• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 08:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 08:55

Detail zákazky Z202124702

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 08:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 08:55

Základné údaje

Z202124702

OF-248120

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112409

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny

Cestoviny, olej, ocot, múka, ryža, cukor, soľ

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15871100-5 - Ocot a jeho náhrady
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15872400-5 - Soľ
  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15872200-3 - Korenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny a ostatné potraviny
Funkcia
Základné trvanlivé potraviny pre stravovacie zariadenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestoviny farebné vretená 500g ks 100
Cestoviny vaječné kolienka, semolinvé malé 500g ks 50
Cestoviny mušličky, vaječné, semolinové 500g ks 20
Cestoviny niťovky vaječné 500g ks 50
Cestoviny vaječné široké rezance 500g ks 50
Rajbanička 250g ks 50
Špagety vaječné, semolinové 500g ks 60
Cestoviny vaječné, tarhoňa 500g ks 100
Slovenská ryža, vaječné, semolinové 500g ks 100
Fliačky vaječné, semolinové 500g ks 100
Slnečnicový rastlinný olej 10L ks 80
Cukor biely kryštálový 1kg ks 300
Cukor biely práškový 1kg ks 70
Soľ kuchynská jodidovaná 1kg ks 180
Hrubá múka T 450 zlatý klas 1kg ks 1000
Múka polohrubá výberová 1 kg ks 1000
Múka hladká T 650 EXTRA 1 kg ks 1000
Krúpy jačmenné 500g ks 50
Krémový prášok vanilkový 40 g ks 100
Ryža guľatozrnná výberová 1. trieda kvality 1 kg ks 1200
Ryža dlhozrnná výberová 1. trieda kvality 1 kg ks 200
Šošovica veľkozrnná 500 g ks 400
Fazuľa farebná malá 500g ks 400
Hrach žltý - lúpaný 500g ks 400
Ocot kvasný 1l ks 100
Voda minerálna sýtená 1,5 L (Rajec, Budiš, Mitická alebo ekvivalent) ks 120
Voda minerálna jemne perlivá, 0,5 L ks 50
Sirup ovocný 0,75 L ks 80
Sirup ovocný 5 L ks 50
Kompót broskyňový 2 600g ks 80
Čaj ovocný, gastro balenie (60 x 50g) bal 10
Kompót mandarinkový 2600g ks 50
Slivky polené 3 500g ks 20
Mak modrý mletý 1kg ks 40
Paprika mletá sladká červená 500g ks 30
Korenie čierne mleté 500g ks 15
Korenie nové celé 500g ks 10
Korenie grilovacie 500g ks 15
Rasca drvená 500g ks 5
Rasca celá 500g ks 10
Majoránka 500 g ks 15
Bobkový list 100g ks 10
Horčica plnotučná 1kg ks 20
Vegeta podravka 500 g ks 70
Cesnaková pasta 700g ks 25
Škorica mletá 500 g ks 3
Chren v sladkokyslom náleve 700 g ks 20
Čalamáda 3500 g ks 70
Uhorky sterilizované 3500 g ks 150
Fazuľové struky 3500 g ks 25
Hrášok sterilizovaný 700 g ks 40
Kápia rezy 700 g ks 16
Kečup 900 g ks 50
Kapusta kyslá sterilizovaná 3500 g ks 40
Lečo 700 g ks 60
Pretlak paradajkový 700 g ks 50
Pretlak paradajkový 3500 g ks 20
Šampiňóny krájané 800 g ks 50
Červená repa strúhaná 3400 g ks 15
Džem jahodový 4 kg ks 15
Džem marhuľový 4 kg ks 5
Džem čučoriedkový 4 kg ks 10
Džem porcovaný 20 g - rôzne príchute ks 750
Lekvár slivkový 4 kg ks 30
Kakao 100 g ks 50
Mlieko sušené polotučné 400 g ks 50
Croisant 60 g rôzna náplň ks 1000
Mila rezy 50g ks 1000
Horalky 50g ks 1000
Kakaové rezy 50g ks 1000
Bravčové vo vlastnej šťave 180g ks 200
Slepačí bujón kocky 23g ks 50
Tekuté polievkové korenie 1L ks 50
Kyselina citrónová 70g (citrodeko) ks 100
Droždie instantné 7g ks 300
Sterilizovaný zeler rezance 2 100g ks 10
Feferóny guľaté 630g ks 20
Kôpor v soli 240g ks 20
Huby sušené dubákové 20g ks 100
Petržlenová vňať 100g ks 20
Pažítka 100g ks 20
Čokoláda Kofila 35g ks 200
Čokoláda Milka 100g ks 200
Lina 60g rôzne príchute ks 1000
Perník plnený máčaný 60g ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste. ÁNO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie zmluvy začína dňom 1.1.2022.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2022 do 31.12.2022 t.j. na 12 mesiacov pričom objednávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť dodatok ku zmluve do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
V prípade uzatvorenia rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania táto zmluva bude ukončená na základe písomného dodatku s 1 mesačnou výpovednou lehotou.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou a bude potvrdený oprávnenou osobou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu).
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 9.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 3 x týždenne počas platnosti zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 2 dní od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 9,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a podľa Potravinového kódexu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a produktov.
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania zmluvy podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu rámcovej dohody potvrdenom oprávnenou osobou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania zdravotne nezávadný.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný dekádne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania.
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery.
Jednotkové ceny tovarov s DPH budú uvedené na 2 desatinné miesta.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2022 06:00 — 31.12.2022 13:00

1,00 súbor jednotiek

16 433,62

13 694,68

Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2021 08:50

20.12.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2021 16:18 - Vstupná ponuka 16 433,62 € Cena s DPH
20.12.2021 07:54 - Najvýhodnejšia ponuka 16 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS