00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
50085999
InterMedical Plus, s.r.o.
Levická 7E, Nitra, 94901, SVK
Systém priamej cholangioskopie vrátane súvisiacich služieb
cholangioskopia
Tovar, Služba
1. Systém priamej cholangioskopie
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadujeme dodanie prístrojovej techniky, ktorá je schválená na dovoz a predaj v Slovenskej republike resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, všeobecne záväzným právnym predpisom a ktorá má pridelený platný ŠUKL kód ak je to relevantné. |
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu kúpy s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami predmetu kúpy uvedenými v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
Ponúkaná prístrojová technika musí spĺňať zadefinovanú technickú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že také zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené. |
Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane záujemcu. |
Súčasťou predmetu zákazky je: - dodanie prístrojovej techniky na určené miesto, - inštalácia, - funkčná skúška, - protokolárne prevzatie a odovzdanie prístrojovej techniky, - odovzdanie dokumentácie, - odborné zaškolenie obsluhy, - plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkanú prístrojovú techniku |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prístrojová technika musí byť nová, nepoužívaná, nerepasovaná | áno |
Systém poskytuje priamu vizualizáciu žlčových ciest s použitím digitálneho ovládača | áno |
Prístroj má byť kompatibilný s duodenoskopom s max. priemerom pracovného kanálu 4,2 mm (0,16 in) | áno |
Umožňuje cielený odber taknivových vzoriek v pankreato-biliárnom systéme endoskopickou metódou za pomoci bioptických klieští | áno |
Pracovným kanálom sa dá zaviesť sonda pre laserovú litotripsiu alebo EHL sonda | áno |
Digitálny ovládač na príjem videosignálov z katétra, na spracovanie videosignálov a výstup videoobrazov na videomonitor so vstupným napätím; nominálny prúd: 1A-0.5A; špecifikácia poistky: 250V, 2A, typ F (F2AH250V); hmotnosť: 7,26 kg; rozmery: v. 10,4cm / š.32,5 cm / hl.39,1 cm; režim prevádzky: nepretržitý; 100-240 VAC, 50/60 Hz | áno |
Digitálny ovládač s nepretržitým režimom prevádzky | áno |
Oplachová pumpa s nožným prepínačom 120 V pre opakovaný oplach počas procesu zobrazenia žlčových ciest pri endoskopických postupoch s prietokom 375 ml/min | áno |
Vrátane LCD monitora (1280 x 1024mm) | áno |
2. Štartovací balík spotrebného materiálu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
10ks prístupový a zavádzací katéter na jedno použitie, ktorý umožňuje prístup a zavedenie príslušenstva do cieľovej pankreatobiliárnej anatómie a po pripojení k digitálnemu ovládaču | mm | 1,2 mm (3,6F) | ||
Prístupový a zavádzací katéter s pracovnou dĺžkou | cm | 214 | ||
Prístupový a zavádzací katéter s max. šírkou zavádzanej časti | mm | 3,6 mm (10,8F) | ||
1ks bioptické kliešte pre jedno použitie určené k cielenému odberu tkaniva v pankreato-biliárnom systéme endoskopickou metódou s pracovnou dĺžkou | cm | 286 | ||
10ks bioptické kliešte s priemerom brandží | mm | 1,0 mm | ||
Bioptické kliešte s max. otvorením brandží | mm | 4,1 mm (55°) | ||
10ks EHL vlákno na jednorazové použitie s priemerom 1,9 F a dĺžkou | cm | 375 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prístupový a zavádzací katéter s min. rozsah zahnutia 30° s pomocným zariadením v prac. kanále | áno |
Prístupový a zavádzací katéter kompatibilný s digitálnym ovládačom, s príslušenstvom s min. prac.dl.230 cm a vhodným pre priemer prac. kanálu 1,2 mm (3.6 F), s irigačnými pumpami s max. prietokom 650 ml/min. pri max. výtlaku 276 kPa, s napájacím vedením s konektorom, s duodenoskopom s min. priemerom prac. kanálu 4,2 mm, s vodiacimi drôtmi s max. vnútorným priemerom 0,035in (0,9 mm), s adaptérom s Y-portom dodaným s katétrom | áno |
15ks oplachových hadičiek určených pre používanie so zavádzacím a prístupovým katétrom a oplachovou pumpou pri endoskopických vyšetreniach žlčovodov | áno |
Bioptické kliešte sú určené do pracovného kanála 1.2mm | áno |
2ks extrakčný košík s priemerom katétra 1mm | áno |
2ks extrakčná slučka s priemerom katétra 1mm a priemerom slučky 9mm | áno |
1ks bipolárny elektrohydraulický litotriptor určený na litotripsiu veľkých alebo tvrdých žlčových kameňov v pankreato-biliárnom systéme | áno |
EHL litotriptor kompatibilný s digitálnym ovládačom a s prístupovým a zavádzacím katétrom | áno |
Vrátane nožného pedálu | áno |
Vrátane externého predlžovacieho kábla | áno |
3. Plná autorizovaná servisná podpora
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záručná doba | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonávanie plnej servisnej podpory autorizovaným technikom | áno |
Doba odozvy od nahlásenia poruchy | max. do 12 hodín od písomného nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní |
Nástup servisného technika na opravu na mieste | max. do 24 hodín od písomného nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní |
Doba na odstránenie poruchy bez použitia náhradných dielov | max. do 24 hodín od nástupu servisného technika na opravu |
Doba na odstránenie poruchy s použitím originálnych náhradných dielov | max. do 72 hodín od nástupu servisného technika na opravu |
Vykonávanie pravidelných technických kontrol a preventívnych prehliadok min 1x ročne | áno |
Bezplatná preventívna prehliadka a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov najviac 14 dní pred uplynutím plnej autorizovanej servisnej podpory | áno |
V plnej autorizovanej servisnej podpore sú zahrnuté všetky práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia | áno |
Softwarové aktualizácie predpísané výrobcom zariadenia | áno |
Služba na diaľku – pripojenie k zariadeniu na diaľku, ak to prístrojová technika umožňuje | áno/nie |
Názov |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPY - DOKLADY |
Na adresu verejného obstarávateľa, víťazný uchádzač najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy predloží: |
1. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za plnenie predmetu Kúpnej zmluvy (ďalej len ako predmet kúpy alebo tovar), ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby. |
2. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu kúpy vrátane nacenenia funkčných celkov s uvedením obchodného názvu, výrobcu, mernú jednotku, množstvo mernej jednotky, cenu za MJ v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, výšku DPH v EUR, sadzbu DPH v %, cenu celkom v EUR s DPH. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu kúpy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej Kúpnej zmluvy. |
3. Podrobný technický opis predmetu kúpy vrátane súvisiacich služieb s uvedením obchodného názvu, výrobcu, údaje deklarujúce technicko-medicínske a funkčné parametre ponúkaného zariadenia vrátane technického listu v slovenskom alebo českom jazyku v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov predmetu kúpy. |
4. Víťazný uchádzač predloží ES vyhlásenie o zhode na požadovaný predmet kúpy. Víťazný uchádzač predloží ŠUKL kód na predmet kúpy, ak je to relevantné. |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPY |
V zmluvnom vzťahu sa pojem víťazný uchádzač nahrádza pojmom predávajúci a pojem verejný obstarávateľ sa nahrádza pojmom kupujúci. Spolu aj ako zmluvné strany. |
Požadujeme dodanie predmetu kúpy najneskôr do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy na miesto plnenia. Súčasťou dodania predmetu kúpy bude aj sprievodná dokumentácia vrátane dodacieho listu, v ktorom kupujúci potvrdí podpisom a pečiatkou dátum dodania tovaru a prevzatie tovaru. Predávajúci oznámi zástupcovi kupujúceho najneskôr 1 pracovný deň vopred predpokladaný čas dodania predmetu kúpy. Kupujúci neakceptuje dodávanie tovaru po čiastkach. |
Predmet kúpy je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, kupujúci umožňuje nahradiť takýto výrobok/ parameter ekvivalentným výrobkom/parametrom pod podmienkou, že takýto ekvivalent spĺňa úžitkové charakteristiky a je porovnateľnej alebo vyššej kvality. |
V prípade, že predávajúci ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje kupujúci po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie predávajúceho, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované kupujúcim pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ predávajúci nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to kupujúci považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Kupujúci deklaruje použitie zeleného aspektu vo verejnom obstarávaní. Kupujúci požaduje, ako osobitnú podmienku plnenia Kúpnej zmluvy, aby bol predmet kúpy zabalený v ekologických recyklovateľných obaloch alebo ekologických obaloch, ktoré sú recyklovateľné. |
Po dodaní tovaru je predávajúci povinný zabezpečiť odborné zaškolenie zamestnancov kupujúceho najneskôr do 3 dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru. Zaškolenie bude pozostávať z odborného zaškolenia obsluhy personálu zariadenia v minimálnom počte troch zamestnancov. O zaškolení bude vyhotovený protokol, v ktorom bude uvedený minimálne počet vyškolených osôb, ich mená a podpisy, rozsah a druh školenia, termín a dĺžka trvania, miesto zaškolenia a meno/mená osoby/osôb zodpovedných za školenie vrátane ich podpisov. |
Presný termín a miesto školenia budú určené po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. |
Po dodaní tovaru je predávajúci povinný zabezpečiť inštaláciu tovaru a jeho uvedenie do prevádzky najneskôr do 3 dní odo dňa odovzdania prevzatia kompletného tovaru. O inštalácii a uvedení tovaru do prevádzky spíšu zmluvné strany inštalačný protokol na daný tovar s uvedením presného názvu a výrobcu zariadenia vrátane vykonania preberacej funkčnej skúšky zariadenia, v protokole budú rozpísané položky, z ktorých predmet kúpy pozostáva, vrátane uvedenia výrobných čísiel jednotlivých funkčných celkov a ich komponentov. |
Po dodaní tovaru, odbornom zaškolení zamestnancov kupujúceho, inštalácii a uvedení tovaru do prevádzky, ako aj dodaní potrebných dokladov, bude zmluvnými stranami spísaný Protokol o odovzdaní a prevzatí kompletného tovaru, ktorý musí byť podpísaný oboma zmluvnými stranami. Protokol bude vyhotovený v 2 rovnopisoch, s určením pre každú zmluvnú stranu po jednom vyhotovení. V protokole musí byť uvedený položkovitý odpočet odovzdaných dokumentov, vyhlásenie o odbornom zaškolení zamestnancov, vyhlásenie o inštalácii a uvedení tovaru do prevádzky, vyhlásenie o udelení autorských licencií. |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPY - CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným prevodom. Kúpna cena sa považuje za uhradenú dňom pripísania finančných prostriedkov na účet predávajúceho. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa kompletného dodania tovaru, ktorý je vyznačený na Protokole o odovzdaní a prevzatí kompletného tovaru. |
Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. |
Predávajúci doručí faktúru kupujúcemu spolu s prílohami najneskôr do štyroch dni odo dňa dodania predmetu kúpy, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet kúpy dodaný. Faktúra musí byť vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi, musí obsahovať všetky náležitosti účtovného a daňového dokladu a jej prílohou musí byť kópia potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať aj odvolávku na číslo Kúpnej zmluvy. |
Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a kupujúci na túto skutočnosť upozorní predávajúceho, ten je povinný zaslať kupujúcemu opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry, resp. faktúry ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu. |
Predávajúci berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči kupujúcemu nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho, pričom na písomný súhlas kupujúceho sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak predávajúci postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Predávajúci berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
Ak je predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
OSOBITNÉ ZMLUVNĚ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPY - SANKCIE |
V prípade omeškania predávajúceho s plnením predmetu kúpy, je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výše 0,1% z ceny s DPH nedodaného predmetu kúpy, za každý aj začatý deň omeškania. V prípade ak sa predávajúci omešká bez vážneho dôvodu s plnením predmetu kúpy o viac ako 3 dni, kupujúci si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny z nedodaného predmetu kúpy s DPH, najmenej však vo výške 100 Eur. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho na náhradu škody, ktorá mu vznikla nedodržaním dohodnutého termínu plnenia. |
Zmluvnou pokutou podľa vyššie uvedených bodov nezaniká nárok kupujúceho na plnenia a služby podľa Kúpnej zmluvy. Kupujúci má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti predávajúcim v plnej výške. |
Vzťahy neuvedené v tejto Kúpnej zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky. |
Názov | Upresnenie |
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky a minimálne v špecifikácii uvedenej v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nám. L. Svobodu č.1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
18.01.2022 00:01 — 15.03.2022 23:59
1,00 súbor
114 468,57
114 468,57
Uchádzač je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri dodržaní osobitných požiadaviek na plnenie, ktoré sú uvedené v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2021 09:08
10.01.2022 09:00
10.01.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2022 14:07 - Vstupná ponuka | 114 468,57 | € | Cena bez DPH |
04.01.2022 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 114 468,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: