00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
31350780
B.Braun Medical s.r.o.
Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK
Hrudná drenáž, chirurgický šicí materiál
Hrudná drenáž, ihla, set
Tovar, Služba
|
1. Aplikačné sady - Set na hrudnú a pleurálnu drenáž
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| drenáž hrudníka |
| Nevyhnuté na zabezpečenie nepretržitej prevádzky ambulancií záchrannej služby |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1 Set PLEURACAN na pleurálnu a hrudnú drenáž ku kontinuálnemu odsávaniu vzduchu a tekutín z hrudnej dutiny | ks | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1 Set na drenáž hrudníka musí obsahovať: | |
| 1.1 tenkostenná punkčná ihla s krátkym hrotom 3,35x78 mm | |
| 1.2 katéter z Certonu 2,7x450 mm zo špeciálneho polyuretánu, biokompatibilný, termoelastický, rtg-kontrastný | |
| 1.3 uzatváracia zátka | |
| 1.4 ochranný obal na katéter | |
| 1.5 nasúvaná ihla | |
| 1.6 dvojitý spätný ventil so spojkou | |
| 1.7 1x zberné vrecko s objemom 2,0 l | |
| 1.8 jednorazová injekčná striekačka so závitom 50 ml | |
| 1.9 trojcestný ventil so spojovacou hadičkou | |
| 1.10 každý kus osobitne sterilne zabalený s označením dátumu výroby a expirácie |
|
2. Chirurgický šicí materiál DAFILON 2/0, balenie s obsahom 36 návlekov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nevyhnuté na zabezpečenie nepretržitej prevádzky ambulancií záchrannej služby |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Chirurgický šicí materiál DAFILON 2/0, balenie s obsahom 36 návlekov | bal | 1 |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky. |
| 2. Objednávateľ požaduje dodanie nových produktov - nepoužitých, v originálnom balení. |
| 3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácií. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa požadované kritéria), po prekontrolovaní bude tovar vrátený Dodávateľovi alebo bude vymenený za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa. |
| 4. Kúpna zmluva (ďalej len "KZ") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní do 36.6.2022. |
| 5. Dodávateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní od účinnosti kúpnej zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". |
| 6. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný „Rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy a celkových cien predmetu zmluvy podľa položiek“ najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti KZ v nasledovnom rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. |
| 7. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
| 8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 9. Dodávateľ je povinný dodať tovar najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej písomnej objednávky Objednávateľa Dodávateľovi. |
| 10 .Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
| 11. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 12. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
| 12. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi. |
| 13. Ak sa po uzatvorení tejto KZ preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto KZ a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto KZ, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa KZ a nižšou cenou. |
| 14. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
| 15. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
| 16. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
| 17. Požaduje sa min. 80% exspirácia odo dňa dodania s vyznačením doby použiteľnosti. |
| 18. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa. |
| 19. Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.01.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00
1,00 súbor
932,45
777,04
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2021 10:39
15.12.2021 09:00
15.12.2021 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.12.2021 10:10 - Vstupná ponuka | 932,34 | € | Cena s DPH |
| 13.12.2021 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 932,10 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: