00679089
Centrum biológie rastlín a biodiverzity Slovenskej akadémie vied, v. v. i.
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84523, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné lístky
stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,90 | ||
1. Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov za 2 roky | ks | 6240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | Rok platnosti stravného lístka |
Doba platnosti zmluvy | od 01.01.2022 do 31.12.2023 |
Názov |
Dodanie stravných lístkov sa bude uskutočňovať na základe objednávok objednávateľa. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby, |
3. z ceny dopravy na miesto plnenia, |
4. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia na adresu Akademická 2, 950 07 Nitra. |
Objednávateľ určí kontaktné osoby pre objednávanie stravných poukážok a ich preberanie v jednotlivých miestach plnenia. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu |
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné lístky bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných lístkov podľa objednávky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne bankovým prevodom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia a všetky súvisiace náklady. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, ktoré sú uvedené v zadaní tejto zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto plnenia, určené v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo. |
Doba platnosti stravných poukážok vydaných v mesiacoch október, november a december príslušného kalendárneho roka je do konca roka nasledujúceho. |
Verejný obstarávateľ nesmie podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný. |
prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Knižná väzba | viazanie po 20 ks |
Akademická 2, 950 07 Nitra (žiadame uvádzať ako dodaciu a zároveň fakturačnú adresu), Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2023 00:00
6 240,00 ks
24 336,00
22 280,00
podľa uvedenej špecifikácie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2021 10:43
20.12.2021 13:00
20.12.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2021 10:46 - Vstupná ponuka | 24 336,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2021 19:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 335,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: