• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2021 15:50

Detail zákazky Z202124686

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2021 15:50

Základné údaje

Z202124686

OF-248124

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6105124

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov a § 141 ods. 2 zákona č. 73/1998 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 5,20
Množstvo stravných poukážok ks 8000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti
Stravná poukážka musí byť dostatočne chránená proti zneužitiu sfalšovaniu ochrannými prvkami je označená číselným kódom a ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov
Balenie stravných poukážok v bločkoch alebo hárkoch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch dní od objednávky.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Objednávku na dodanie stravných poukážok môže oprávnená osoba objednávateľa zadať ľubovoľným z nasledujúcich spôsobov: osobne, poštou, faxom, web aplikácia dodávateľa.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 10 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v sídle objednávateľa. Ich zoznam predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní po uzavretí zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím lehoty platnosti, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo, alebo vyčerpaním hodnoty zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom
Doba trvania rámcovej dohody 1.1.2022 - 31.12.2022
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roku, v ktorom boli vydané poukážky
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Predpokladaný interval objednávania stravných poukážok mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

41 600,00

41 600,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2021 14:54

16.12.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2021 15:47 - Vstupná ponuka 41 600,00 € Cena s DPH
16.12.2021 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka 41 595,84 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS