• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2021 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2021 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2021 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2021 14:40

Detail zákazky Z202124668

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2021 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2021 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2021 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2021 14:40

Základné údaje

Z202124668

OF-247195

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6116760

Objednávateľ

42119383

"JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice

Družstevnícka 22, Levice, 93480, SVK

Dodávateľ

31412408

Topoľčianske pekárne a cukrárne, a.s.

Krušovská 1994, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekárenský tovar, čerstvé pečivo a cukrárenské výrobky

Dodávka pekárenského tovaru, čerstvého pečiva a cukrárenských výrobkov

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 15898000-9 - Droždie
  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 15812120-0 - Koláče
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15812122-4 - Sladké koláče
  • 15812121-7 - Slané/pikantné koláče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekárenský tovar, čerstvé pečivo a cukrárenské výrobky
Funkcia
Zabezpečenie dodávky pekárenského tovaru, čerstvého pečiva a cukrárenských výrobkov v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb biely, krájaný, 1 000 g ks 8258
Chlieb čierny, krájaný, 1 000 g ks 2583
Rohlík hladký, 45 g ks 23333
Rohlík veľký, slaný, 90 g ks 1000
Rohlík grahamový, 90 g ks 7983
Bábovka mramorová, 400 g ks 438
Bábovka dia, 200 g ks 200
Bábovka ovocná, 400 g ks 200
Droždie 1 000 g ks 45
Strúhanka 400 g ks 600
Makovka dia, 90 g ks 400
Makovka 120 g ks 1435
Žemľa 90 g ks 100
Vianočka 360 g ks 940
Vianočka dia, 200 g ks 310
Pletenka 135 g ks 233
Pletenka cesnaková, 135 g ks 800
Pagáč zemiakový, 55 g ks 525
Pagáč oškvarkový, 84 g ks 525
Pagáč syrový, 84 g ks 200
Lúpačka pudingovo - čok. lek., 75 g ks 300
Lúpačka lekvárová, tvarohová, 75 g ks 300
Viaczrnná taška sliv., lek., 80 g ks 300
Cesnakový uzol, 75 g ks 521
Chlieb veka, krájaný, 420 g ks 31
Lúpačka lek. a tvar., 90 g ks 100
Žemľa grahamová, 90 g ks 30
Žemľa 115 g kaiserka ks 200
Rožok sézamový, 90 g ks 230
Nugátová tyčinka, 65 g ks 100
Marmeládová taška, 65 g ks 200
Tvarohová taška, 65 g ks 312
Škoricový slimák, 84 g ks 200
Croassant slnečnicový, 84 g ks 420
Croassant s kúskami čok., 80 g ks 1000
Švajčiarka škor., orech., 75 g ks 735
Pizza slimák, 90 g ks 478
Anglický rožok, 70 g ks 100
Koláč tvaroh., čuč., 90 g ks 200
Rohlík mak., orech., 75 g ks 1341
Cesnakový uzol bez cesnaku, 75 g ks 200
Kaiserka klasik, 55 g ks 1000
Šiška marhuľová, 35 g ks 2640
Štrúdľa 420 g ks 20
Štrúdľa 90 g ks 110
Syrový slimák, 85 g ks 300
Závin - kakaový, makový, orechový, tvarohový, 280 g ks 352
Kocka z pod Zobora 100g ks 140
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z. z., v platnom znení a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s predmetom zákazky musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách.
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach.
Dodávky tovaru musia byť dodané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chleba a pekárenských výrobkov, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jej zdravotná nezávadnosť a kvalita.
Tovar musí byť čerstvý, upečený najneskôr deň pred jeho dodaním.
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, resp. faktúre, ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. Predmetný rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej zmluvy.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní.
Dodanie predmetu zákazky sa bude realizovať počas pracovných dní v dňoch pondelok - nedeľa v čase od 6,00 do 6,30 hod. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr do 24 hodín pred termínom plnenia, a to telefonicky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Uvedené množstvá sú orientačné.
V prípade, že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom v objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tomto prípade má kupujúci právo odstúpiť od rámcovej zmluvy. Výpovedná doba je mesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Objednávateľ je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je objednávateľ oprávnený reklamovať u dodávateľa hneď, resp. najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne 3x mesačne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, so začiatkom od 1. 1. 2022 do 31. 12. 2022.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena /ďalej tiež, ako "nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou -
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevnícka č.22, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

61 971,00 ks

27 340,68

27 340,68

Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach. Dodávky tovaru musia byť dodané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chleba a pekárenských výrobkov, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jej zdravotná nezávadnosť a kvalita.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2021 11:46

21.12.2021 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2021 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2021 13:31 - Vstupná ponuka 27 261,82 € Cena s DPH
15.12.2021 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka 27 261,82 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS