• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 17:28
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2021 17:13
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 09:20

Detail zákazky Z202124759

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 17:28
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2021 17:13
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 09:20

Základné údaje

Z202124759

OF-248198

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112375

Objednávateľ

31755194

Pamiatkový úrad Slovenskej republiky

Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova IT pre inšpektorov - 3ks PC typu All-in-one s trvalou licenciou Office 2021

PC, výpočtová technika

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30231310-3 - Ploché displeje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 3ks PC typu All-in-one s trvalou licenciou Office 2021
Funkcia
Obnova IT pre inšpektorov - výmena 3 kusov technicky, morálne a fyzicky opotrebovaných PC (z roku 2014)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC typu All-in-one s trvalou licenciou Office 2021 kus 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor s výkonom min. 19000 bodov v benchmarku Passmark CPU, min. 4 jadrá, min. 10 MB cache, základná frekvencia min. 3,0 GHz
Pamäť min. 16 GB, DDR4
Disk min. 512 GB SSD s predinštalovaným OS
Grafický adaptér integrovaný so zdieľanou pamäťou s výstupmi HDMI + USB-C
Zvukový adaptér integrovaný zvukový adaptér, integrované stereo reproduktory, integrovaný mikrofón, audio stereo vstup a výstup alebo kombinovaný port
Sieťový adaptér integrovaný s rýchlosťami min. 10/100/1000 Mbps, WLAN 802.11ac + Bluetooth 5.0
Vstupné zariadenia bezdrôtová klávesnica so slovenským popisom, ovládacia plocha, integrovaná numerická časť, čítačka pamäťových kariet, bezdrôtová myš
Vstupno-výstupné porty min. 2x USB-A 3.2, 1x USB-C (thunderbold 4 ), 1x HDMI, RJ-45
Obrazovka min. 23,8" LED s matným povrchom (1920x1080p) rozlíšenie FHD, IPS, integrovaná webkamera 720p s posúvateľným krytom
Bezpečnosť TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty
Operačný systém nainštalovaný na pevnom disku, lokalizovaný SK, s platnou licenciou, Windows 10 Pro SK 64bit alebo ekvivalent
Ďalší softvér trvalá licencia Office 2021 pre domácnosti a podnikateľov
Ovládače stiahnuteľné zdarma z domovskej stránky výrobcu zariadenia
Záručná doba 2 roky v mieste inštalácie, odozva v nasledujúci pracovný deň
Štandardy, certifikáty certifikáty Energy Star/EPEAT (Electronic product environmental assessment tool)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa, dodanie podľa rozpisu na tri určené adresy v rámci SR (Trnava, Banská Štiavnica, Levoča).
Vrátane inštalácie na mieste plnenia ak bude požadovaná
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar, každý kus zabalený, kompletný v originálnom obale od výrobcu nevybalený, s príslušnou dokumentáciou v slovenskom jazyku.
Za celok kompletný predmet zákazky sa považujú tri kusy PC typu All-in-one s trvalou licenciou Office 2021, pričom každý kus musí obsahovať všetky vyššie spomenuté parametre 1-15 v časti Položky opisného formulára.
Nedodanie položky sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Termín doručenia zákazky je potrebné dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch, spolu s tovarom, požaduje sa doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch, pričom sa požaduje predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky - či v plnom rozsahu zodpovedá definovanému technickému zadaniu/vlastnostiam tejto zákazky, a v prípade ak tomu tak nie je tak je oprávnený tovar neprevziať.
Platí, že Uznesením vlády Slovenskej republiky č. 92 z februára 2020 bola uložená povinnosť od júla 2020 uplatňovať popri ďalších produkt. skupinách - aj pri obstarávaní tovarov a služieb pri produktovej skupine „počítače a monitory“- podľa ich CPV kódov vhodné environmentálne charakteristiky. V prípade tejto zákazky ide o certifikát (viď. bod 15 položky OF) a tým zabezpečiť inštitút zeleného verejného obstarávania. Dodávateľ musí spĺňať danú požiadavku zeleného VO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta na Červený most 3946, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

31.12.2021 17:21

3,00 ks

4 598,43

3 823,08

N/a

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.12.2021 17:28

17.12.2021 17:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2021 17:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 150
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2021 14:47 - Vstupná ponuka 4 598,40 € Cena s DPH
17.12.2021 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka 4 598,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS