00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
31350780
B.Braun Medical s.r.o.
Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK
Hrudná drenáž, chirurgický šicí materiál
Hrudná drenáž, ihla, set
Tovar, Služba
1. Aplikačné sady - Set na hrudnú a pleurálnu drenáž
|
|
---|---|
Funkcia |
drenáž hrudníka |
Nevyhnuté na zabezpečenie nepretržitej prevádzky ambulancií záchrannej služby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 Set PLEURACAN na pleurálnu a hrudnú drenáž ku kontinuálnemu odsávaniu vzduchu a tekutín z hrudnej dutiny | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1 Set na drenáž hrudníka musí obsahovať: | |
1.1 tenkostenná punkčná ihla s krátkym hrotom 3,35x78 mm | |
1.2 katéter z Certonu 2,7x450 mm zo špeciálneho polyuretánu, biokompatibilný, termoelastický, rtg-kontrastný | |
1.3 uzatváracia zátka | |
1.4 ochranný obal na katéter | |
1.5 nasúvaná ihla | |
1.6 dvojitý spätný ventil so spojkou | |
1.7 1x zberné vrecko s objemom 2,0 l | |
1.8 jednorazová injekčná striekačka so závitom 50 ml | |
1.9 trojcestný ventil so spojovacou hadičkou | |
1.10 každý kus osobitne sterilne zabalený s označením dátumu výroby a expirácie |
2. Chirurgický šicí materiál DAFILON 2/0, balenie s obsahom 36 návlekov
|
|
---|---|
Funkcia |
Nevyhnuté na zabezpečenie nepretržitej prevádzky ambulancií záchrannej služby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chirurgický šicí materiál DAFILON 2/0, balenie s obsahom 36 návlekov | bal | 1 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie nových produktov - nepoužitých, v originálnom balení. |
3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácií. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa požadované kritéria), po prekontrolovaní bude tovar vrátený Dodávateľovi alebo bude vymenený za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa. |
4. Kúpna zmluva (ďalej len "KZ") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní do 36.6.2022. |
5. Dodávateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní od účinnosti kúpnej zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". |
6. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný „Rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy a celkových cien predmetu zmluvy podľa položiek“ najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti KZ v nasledovnom rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. |
7. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
9. Dodávateľ je povinný dodať tovar najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej písomnej objednávky Objednávateľa Dodávateľovi. |
10 .Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
11. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 12. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
12. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi. |
13. Ak sa po uzatvorení tejto KZ preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto KZ a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto KZ, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa KZ a nižšou cenou. |
14. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
15. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
16. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
17. Požaduje sa min. 80% exspirácia odo dňa dodania s vyznačením doby použiteľnosti. |
18. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa. |
19. Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.01.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00
1,00 súbor
932,45
777,04
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2021 10:39
15.12.2021 09:00
15.12.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2021 10:10 - Vstupná ponuka | 932,34 | € | Cena s DPH |
13.12.2021 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 932,10 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.