• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 10:55

Detail zákazky Z202124632

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 10:55

Základné údaje

Z202124632

OF-246543

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112413

Objednávateľ

36022047 03

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hrona, odštepný závod

Partizánska cesta 69, Banská Bystrica, 97498, SVK

Dodávateľ

45906114

TR TECHNIC s.r.o.

39, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup dvoch mulčovačov na vysoký porast

Mulčovač na vysoký porast

  • 16300000-8 - Žacie mechanizmy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 2 ks mulčovač na vysoký porast
Funkcia
2 ks mulčovač KANGU 190 - na kosenie trávnych porastov na brehoch vodných tokov a na brehoch vodných stavieb, alebo lepší ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Žacia hlava so záberom m 1,90
Počet nožov ks 30
Svahová dostupnosť stupne -60 90
Hmotnosť kg 660
Hriadeľ s priemerom mm 133
Bočný výsuv s mulčovacou hlavou m 2
Otáčky PTO ot/min 540
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Voľnobežná spojka integrovaná s uhlovou prevodovkou
Hydraulický valec dvojčinný
Uchytenie na trojbodový záves zadný-na traktor áno
Uchytenie pohonu bočné
Homokinetický teleskopický kĺbový hriadeľ áno
Mechanická bezpečnostná poistka pri nabehnutí na prekážku áno
Automatické napínanie klinových remeňov áno
Predné ochranné plechové zábrany áno
Schvaľovací certifikát EÚ na jazdu po cestných komunikáciách áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kúpnej zmluvy (ďalej len ako "Zmluva") je na jednej strane záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi 2 ks mulčovačov na vysoký porast (ďalej len ako "Tovar") a previesť na neho vlastnícke právo k tejto veci a na strane druhej záväzok Objednávateľa zaplatiť za dodanie Tovaru Dodávateľovi kúpnu cenu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužitý Tovar, v súlade s Objednávateľom zadanou technickou špecifikáciou, vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým sa na účely Zmluvy rozumie sídlo organizačného útvaru Objednávateľa v Lučenci.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy zašle e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa obchodnú značku a typ ponúknutého Tovaru, jeho presnú technickú špecifikáciu, resp. prospekt. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené Dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi (e-mailom), či predložené doklady a dokumenty preukazujú splnenie všetkých technických parametrov požadovaných Objednávateľom.
Ak doručená technická špecifikácia Tovaru nie je v súlade s požiadavkami Objednávateľa, Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude v súlade s požiadavkami Objednávateľa. Ak ani táto špecifikácia Tovaru nebude zodpovedať zadaným parametrom, vyhradzuje si Objednávateľ právo Tovar neodobrať a od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ musí byť autorizovaným predajcom pre danú značku stroja pre územie SR s preukázateľným platným certifikátom, ktorého kópiu doručí Objednávateľovi spolu s predloženou technickou špecifikáciou.
Dodávateľovi sa umožňuje predložiť ponuku s ekvivalentnými riešením s porovnateľnými, respektíve kvalitatívne lepšími parametrami, ako boli technické parametre zadané Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Tovar na miesto plnenia do 2 týždňov odo dňa uzavretia Zmluvy, pričom presný deň a čas dodania Tovaru je Dodávateľ povinný oznámiť (e-mail) Objednávateľovi, resp. ním poverenej osobe najneskôr 3 pracovné dni vopred. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Súčasťou dodania Tovaru je kompletná sprievodná dokumentácia potrebná na prevádzku, vrátane technického preukazu, príručka na používanie Tovaru v slovenskom jazyku, vyhlásenie o zhode, návod na opravy a údržbu v slovenskom jazyku, katalóg náhradných dielov, mazací plán.
Pover. zástupca Objednávateľa pri dodaní Tovar skontroluje čo do druhu, kvality a kompletnosti odovzdávanej dokumentácie. V prípade ak pri preberaní Tovaru nezistí nedostatky dodávaného Tovaru, potvrdí svojim podpisom prevzatie a dodanie Tovaru v dodacom liste. V prípade nesúladu Tovaru s požadovanými techn. parametrami, vád, poškodení,známok opotrebovania má Objednávateľ právo Tovar neprevziať. Reklamované nedostatky Tovaru, alebo odovzdávanej dokumentácie je Dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou Tovaru alebo jeho časti, alebo doplnením dokumentácie do 3 prac. dní odo dňa reklamácie.
Dodávateľ poskytne záruku na Tovar minimálne v trvaní 12 mesiacov od prevzatia Tovaru, resp. od uvedenia Tovaru do prevádzky. Dodávateľ  je povinný poskytnúť Objednávateľovi záručný servis zabezpečený výlučne autorizovaným servisným strediskom výrobcu, vrátane uvedenia do prevádzky a vykonania záručných prehliadok podľa servisných podmienok.
Nárok na zaplatenie kúpnej ceny vzniká Dodávateľovi na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry Objednávateľovi. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť dodací list, podpísaný oboma zmluvnými stranami. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať správne cenové údaje, náležitosti v zmysle platných právnych predpisov, najmä § 74 zákona č. 222/2004 Z.z., dodací list, je Objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť na prepracovanie. Nová lehota splatnosti začína plynúť doručením riadne opravenej faktúry.
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet Dodávateľa.  Objednávateľ na plnenie podľa Zmluvy neposkytne preddavok ani zálohu.
Objednávateľ v súvislosti s fakturáciou neodmietne prijať faktúru Dodávateľa v súlade so Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2014/55/EU z 16.4.2014 o elektron. fakturácii vo verejnom obstarávaní (Ú.v.ÚL 133,06,05,2014), ak táto bude spĺňať ostatné náležitosti v zmysle Zmluvy. Zmluvné strany sú pri fakturácii povinné dodržiavať ustanovenia zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektron. fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a po vytvorení centrálneho ekonomického systému bude fakturácia prebiehať prostredníctvom tohto systému, ak im z tohto zákona táto povinnosť vyplýva.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne na Tovare alebo jeho časti počas obdobia, kedy Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na Tovare. Objednávateľ je oprávnený požadovať do Dodávateľa a Dodávateľ je povinný nahradiť Objednávateľovi škodu, ktorú Dodávateľ spôsobil Objednávateľovi porušením povinností daných Zmluvou, vrátane prípadu, kedy sa jedná o také porušenie povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta.
Porušenie povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar v súlade s požadovanými technickými parametrami, v mieste plnenia a určenom čase v súlade so Zmluvou, sa na základe dohody zmluvných strán považuje za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar v lehote 2 týždňov odo dňa uzavretia Zmluvy, má Objednávateľ právo uplatňovať si voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,03% z kúpnej ceny, a to za každý, aj začatý deň trvania porušenia tejto povinnosti.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť písomným odstúpením od Zmluvy, v prípade porušenia Zmluvy, ktoré je označené ako podstatné porušenie Zmluvy. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek počas trvania porušenia zmluvnej povinnosti Dodávateľom.
Akékoľvek korupčné správanie Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa nasledujúcich bodov sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť Objednávateľovi akékoľvek podozrenie na porušenie povinnosti podľa tohto a nasledujúceho bodu a byť súčinný pri vyšetrení podozrenia.
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden predstaviteľ, zamestnanec, iná osoba konajúca v jeho mene pri plnení pre Objednávateľa v jeho mene na základe Zmluvy neponúka, nebude priamo/nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, žiadať, prijímať finančné prostriedky, iné oceniteľné hodnoty, poskytovať akékoľvek výhody, dary, pohostenia osobe, spoločnosti/podniku, zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu za účelom ovplyvňovania konania tejto osoby v jej funkcii za účelom zisku alebo výhody pri plnení Zmluvy .
Dodávateľ zároveň vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden predstaviteľ, zamestnanec, iná osoba konajúca v jeho mene pri plnení pre Objednávateľa v jeho mene na základe Zmluvy neponúka, nebude príamo/nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, žiadať, prijímať finančné prostriedky, iné oceniteľné hodnoty, poskytovať akékoľvek výhody, dary, pohostenia osobe v zákonodarnom, správnom, súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, v medzinárodnej verejnej organizácií za účelom ovplyvňovania konania tejto osoby v jej funkcii za účelom zisku alebo výhody pri plnení Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

21.12.2021 00:00 — 05.01.2022 00:00

2,00 celý predmet zákazky

16 620,00

16 620,00

Tovar podľa požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.12.2021 08:56

20.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2021 13:55 - Vstupná ponuka 16 620,00 € Cena bez DPH
15.12.2021 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 16 619,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS