• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 13:50

Detail zákazky Z202124703

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 13:50

Základné údaje

Z202124703

OF-248126

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112435

Objednávateľ

00679089

Centrum biológie rastlín a biodiverzity Slovenskej akadémie vied, v. v. i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84523, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nominálna hodnota jedného stravného lístka € 3,90
1. Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov za 2 roky ks 6240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravný lístok obsahuje Rok platnosti stravného lístka
Doba platnosti zmluvy od 01.01.2022 do 31.12.2023
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie stravných lístkov sa bude uskutočňovať na základe objednávok objednávateľa.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov,
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby,
3. z ceny dopravy na miesto plnenia,
4. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia na adresu Akademická 2, 950 07  Nitra.
Objednávateľ určí kontaktné osoby pre objednávanie stravných poukážok a ich preberanie v jednotlivých miestach plnenia.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné lístky bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných lístkov podľa objednávky.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne bankovým prevodom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia a všetky súvisiace náklady.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, ktoré sú uvedené v zadaní tejto zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto plnenia, určené v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo.
Doba platnosti stravných poukážok vydaných v mesiacoch október, november a december príslušného kalendárneho roka je do konca roka nasledujúceho.
Verejný obstarávateľ nesmie podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení   Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka.  Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný.
prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných poukážok raz mesačne
Knižná väzba viazanie po 20 ks

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Akademická 2, 950 07 Nitra (žiadame uvádzať ako dodaciu a zároveň fakturačnú adresu), Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2023 00:00

6 240,00 ks

24 336,00

22 280,00

podľa uvedenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2021 10:43

20.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2021 10:46 - Vstupná ponuka 24 336,00 € Cena s DPH
13.12.2021 19:12 - Najvýhodnejšia ponuka 24 335,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS