• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2021 09:50

Detail zákazky Z202124697

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2021 09:50

Základné údaje

Z202124697

OF-247639

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6100865

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

31350780

B.Braun Medical s.r.o.

Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hrudná drenáž, chirurgický šicí materiál

Hrudná drenáž, ihla, set

  • 33141624-0 - Aplikačné sady
  • 33141121-4 - Chirurgické nite na zošívanie rán
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aplikačné sady - Set na hrudnú a pleurálnu drenáž
Funkcia
drenáž hrudníka
Nevyhnuté na zabezpečenie nepretržitej prevádzky ambulancií záchrannej služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 Set PLEURACAN na pleurálnu a hrudnú drenáž ku kontinuálnemu odsávaniu vzduchu a tekutín z hrudnej dutiny ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 Set na drenáž hrudníka musí obsahovať:
1.1 tenkostenná punkčná ihla s krátkym hrotom 3,35x78 mm
1.2 katéter z Certonu 2,7x450 mm zo špeciálneho polyuretánu, biokompatibilný, termoelastický, rtg-kontrastný
1.3 uzatváracia zátka
1.4 ochranný obal na katéter
1.5 nasúvaná ihla
1.6 dvojitý spätný ventil so spojkou
1.7 1x zberné vrecko s objemom 2,0 l
1.8 jednorazová injekčná striekačka so závitom 50 ml
1.9 trojcestný ventil so spojovacou hadičkou
1.10 každý kus osobitne sterilne zabalený s označením dátumu výroby a expirácie
 2. Chirurgický šicí materiál DAFILON 2/0, balenie s obsahom 36 návlekov
Funkcia
Nevyhnuté na zabezpečenie nepretržitej prevádzky ambulancií záchrannej služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chirurgický šicí materiál DAFILON 2/0, balenie s obsahom 36 návlekov bal 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nových produktov - nepoužitých, v originálnom balení.
3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácií. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa požadované kritéria), po prekontrolovaní bude tovar vrátený Dodávateľovi alebo bude vymenený za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
4. Kúpna zmluva (ďalej len "KZ") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní do  36.6.2022.
5. Dodávateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní od účinnosti kúpnej zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode".
6. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný „Rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy a celkových cien predmetu zmluvy podľa položiek“ najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti KZ v nasledovnom rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH.
7. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
9. Dodávateľ je povinný dodať tovar najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej písomnej objednávky Objednávateľa Dodávateľovi.
10 .Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
11. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 12. Osobitných požiadaviek na plnenie.
12. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
13. Ak sa po uzatvorení tejto KZ preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto KZ a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto KZ, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa KZ a nižšou cenou.
14. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol  tovar dodaný.
15. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
16. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
17. Požaduje sa min. 80% exspirácia odo dňa dodania s vyznačením doby použiteľnosti.
18. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.
19. Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.01.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00

1,00 súbor

932,45

777,04

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.12.2021 10:39

15.12.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2021 10:10 - Vstupná ponuka 932,34 € Cena s DPH
13.12.2021 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 932,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS