• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 10:50

Detail zákazky Z202124688

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 10:50

Základné údaje

Z202124688

OF-248118

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112417

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

36040461

Team TENEX s.r.o.

Lieskovská cesta 1078/16, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky a potreby

čistiace prostriedky, čistiace potreby a čistiace výrobky

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky a potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čistiaca pasta na leštený hliníkový a smaltovaný riad, keramické obkladačky, vane, umývadla a podobne, 200g, napr. Toro alebo jeho kvalitatívny ekvivalent ks 100
Drôtenka nerezová malá ks 94
Drôtenka nerezová veľká 30g ks 247
Handra na podlahu, vaflová biela, tkaná, minimálny rozmer: 60x50cm, gramáž 410g/m2, 60% bavlna, 25% viskóza, 15% zmes vlákien ks 302
Handra na prach, biela flanelová, minimálny rozmer: 40x35cm, 99% bavlna, 1% polyestérová niť, plátená väzba ks 668
Hubka na riad veľká tvarovaná/5 ks v bal. bal. 222
Kefa - ryžák ručný veľký (drevená) ks 3
Kefa - ryžák na násadu (drevená) ks 3
Kefa na radiátory dvojramenná ks 5
Metla priemyselná 5 - radová s násadou (drevená) ks 12
Metla ciroková 5x šitá 140cm ks 10
Mydlo mazľavé s obsahom draselného mydla 30% a viac 9 kg ks 24
Násada drevená 120cm so závitom ks 12
Násada drevená 140cm ks 10
Ochranný krém na ruky dezinfekčný 100g ks 340
Pasta na umývanie rúk 500g, napr. Efekt pasta alebo jej kvalitatívny ekvivalent ks 30
Univerzálny prací prostriedok na bielu bielizeň s obsahom povrchovo aktívnych látok odstraňujúcich škvrny a zašednutie prádla, 5% alebo viac, ale menej ako 15% zeolity, menej ako 5% aniónové povrchovo aktívne látky, neiónové povrchovo aktívne látky, bieliace činidlá na báze kyslíka, enzýmy, optické zosvetlovače, polykarboxiláty, parfumovaný, Butylphenyl, Methylpropional, Citronellol,  veľké balenie od 6 kg, 10 kg a viac, napr. Ariel, Lanza, Palmex alebo Rex. Cena uvádzaná za 1 kg. kg 990
Práškový čistiaci prípravok na umývadlá, sporáky, obkladačky, riad 400g, napr. Cipro, alebo jeho kvalitatívny ekvivalent ks 126
Ochranné rukavice gumené, latexové, velúrová úprava, protišmyková úprava na dlani a prstoch, hrúbka min. 0,35mm, dĺžka min. 300mm, veľkosti: M, L, XL pár 497
Tekuté mydlo s antibakteriálnou prísadou, neparfumované 5L, napr. Balneo alebo jeho kvalitatívny ekvivalent ks 72
Tekutý pieskový čistiaci prostriedok na kuchynský nerezový riad, vane, umývadlá, armatúry a keramické obkladačky, použitie bez riedenia min. 500 ml, napr. Cif cream, Cipro cream alebo jeho kvalitatívny ekvivalent ks 142
Tekutý leštiaci prípravok na čistenie okien, zrkadiel, sklenených prvkov s obsahom alkoholu 500ml,  napr. Okena, Lusk alebo jeho kvalitatívny ekvivalent ks 160
Tekutý prostriedok na umývanie riadu, koncentrát, neriedený, s obsahom 5 - 15% aniónový povrchovo aktívnych látok, menej ako 5% neiónových povrchovo aktívnych látok s obsahom vonných látok, hustota (g. ml - 1) 1,033 - 1L, napr. Jar, Mirror alebo jeho kvalitatívny ekvivalent ks 102
Tekutý prostriedok na umývanie riadu, koncentrát, neriedený s obsahom 5 - 15% aniónový povrchovo aktívnych látok, menej ako 5% neiónových povrchovo aktívnych látok s obsahom vonných látok, hustota (g. ml - 1) 1,033 - 5L, napr. Jar, Mirror alebo jeho kvalitatívny ekvivalent ks 99
Tekutý univerzálny saponátový prípravok na znečistené podlahy, schody, dvere atď. s obsahom 5 - 15% aniónových povrchovo aktívnych látok 1L, napr. Unilesk alebo jeho kvalitatívny ekvivalent ks 311
Tekutý vysokoúčinný čistiaci a dezinfekčný prípravok vhodný na aplikáciu sanitárnej keramiky (WC misy, dlaždice, umývadlá ...) Účinok - likviduje široké spektrum vírusov, vegetatívne formy baktérií, mikroskopické kvasinkové a vláknité huby, min. 750ml, napr. Savo, Domestos, Q-Power alebo jeho kvalitatívny ekvivalent ks 402
Toaletné mydlo, parfumované, 100g ks 100
WC súprava okrúhla ks 30
Zmeták - umelý vlas (30cm) + násada PVC so závitom, kvalitatívny ekvivalent: Tipi Top ks 5
Zmeták + lopatka PVC s gumou ks 20
Zmeták drevený 30cm so závitom - portviš ks 13
Zmeták drevený 40cm - portviš ks 9
Hydroxid sodný 1000g, na čistenie kanalizačného potrubia a sanitárnych zariadení od organických nečistôt, hlavne mastného charakteru ks 13
Tablety do umývačiek riadu All in 1 ks 6800
Mydlo tekuté s dávkovačom 500ml ks 1100
Prípravok na ničenie lezúceho a lietajúceho hmyzu, min. 400ml, napr. Biolit alebo jeho kvalitatívny ekvivalent ks 16
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požadujeme predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy:
- podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny,
- kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie,
- platné karty bezpečnostných údajov v slovenskom jazyku podľa nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ, ktoré mení a dopĺňa nariadenie EP a Rady (ES) č. 1907/2006 o registrácii, hodnotení, autorizácii a obmedzovaní chemikálií (REACH).
Požadujeme predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne 5% zľavu na ostatný nezaradený sortiment v prípade špecifických potrieb objednávateľa.
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať objednané množstvo tovaru do 3 dní od prijatia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v objednávke, oznámiť dodanie predmetu zákazky minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
Objednávateľ požaduje dodávať predmet zmluvy v požadovanom rozsahu a množstve (nie navyšované), v bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite do skladu objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Objednávateľ je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste, resp. faktúre, ktorá zároveň bude slúžiť ako dodací list.
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby s návodom na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude objednávateľom prevzatý.
Na predmet zmluvy sa vzťahuje záruka v súlade s chemickým kódexom alebo s dátumom vyznačenom na obale. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými normami.
Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami Objednávateľa.
Ak sa pri prevzatí objednávaného tovaru zistí kvalitatívny alebo kvantitatívny rozdiel, reklamácia sa uplatní u dodávateľa do 24 hodín od prevzatia tovaru.
Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. Objednávateľ je povinný tieto vady reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 5 dní od ich zistenia, a to písomne.
Nedodanie tovaru zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie podmienok zmluvy a pri opakovanom bezdôvodnom nedodaní tovaru je dôvod na zrušenie zmluvy.
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
Pre všetky prípadné požiadavky zadávateľa, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné . Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania ekvivalentného výrobku bude tento ekvivalent zodpovedať technickým vlastnostiam (ako zloženie, kvalita (porovnateľný alebo lepší čistiaci účinok rovnakého množstva prostriedku) , objem príp. iné parametre) , ktoré požaduje objednávateľ.
Dodávateľ súhlasí s vykonaním kontroly zo strany odberateľa. Odberateľ vykoná kontrolu v súlade so Slovenskou technickou normou (STN EN ISO 9001) za účelom preverenia, či externe poskytované procesy, produkty a služby sú v zhode so špecifikovanými požiadavkami vzťahujúcimi sa na dodané produkty (tovar) a služby.
Predávajúci bude vystavené faktúry doručovať kupujúcemu spolu s tovarom alebo poštou, prípadne elektronicky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
Objednávateľ, resp. kupujúci upozorňuje, že neposkytuje preddavky alebo zálohové platby.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 ks, viď OF

7 859,22

7 859,22

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2021 09:06

20.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 592
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2021 15:58 - Vstupná ponuka 7 859,21 € Cena s DPH
17.12.2021 16:12 - Najvýhodnejšia ponuka 7 859,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS