• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    17.01.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.01.2022 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.01.2022 10:25

Detail zákazky Z202124658

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    17.01.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.01.2022 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.01.2022 10:25

Základné údaje

Z202124658

OF-248012

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6153036

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

45542759

Tuzexx s. r. o.

Sládkovičova 4 , Bratislava, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Komplexné pranie nemocničnej bielizne a osobnej bielizne zamestnancov a pacientov

pranie, nemocničná bielizeň, osobná bielizeň zamestnancov a pacientov

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 98312000-3 - Čistenie textilu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Komplexné pranie nemocničnej bielizne a osobnej bielizne zamestnancov a pacientov
Funkcia
Služby komplexného prania nemocničnej bielizne vrátane všetkých súvisiacich postupov a činností tzn. najmä pranie, dezinfekcia, bielenie, žehlenie, skladanie, balenie nemocničnej bielizne, osobnej bielizne (odevov) pre zamestnancov a pacientov, drobných opráv bielizne a odevov.
Dodávky čistej bielizne dodávateľ musí uskutočniť do 24 hod. od prevzatia kontaminovanej bielizne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rovná bielizeň kg 38400
Zelená bielizeň kg 33600
Osobná bielizeň pre pacientov kg 57600
Osobná bielizeň pre personál kg 14400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvencia prania: rovná bielizeň predpokladané množstvo 800 kg / týždeň
Frekvencia prania: zelená bielizeň predpokladané množstvo 700 kg / týždeň
Frekvencia prania: osobná bielizeň pre pacientov predpokladané množstvo 1 200 kg / týždeň
Frekvencia prania: osobná bielizeň pre personál zdravotníckeho zariadenia predpokladané množstvo 300 kg / týždeň
Priemerné predpokladané množstvo bielizne spolu za týždeň 3 000 kg
Predpokladaná doba plnenia predmetu zmluvy (kalendárne mesiace) 1.1.2022 - 31.12.2022
Špecifikácia drobných opráv opravy gombíkových dier,rozpáraných častí, prišívanie chýbajúcich gombíkov,stužiek,plátanie malých dier(do 2x3cm),plátanie malých roztrhnutí(do 10x10cm),výmena poškodených gumičiek posteľných plachiet
Predpokladaná pracnosť drobných opráv cca 10 hod. / mesiac resp. 120 hod. za zmluvné obdobie 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby kvalitne, odborne, starostlivo a hospodárne podľa požiadaviek objednávateľa a v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi týkajúcimi sa manipulácie s bielizňou a prania bielizne pre zariadenia poskytujúce zdravotnú starostlivosť. V prípade potreby aj v dňoch pracovného pokoja alebo vo sviatok.
Dodávateľ je povinný dodržiavať technologické normy, normy kvality na pranie a žehlenie. Používať len hygienicky vyhovujúce materiály a dezinfekčné prostriedky, ktoré nepoškodzujú životné prostredie a ktoré sú schválené príslušným orgánom na ochranu zdraviu. Zabezpečiť si potrebné pracie prostriedky v požadovanej kvalite. Ďalej je povinný dodržiavať technologické postupy dodávateľov pracích prostriedkov, aby nedochádzalo k poškodeniu bielizne s dôrazom na uchovanie jej kvalitatívnych parametrov.
Dodávateľ je povinný prebrať použitú bielizeň od zamestnanca určeného objednávateľom na odovzdanie a preberanie bielizne a odovzdať tomuto zamestnancovi čistú bielizeň denne na zberných a rozvozných miestach (Bratislava-Nové Mesto). Čistú ostatnú bielizeň a odevy odovzdať objednávateľovi v stanovenom termíne na určených zberných a rozvozných miestach do 10:00 hod.
Dodávateľ je povinný prebrať od objednávateľa použitú bielizeň a odevy, ktoré objednávateľ pripravil k odberu v zmysle Vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov spolu so sprievodným dokladom (napr. súpiska alebo pod.), na ktorom bude presne uvedený počet kusov odovzdanej použitej bielizne a odevov rozdelenej podľa druhu bielizne a odevov a jednotlivých odd. Doklad bude potvrdený podpisom odovzdávajúceho zamestnanca za objednávateľa a podpisom preberajúceho zamestnanca za dodávateľa. 1x mesačne zašle dodávateľ súpis čistej bielizne s údajmi:
množstvo bielizne v kg, dátum expedovania bielizne, ceny rozdelené na pracoviská
Dodávateľ je povinný odovzdať čistú posteľnú a operačnú bielizeň na určenom mieste, roztriedenú podľa druhu bielizne a jednotlivých odd. objednávateľa spolu s dokladom o dodanom množstve čistej bielizne, ktorý bude potvrdený podpismi zamestnancov určených objednávateľom a dodávateľom na preberanie a odovzdanie čistej bielizne. Použitú bielizeň z infekčných oddelení a centrálnych operačných sál (COS) bude prať v súlade s dodržiavaním hygienicko-epidemiologického režimu.
V prípade, ak dodávateľ nebude môcť z preukázateľných technických príčin na svojej strane dodržať dohodnuté lehoty na vykonanie služieb, zabezpečí v plnom rozsahu dodávku čistej bielizne.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť značenie všetkej bielizne a odevov, ktoré sa budú odovzdávať na výkon služby. Označenie musí byť vo forme skratky názvu objednávateľa.
Dodávateľ bude zasielať tieto údaje elektronicky na určený e-mail, ktorý mu bude oznámený objednávateľom. Zoznam musí byť v tabuľkovom formáte Microsoft Excel.
Reklamácie: Objednávateľ má právo reklamovať zistené závady v kvalite spracovanej bielizne, odevov, matracov a skryté vady, ktoré sa neodhalia pri preberaní, zle vypratú alebo poškodenú bielizeň, odevy, matrace do 7 dní od ich odovzdania.
Reklamácie: uplatňujú pracovníci objednávateľa písomne na reklamačnom tlačive alebo elektronicky. Reklamované kusy zašlú so sprievodným reklamačným dokladom dodávateľovi na posúdenie a bezplatné vybavenie, oddelene od ostatnej znečistenej bielizne určenej na pranie.
Reklamácie: Dodávateľ reklamácie bezplatne vybaví do 48 hod. od prevzatia reklamovanej bielizne alebo odevov, v prípade nutnosti v lehote vzájomnej odsúhlasenej medzi poverenými pracovníkmi objednávateľa a dodávateľa.
Pokuty: V prípade, ak dodávateľ nedodrží časy zvovu špinavej bielizne, objednávateľ môže uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 100 € za každý deň nedodržania času zberu špinavej bielizne.
Požaduje sa predložiť platný súhlas príslušného Regionálneho úradu verejného zdravotníctva ( ak uchádzač nemá sídlo v SR predloží rovnocenný doklad) na pranie infekčnej bielizne ako scan originálu.
Predmet plnenia musí byť v súlade s Nariadením vlády č. 331/2006 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov najmä prílohou č. 2. Výsledkom pracieho procesu musí byť bielizeň a odevy bez chemickej a bakteriálnej kontaminácie.
Výstupná kontrola kvality prania bielizne bude zameraná aj na kvalitu prania (dosiahnutý stupeň odstránenia škvŕn a iných znečistení, dôkladnosť žehlenia bielizne), kontrolu počtu kusov pri výdaji čistej bielizne, kontrolu bielizne z hľadiska mechanického poškodenia a odstránenia závad (chýbajúce gombíky a šnúrky, poškodené gumičky posteľných plachiet a ďalšie poškodenia).
Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia a poskytnutia riadneho plnenia za fakturované obdobie.
Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ vystaví faktúru za poskytnutie služby do 5. pracovných dní odo dňa riadneho poskytnutia, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola služba poskytnutá.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2022 00:00 — 31.01.2023 23:59

144 000,00 kg

129 600,00

129 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.01.2022 11:18

17.01.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.01.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.01.2022 11:57 - Vstupná ponuka 129 600,00 € Cena bez DPH
13.01.2022 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 129 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS