• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2021 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2021 11:30

Detail zákazky Z202124715

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2021 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2021 11:30

Základné údaje

Z202124715

OF-243621

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6108553

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

36168301

BARDEJOVSKÉ KÚPELE a.s.

Bardejovské Kúpele , Bardejovské Kúpele, 08631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rehabilitačný pobyt zameraný na pohybové ústrojenstvo a tráviace ústrojenstvo

rehabilitačný pobyt, liečebné procedúry

  • 85312500-4 - Rehabilitačné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Zabezpečenie rehabilitačného pobytu zameraného na pohybové ústrojenstvo a tráviace ústrojenstvo.
Funkcia
Zabezpečenie rehabilitačného pobytu zameraného na pohybové ústrojenstvo a tráviace ústrojenstvo pre 60 zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zabezpečenie rehabilitačného  pobytu pre osoby 50 60
2. Pobyt v rozsahu nocí 6
3. Liečebné procedúry ks 18
4. Bazén denne hod. 1 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5. Ubytovanie-strava-procedúry – pod jednou strechou príp.  v jednej budove ubytovanie a strava. Áno – musí spĺňať
6. Ubytovanie – hotel s troma hviezdičkami I. kategórie – dvojposteľové izby (rovnaký štandard interiéru – vybavenie a veľkosť izby) s vybavením kúpeľňa, WC, telefón, rádioprijímač, televízor, balkón. Áno – musí spĺňať
7. Kapacita hotela pre 120 osôb a vyššie. Áno – musí spĺňať
8. Strava – plná penzia – raňajky formou švédskych stolov. Obedy a  večere výber minimálne z troch jedál + šaláty formou bufetu. Áno – musí spĺňať
9. Liečebné procedúry:Liečebný proces začať  vstupným vyšetrením lekárom, odborníkom v odbore rehabilitácie a kúpeľnej liečby, ktorý zostaví plán procedúr.  Indikácie: choroby pohybového ústrojenstva, choroby tráviaceho ústrojenstva, choroby z povolania. Áno – musí spĺňať
10. Minimálny rozsah rehabilitačných procedúr: klasická masáž čiastočná, reflexná masáž, podvodná masáž, perličkový kúpeľ, hydromasáž, masážny vírivý bazén, fínska sauna, parná sauna, inhalácie,  parafín, rašelina, plynové injekcie, elektroliečba, magnoterapia. Áno – musí spĺňať
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Pitná kúra minerálnej vody nad rámec procedúr.
2. Liečebné kúpele nachádzajúce sa maximálne 150 km od mesta Košice, nakoľko dopravu si zabezpečuje objednávateľ z vlastných zdrojov.
3. Zabezpečenie služby v rozsahu a v tej istej cene aj rodinným príslušníkom v počte cca 40-50 osôb. Počet osôb nahlási objednávateľ 2 týždne pred nástupom a  bez storno poplatkov zo strany dodávateľa v prípade zníženia počtu účastníkov pobytu.
4. Nástup na pobyt začína v nedeľu 27.03.2022 obedom a ukončenie pobytu bude v sobotu 02.04. 2022 raňajkami. V odôvodnených prípadoch je možná zmena termínu pobytu počas doby trvania zmluvy na základe vzájomnej dohody zmluvných strán. Akceptovaná je aj vzájomná dohoda o zmene termínu pobytu v elektronickej podobe t.j. aj formou mailovej komunikácie.
5. Žiadna zo zmluvných strán nie je zodpovedná za omeškanie so splnením svojich záväzkov, ktoré je spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť (vyššou mocou  - napr. pandémia).
6. Táto zmluva zaniká uplynutím doby 12 mesiacov od podpísania zmluvy, vyčerpaním limitu,  odstúpením od zmluvy alebo výpoveďou. Účinky odstúpenia od zmluvy nastanú okamihom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane.
7. Dodávateľ v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi elektronicky na emailovú adresu, ktorú mu  oznámi objednávateľ po uzavretí zmluvy nasledujúce doklady:  a.) fotokópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať  v predmete zákazky : poskytovanie ambulantnej a ústavnej kúpeľnej starostlivosti v zdravotníckom zariadení. b.) fotokópiu platného dokladu Rozhodnutia MZ SR o prevádzkovaní prírodných liečebných kúpeľov s indikačným zameraním na choroby pohybového a tráviaceho ústrojenstva.
8. Dodávateľ v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží elektronicky na email objednávateľovi prospekty, propagačné materiály a podobne, z ktorých bude zjavné, že je schopný zabezpečiť pobyt v rozsahu technických a osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom.
9. Dodávateľ doručí objednávateľovi elektronicky - e-mailom v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky.
10. Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky.
11. Cena pri poskytovaní liečebných pobytov musí byť oslobodená od platby DPH. V cene nebude zahrnutá ani daň z ubytovania.
12. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu , alebo nesplnenie ktorejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a objednávateľ môže v takomto prípade vyzvať dodávateľa k okamžitému odstúpeniu od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 6, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00

60,00 jedna osoba / 6 nocí

16 200,00

16 200,00

Objednávateľ požaduje pri predložení ponuky predložiť Dodávateľom vystavený dokument, v ktorom uvedie IBA tieto informácie: a.) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby a jej kontaktný e-mail b.) názov liečebných kúpeľov a link na ich web stránku Nie je prípustné pridávať iné informácie ako požaduje Objednávateľ. V prípade, že Dodávateľ uvedie vo vlastnom návrhu plnenia zákazky informácie iné ako požadoval Objednávateľ, tieto nebudú v zmluve akceptované a bude sa to považovať za vážne porušenie zmluvných povinností a dôvod na okamžité odstúpenie od zmluvy podľa bodu 12. osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.12.2021 10:57

17.12.2021 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2021 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 72
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2021 16:49 - Vstupná ponuka 16 200,00 € Cena bez DPH
09.12.2021 16:49 - Najvýhodnejšia ponuka 16 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS