00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Dodávka stolových a nástenných kalendárov a diárov na rok 2022
stolový kalendár, nástenný kalendár, diár
Tovar, Služba
|
1. Dodávka stolových a nástenných kalendárov a diárov na rok 2022
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Stolový kalendár | ks | 450 | ||
| Nástenný kalendár | ks | 230 | ||
| Diár | ks | 115 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stolový kalendár: | Pracovný kalendár s riadkovým kalendáriom. Obsahuje: vario špirálu, daňové pripomienky, prehľadné mesačné kalendárium, fázy Mesiaca, východy a západy Slnka, štátne sviatky susediacich krajín EÚ, |
| Stolový kalendár: | školské prázdniny, znamenia zverokruhu a slovenské a české mená (plus netradičné mená). Pozostáva z ofsetového papiera a 64 strán.Formát: 210 × 150 mm. (viď Príloha č.1 Ilustračné foto) |
| Nástenný kalendár: | Trojmesačný nástenný kalendár s motívom príroda/ krajina/Slovensko/hory. Obsahuje: vario špirálu, kalendárium so slovenskými a českými menami a sviatkami v okolitých krajinách EÚ |
| Nástenný kalendár: | a posúvne okienko pre lepšiu orientáciu v mesiaci. Pozostáva z ofsetového papiera a 12 listov. Formát: 300 x 465 mm. (viď Príloha č.1 Ilustračné foto) |
| Diár: | Denný diár. Obsahuje: gumičku na zatvorenie. Štítok s rokom farebne ladí s gumičkou a prešitím. Pozostáva z 352 strán a materiál na doskách je koženka. |
| Diár: | Je vytlačený na papieri s certifikátom FSC® (alebo ekvivalent) a papier je bielej farby. |
| Diár: | Možnosť potlače sleporazbou alebo razbou cez fóliu. Infostrany diára: plánovací a daňový kalendár, prehľadný kalendár a ročné plánovanie na roky 2022 a 2023, sviatky vo svete, |
| Diár: | dôležité telefónne čísla a medzinárodné spojenia, strany na vlastné poznámky, SK a CZ štátne sviatky a SK a CZ krstné mená. |
| Diár: | Hlavný jazyk: slovenčina, ďalšie jazyky: čeština, angličtina, nemčina, ruština Farba: čierna Rozmer: 148 × 210 mm. |
| Názov |
| 1. Úspešný uchádzač doručí e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: 1.1. vyobrazenie (fotodokumentácia, prospekty) a technické parametre ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky v takej podobe, aby bolo možné posúdiť ich splnenie, 1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je úspešný uchádzač povinný uviesť aj vo faktúre), 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
| 2. Verejný obstarávateľ posúdi technickú dokumentáciu, prospekty a fotografie predložené úspešným uchádzačom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi úspešnému uchádzačovi elektronicky, či predložená dokumentácia preukazuje splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
| 3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady úspešného uchádzača spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v zmluve a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 5. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru úspešný uchádzač vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. |
| 6. Úspešný uchádzač dodá tovar verejnému obstarávateľovi v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
| 7. Úspešný uchádzač je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zákazky naraz, nie čiastkovo. |
| 8. Verejný obstarávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
| 9. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. |
| 10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie verejného obstarávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami úspešného uchádzača a cenníkmi úspešného uchádzača. Všetok dodaný tovar musí byť nový a nepoužitý. |
| 12. Úspešný uchádzač potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
| Názov | Upresnenie |
| Miesto plnenia: | Bratislava |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
27.12.2021 09:00
795,00 KS
2 470,54
2 058,78
1. Úspešný uchádzač doručí e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: 1.1. vyobrazenie (fotodokumentácia, prospekty) a technické parametre ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky v takej podobe, aby bolo možné posúdiť ich splnenie, 1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je úspešný uchádzač povinný uviesť aj vo faktúre), 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2021 08:37
17.12.2021 10:00
17.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.12.2021 18:08 - Vstupná ponuka | 2 469,60 | € | Cena s DPH |
| 15.12.2021 18:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 469,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: