• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 15:05

Detail zákazky Z202124677

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 15:05

Základné údaje

Z202124677

OF-247781

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112455

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44049374

EUROKAF, s.r.o.

Štítnická 46, Rožňava, 04801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, banány, citrusové plody, jablká, hrušky, hrozno, cibuľa, kaleráb, kapusta, paradajky, paprika, mrkva, šalát, zeler

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222200-5 - Citrusové plody
  • 03222320-2 - Jablká, hrušky a dule
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 15872100-2 - Paprika
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka ovocia a zeleniny na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány, Voľné, žlté, zrelé bez škvŕn, 1. trieda kg 1100
Broskyne, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 200
Citróny, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 100
Hrozno stolové biele, červené, Voľné, zrelé, veľkoplodé, 1. trieda kg 10
Hrušky, Voľné, zrelé, neprezreté, 1. trieda kg 200
Jablká golden, gala, idaret, jonatan, Voľné, zrelé, 1. trieda, rôzne odrody kg 1200
Kiwi, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 10
Mandarínky, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 350
Nektarinky, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 300
Pomaranče, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 500
Cesnak, Voľný, 1. trieda kg 100
Cibuľa, Voľná, 1. trieda, suchá kg 1100
Cuketa, Voľná, zrelá, 1. trieda kg 50
Hliva ustricová, Voľná, čerstvá, 1. trieda kg 10
Kaleráb, Voľný, 1. trieda ks 30
Kapusta čínska, Voľný, 1. trieda kg 200
Kapusta hlávková červená, Voľná, 1. trieda kg 300
Kapusta hlávková biela, Voľná, 1. trieda kg 150
Kyslá kapusta, Čerstvá, 1. trieda, 3kg kg 700
Kel hlávkový, Voľný, 1. trieda kg 200
Kôprová vňať, Čerstvá vňať, voľná, 1. trieda kg 1
Paradajky, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 400
Paradajky-cherry, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 20
Petržlen, Voľný, 1. trieda kg 400
Petržlenová vňať kučeravá, Čerstvá vňať, voľná, 1. trieda kg 1
Pór, Voľný, 1. trieda kg 150
Uhorky šalátové, Voľné, 1. trieda kg 400
Mrkva, Voľná, 1. trieda kg 800
Paprika zelená, Voľná, 1. trieda kg 200
Paprika farebná, Voľná, 1. trieda kg 40
Šalát ľadový, Voľný, čerstvý, 1. trieda ks 150
Tekvica hokaido, Voľná, 1. trieda kg 20
Zeler, Voľný, 1. trieda kg 400
Hlávkový šalát, Voľný, čerstvý, 1. trieda kg 10
Mäta, Čerstvá, 1. trieda kg 5
Šampiňóny, Voľné, 1. trieda kg 100
Melón, Voľný, 1. trieda kg 10
Baklažán, Voľný, 1. trieda kg 30
Špargľa, 1. trieda kg 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zelenina, ovocie a huby - akosť 1. trieda
Zelenina, ovocie a huby - kvalita čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, plesne a vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
Zelenina, ovocie a huby preferujeme produkty z integrovanej alebo ekologickej produkcie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému  uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach každý pracovný deň v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. na miesto dodania.
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty.
Dodávateľ dodá tovar v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky.
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považuj aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky 5x v týždni na miesto dodania
Zmluva sa uzatvára na obdobie od uzavretia zmluvy do 31.12.2022 resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.01.2022 14:16 — 31.12.2022 14:16

1,00 položky opisného formulára

12 100,00

12 100,00

Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predložil vlastný návrh plnenia zmluvy pri zachovaní požadovaných parametrov položiek opisného formulára, s prihliadnutím na kvalitu, spracovanie a funkcionalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.12.2021 12:53

20.12.2021 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2021 14:32 - Vstupná ponuka 12 098,50 € Cena bez DPH
17.12.2021 14:32 - Najvýhodnejšia ponuka 12 098,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS