačný protokol na daný tovar s uvedením presného názvu a výrobcu zariadenia vrátane vykonania preberacej funkčnej skúšky zariadenia, v protokole budú rozpísané položky, z ktorých predmet kúpy pozostáva, vrátane uvedenia výrobných čísiel jednotlivých funkčných celkov a ich komponentov.
Po dodaní tovaru, odbornom zaškolení zamestnancov kupujúceho, inštalácii a uvedení tovaru do prevádzky, ako aj dodaní potrebných dokladov, bude zmluvnými stranami spísaný Protokol o odovzdaní a prevzatí kompletného tovaru, ktorý musí byť podpísaný oboma zmluvnými stranami. Protokol bude vyhotovený v 2 rovnopisoch, s určením pre každú zmluvnú stranu po jednom vyhotovení. V protokole musí byť uvedený položkovitý odpočet odovzdaných dokumentov, vyhlásenie o odbornom zaškolení zamestnancov, vyhlásenie o inštalácii a uvedení tovaru do prevádzky, vyhlásenie o udelení autorských licencií.
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPY - CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným prevodom. Kúpna cena sa považuje za uhradenú dňom pripísania finančných prostriedkov na účet predávajúceho. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa kompletného dodania tovaru, ktorý je vyznačený na Protokole o odovzdaní a prevzatí kompletného tovaru.
Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy.
Predávajúci doručí faktúru kupujúcemu spolu s prílohami najneskôr do štyroch dni odo dňa dodania predmetu kúpy, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet kúpy dodaný. Faktúra musí byť vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi, musí obsahovať všetky náležitosti účtovného a daňového dokladu a jej prílohou musí byť kópia potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať aj odvolávku na číslo Kúpnej zmluvy.
Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a kupujúci na túto skutočnosť upozorní predávajúceho, ten je povinný zaslať kupujúcemu opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry, resp. faktúry ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu.
Predávajúci berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči kupujúcemu nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho, pričom na písomný súhlas kupujúceho sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak predávajúci postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Predávajúci berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
Ak je predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
OSOBITNÉ ZMLUVNĚ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPY - SANKCIE
V prípade omeškania predávajúceho s plnením predmetu kúpy, je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výše 0,1% z ceny s DPH nedodaného predmetu kúpy, za každý aj začatý deň omeškania. V prípade ak sa predávajúci omešká bez vážneho dôvodu s plnením predmetu kúpy o viac ako 3 dni, kupujúci si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny z nedodaného predmetu kúpy s DPH, najmenej však vo výške 100 Eur. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho na náhradu škody, ktorá mu vznikla nedodržaním dohodnutého termínu plnenia.
Zmluvnou pokutou podľa vyššie uvedených bodov nezaniká nárok kupujúceho na plnenia a služby podľa Kúpnej zmluvy. Kupujúci má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti predávajúcim v plnej výške.
Vzťahy neuvedené v tejto Kúpnej zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky.
Názov Upresnenie
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky a minimálne v špecifikácii uvedenej v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu č.1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

18.01.2022 00:01 — 15.03.2022 23:59

1,00 súbor

114 468,57

114 468,57

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri dodržaní osobitných požiadaviek na plnenie, ktoré sú uvedené v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.12.2021 09:08

10.01.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.01.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 751
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2022 14:07 - Vstupná ponuka 114 468,57 € Cena bez DPH
04.01.2022 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka 114 468,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS