• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2021 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2022 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2022 11:20

Detail zákazky Z202124747

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2021 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2022 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2022 11:20

Základné údaje

Z202124747

OF-247860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6134714

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

36844659

B.T.SERVIS SK, s.r.o.

Letecká 2, Sliač, 962 31, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rúško, respirátor FFP2 bez výdychového ventilu a respirátor FFP3 s výdychovým ventilom

rúško, respirátor FFP2 , respirátor FFP3

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rúško
Funkcia
Preventívna ochrana dýchacích ciest pred ochorením na Covid 19. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike a v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet vo veľkosti M ks 2000
počet vo veľkosti L ks 2000
počet rúšok v jednom balení ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovené v dvoch veľkostiach áno
materiál dvojvrstvové bavlnené rúško s antibakteriálnym účinkom, ktorý vydrží až 30 praní
úprava prednej strany masky “ANTI-DROPLET”, neprepúšťa kvapôčky
farba čierna
uchytenie okolo uší
 2. Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu
Funkcia
Respirátor chráni proti vdychovaniu a vydychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 8000
počet respirátorov v jednom balení ks 2
počet gumičiek na respirátore, fixácia za ušami ks 2
stupeň filtrácie  pevných častíc % 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
použitie jednorazové
farba biela
materiál zhotovená z filtračného materiálu
mateirál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
veľkosť univerzálna
hygienicky zabalené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku áno
vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001 áno
označenie triedy FFP2 NR musí byť uvedené priamo na výrobku
 3. Respirátor FFP3 s výdychovým ventilom
Funkcia
Chráni proti vdychovaniu a vydychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia. Kategória FFP3 zaručuje ochranu až do 50-násobku NPK-P/PEL netoxických a stredne toxických aerosólov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 2000
počet respirátorov v jednom balení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
farba biela
uchytenie s gumičkami na uchytenie okolo uší alebo gumičkami resp. nastaviteľnými pásikmi na uchytenie okolo hlavy, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe
materiál zhotovená z filtračného materiálu
materál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
utesnenie gumené tesnenie z vnútornej strany masky poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia
výdychový ventil musí byť dostatočne funkčný v každej polohe
výdychový ventil musí byť chránený alebo odolný pred znečistením a mechanickým poškodením
hygienicky zabalené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku áno
vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001 áno
označenie triedy FFP3 NR musí byť uvedené priamo na výrobku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1 .Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok Dodávateľa zabezpečiť dodávky tovaru podľa funkčnej a technickej špecifikácie tejto rámcovej dohody (ďalej len „tovar“) pre Objednávateľa počas celého obdobia trvania tejto rámcovej dohody (ďalej len „zmluva“). Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy predložiť Objednávateľovi fotografie tovaru, ktorý bude Dodávateľ dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia funkčnej a technickej špecifikácie podľa tejto zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi:
- EÚ vyhlásenie o zhode podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/425 z 9. marca 2016 o osobných ochranných prostriedkoch a o zrušení smernice Rady 89/686/EHS, certifikát EÚ skúšky typu (modul B) a správu o skúške (modul C2) alebo rozhodnutie/ záver zo schválenia systému kvality (modul D) alebo Rozhodnutie o uvedení určeného výrobku na trh bez posudzovania zhody určeného výrobku podľa § 22 zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- podrobnú špecifikáciu tovaru s uvedením typového označenia tovaru, výrobcu, ktorý obsahuje popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých funkčných a technických parametrov a požiadaviek podľa tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje všetky doklady a dokumenty predložiť Objednávateľovi v slovenskom alebo v českom jazyku, pričom ak tieto doklady alebo dokumenty sú v inom jazyku, Dodávateľ zabezpečí preklad na vlastné náklady.
3. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do troch (3) pracovných dní od účinnosti zmluvy identifikáciu kontaktnej osoby, ktorá bude komunikovať v mene Dodávateľa rámci tejto zmluvy.
4. Do troch (3) pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy je Dodávateľ povinný Objednávateľovi zaslať rozpis zmluvnej ceny, vrátane  jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na tri desatinné miesta.
5. Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien pre položky č.1 , č. 2 a č .3 v časti Technické vlastnosti tejto zmluvy a údaje Presne v časti Technické vlastnosti tejto zmluvy.
6.Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar, v kvalite zodpovedajúcej platným všeobecne záväzným právnym predpisom a príslušným technickým normám.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužitý tovar, v originálnom balení.
8. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy do štrnásť (14) dní odo dňa prijatia Objednávky.
9. Forma plnenia – Tovar sa zaväzuje Dodávateľ dodávať na základe skutočných potrieb Objednávateľa a výhradne na základe písomných žiadostí Objednávateľa (ďalej len „Objednávky“ alebo „Čiastkové výzvy“), ktoré Objednávateľ zašle elektronicky na  adresu kontaktnej osoby Dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar. Prílohou každej faktúry bude  Objednávateľom potvrdený dodací list a kópia podpísanej Objednávky.
10. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru tovar skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky tovaru, je Objednávateľ oprávnený tovar neprevziať..
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie tovaru podľa tejto zmluvy je podstatným poručením zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, na náhradu škody a uviesť negatívnu referenciu o Dodávateľovi.
12. V prípade, ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, Objednávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a technické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar podľa tejto zmluvy určený.
13. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je Dodávateľ povinný informovať e-mailom kontaktnú osobu Objednávateľa do troch (3) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pričom Dodávateľ predloží Objednávateľovi aj dokumentáciu k ponúkanému ekvivalentnému výrobku, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy. Pre vylúčenie pochybností, ekvivalent tovaru môže Dodávateľ dodať Objednávateľovi v rovnakej alebo vo vyššej kvalite.
14. Podstatným porušením tejto zmluvy je, ak Dodávateľom ponúknutý ekvivalentný výrobok nespĺňa požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy, pričom Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy a uviesť negatívnu recenziu o Dodávateľovi.
15. Dodávateľ poskytuje Objednávateľovi záručnú dobu na tovar v trvaní min. dvadsaťštyri (24) mesiacov od riadneho dodania tovaru, t. j. od momentu podpísania dodacieho listu Objednávateľom. V prípade, ak výrobca tovaru uvádza dlhšiu záručnú dobu, Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi záručnú dobu v trvaní určenej výrobcom.
16. Objednávateľ je povinný písomne reklamovať vady na dodanom tovare počas celej záručnej doby bez zbytočného odkladu od zistenia týchto vád. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu tovaru, ktorý je v záručnej dobe najneskôr do tridsať (30) dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené Objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním.
17. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady a výdavky súvisiace s úplným dodaním predmetu zmluvy Objednávateľovi na miesto plnenia, ktoré sa nachádza v sídle Objednávateľa , vrátane dopravných nákladov a nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zmluvy, ako napr. balenie a vyloženie tovaru na mieste plnenia.
18. Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa.
19. Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

23 293,00

23 293,00

Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu Zmluvy a rozpis zmluvnej ceny, vrátane jednotkových cien.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.12.2021 08:10

03.01.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.01.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 132
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2021 08:16 - Vstupná ponuka 23 293,00 € Cena bez DPH
02.01.2022 19:52 - Najvýhodnejšia ponuka 23 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS