• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2021 14:30
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2021 14:29
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2021 15:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2021 15:35

Detail zákazky Z202124683

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2021 14:30
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2021 14:29
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2021 15:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2021 15:35

Základné údaje

Z202124683

OF-247814

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6097009

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny

sterilizovaná zelenina, ovocie

  • 15331400-1 - Nakladaná a/alebo konzervovaná zelenina
  • 15332100-5 - Spracované ovocie
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny
Funkcia
Zabezpečenie stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnaková pasta 800g ks 5
Červená repa 3500g ks 60
Červená repa 660g ks 20
Fazuľové struky 3500g ks 30
Fazuľové struky 660g ks 10
Konzervovaná lúpaná fazuľa biela, červená ks 30
Feferóny guľaté 320g ks 10
Feferóny guľaté 630ml ks 10
Hrášok sterilizovaný 200g ks 20
Hrášok slaný sterilizovaný 690g/720ml ks 150
Kukurica sterilizovaná lahôd. 340g/425ml ks 100
Chren v sladkokyslom náleve 670g ks 10
Červená paprika Kapia rezy 340g ks 30
Červená paprika Kapia rezy 660g ks 100
Kečup 900g ks 60
Kapusta kvasená sterilizovaná 3500g ks 50
Čalamáda 650g ks 30
Čalamáda 3500g ks 100
Kôpor v soli ks 10
Lečo 670g ks 300
Olivy čierne bez kôstky 935ml/880g ks 10
Olivy zelené bez kôstky 935ml/880g ks 20
Paradajkový pretlak 700g ks 300
Šalát sterilizovaný mix moravský, rimavský, školský a pod. 3400g ks 50
Šampiňóny sterilizované 800g/850ml ks 60
Uhorky sterilizované 3500g ks 150
Uhorky sterilizované 680g/720ml ks 30
Džem jahodový do 1 kg ks 10
Džem jahodový 4 kg ks 10
Džem ríbezľový do 1 kg ks 10
Džem ríbezľový 4 kg ks 5
Džem marhuľový do 1 kg ks 10
Džem marhuľový 4 kg ks 10
Lekvár slivkový 4 kg ks 10
Kompót ananásový (kocky, kolieska) 850 ml ks 30
Kompót mandarinkový  850g ks 10
kompót broskyňový 3500g ks 100
Kompót hruškový 3200g ks 50
Kompót jahodový 425ml ks 30
Kompót slivkový 3600g ks 50
Kompót jablkový 3200g ks 100
Kompót marhuľový 3400g ks 100
Kompót višňový bez kôstky ks 50
Kompót brusnicový 280g ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach minimálne 2x do týždňa v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania.
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že platba za dodanie tovaru bude vykonaná na základe doručenej faktúry 2-krát za kalendárny mesiac (k 15. a k 30. dňu príslušného kalendárneho mesiaca), v ktorom bol tovar dodaný.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Budúci kupujúci je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky.
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považujú aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar.
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že dodávateľ nevie dodať tovar v zazmluvnenej mernej jednotke, je povinný dodať tovar v inej mernej jednotke.
Zmluva sa uzatvára na obdobie s účinnosťou od uzatvorenia zmluvy do 31.12.2022, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.01.2022 14:30 — 31.12.2022 14:30

1,00 položky opisného formulára

4 830,00

4 830,00

Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predložil vlastný návrh plnenia zmluvy pri zachovaní požadovaných parametrov položiek opisného formulára, s prihliadnutím na kvalitu, spracovanie a funkcionalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.12.2021 14:30

14.12.2021 14:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2021 14:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 37
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2021 14:25 - Vstupná ponuka 4 830,00 € Cena bez DPH
14.12.2021 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 4 824,30 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS