• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2021 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2021 09:50

Detail zákazky Z202124614

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2021 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2021 09:50

Základné údaje

Z202124614

OF-245315

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6127025

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sada chirurgických nástrojov určená k plastickým mikro-operáciám (1 kompletný set) vrátane súvisiacich služieb - časť č.4

kanyla, mikrosvorka, klip, kliešte, pinzeta, mikrocievna svorka, mikropinzeta, mikrochirurgické pružinové nožnice, pružinový mikroihelec

  • 33162200-5 - Nástroje operačnej sály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odsávacia kanyla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 1
dĺžka cm 12,5 13,5
priemer mm 1,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odsávacia kanyla FERGUSSON
 2. Odsávacia kanyla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 1
dĺžka cm 12,5 13,5
priemer mm 2,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odsávacia kanyla FERGUSSON
 3. Mikrosvorka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 3 4
dĺžka ozubenia mm 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikrosvorka Bulldog, atraumatická, rovná
 4. Klip
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 3 4
sila g 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Klip MULLER rovný
 5. Svorkovacie kliešte
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 1
dĺžka cm 19 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Svorkovacie kliešte SCHWARTZ, rovné
 6. Cievny klip
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 10
dĺžka cm 2 3
sila uzatvorenia N 4,0
šírka brandže mm 2
dĺžka brandže mm 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cievny klip SCHWARTZ, Zahnutý 45 st
 7. Cievny klip
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 10
dĺžka cm 2 3
sila uzatvorenia N 4,0
šírka brandže mm 2
dĺžka brandže mm 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cievny klip SCHWARTZ, rovný
 8. Pinzeta na svorky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 1
dĺžka cm 13,5 14,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pinzeta na svorky BIEMER bez zámku, určená pre mikročepele BIEMER, rovná
 9. Pinzeta na svorky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 1
dĺžka cm 14 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pinzeta na svorky BIEMER, určený pre mikročepele aproximátor
 10. Mikrocievna svorka aproximátor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 1
dĺžka cm 0,8 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikrocievna svorka aproximátor BIEMER-MÜLLER, rovná, šikmo zúbkovaná, sila úchopu 25-30 g, otvorenie čeľuste 5 mm
 11. Mikrocievna svorka aproximátor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 0,8 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikrocievna svorka aproximátor BIEMER-MÜLLER, uhlová, šikmo zúbkovaná, sila úchopu 25-30 g, otvorenie čeľuste 5 mm
 12. Cievny klip
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 1
dĺžka cm 2,2 2,6
 13. Cievny klip
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 1
dĺžka cm 1,5 1,7
 14. Odsávacia kanyla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 1
dĺžka cm 9,5 10,5
priemer mm 0,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odsávacia kanyla VERHOEVEN
 15. Odsávacia kanyla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 1
dĺžka cm 9,5 10,5
priemer mm 0,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odsávacia kanyla VERHOEVEN
 16. Mikropinzeta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 4
dĺžka cm 10,5 11,5
šírka čeľuste mm 0,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikropinzeta MÜLLER s ľahkou umelohmotnou rukoväťou, rovná
 17. Mikropinzeta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 10,5 11,5
šírka čeľuste mm 0,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikropinzeta MÜLLER s ľahkou umelohmotnou rukoväťou, 1x2 zuby, rovná
 18. Mikrochirurgické pružinové nožnice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 11,5 12,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikrochirurgické pružinové nožnice MÜLLER s ľahkou umelohmotnou rukoväťou, ostro/ostré, rovné
 19. Mikrochirurgické pružinové nožnice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 11,5 12,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikrochirurgické pružinové nožnice MÜLLER s ľahkou umelohmotnou rukoväťou, ostro/ostré, zahnuté
 20. Pružinový mikorihelec povlakovaný diamantovým práškom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 11,5 12,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pružinový mikorihelec povlakovaný diamantovým práškom s okrúhlym úchopom, bez zámku, rovný, určený na šicí mat. 7/0 a menšÍ
 21. Pružinový mikorihelec povlakovaný diamantovým práškom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 15,5 16,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pružinový mikorihelec povlakovaný diamantovým práškom s okrúhlym úchopom, bez zámku, rovný, určený na šicí mat. 7/0 a menší
 22. Pružinový mikorihelec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 14,5 15,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pružinový mikorihelec REILL s okrúhlym úchopom, bez zámku, hladký, rovný
 23. Pružinový mikorihelec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 14,5 15,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pružinový mikorihelec REILL s okrúhlym úchopom, bez zámku, hladký, zahnutý
 24. Pružinový mikroihelec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 11,5 12,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pružinový mikroihelec BARRAQUER s okrúhlym úchopom, bez zámku, hladký, rovný
 25. Pružinový mikroihelec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom (v 1 sete) ks 2
dĺžka cm 11,5 12,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pružinový mikroihelec BARRAQUER s okrúhlym úchopom, bez zámku, hladký, zahnutý
 26. KONTAJNER veľkosti 1/2 na vloženie setu na sterilizáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
VANA S ODTOKOM 1/2, VÝŠKA MIN.:135 MM ks (celkom v 1 sete) 1
VEKO 1/2 STRIEBORNÉ ks (celkom v 1 sete) 1
SITO VÝŠKA od 90 do 100 MM + silikónová podložka ks (celkom v 1 sete) 1
VEKO SITA ks (celkom v 1 sete) 1
ODTOKOVÝ VENTIL ks (celkom v 1 sete) 1
DRŽIAK FILTRA ks (celkom v 1 sete) 1
KRYT FILTRA ks (celkom v 1 sete) 1
ŽLTÝ ŠTÍTOK ks (celkom v 1 sete) 2
FILTER JEDNORÁZOVÝ ks (celkom v 1 sete) 500
PLOMBA S INDIKÁTOROM ks (celkom v 1 sete) 500
PLOMBA PAPIEROVÁ ks (celkom v 1 sete) 500
DRŽIAK PLOMBY ks (celkom v 1 sete) 1
TAG S POPISOM ks (celkom v 1 sete) 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál vane a veka sterilizačného kontajnera eloxovaný hliník určený výhradne pre parnú sterilizáciu
Veko vybavené integrovaným držiakom pre jednorazové papierové filtre s možnosťou procesnej indikácie sterilizácie
Sito neprepletané, vypaľované laserom
Kontajner vybavený aktívnym systémom zabraňujúcim prítomnosti kondenzátu po sterilizačnom cykle vrátanie sušenia (odtokový ventil vo vani kontajnera)
Kontajner vhodný pre mytie v umývacom automate s termickou dezinfekciou 93 stupňov
Kontajner musí byť označený 2D Datamatrix resp. ekvivalent gravírovaním laserom (podľa EN9132 resp. ekvivalent),veľkosť min. 2,5x2,5 mm
Identifikačný systém flexibilný, možnosť výmeny identifikačných štítkov a čelných dosiek, min. 10 farebných prevedení
Otváranie a zatváranie kontajnera umiestnené priamo v hornej časti veka
Integrované úchyty kontajnera priamo v otváracom mechanizme
Stohovanie kontajnerov možnosť stohovania kontajnerov bez neprimeraného namáhania veka
Stabilita stohovaných kontajnerov musí zodpovedať EN868 resp. ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY - DOKLADY
2. Na adresu verejného obstarávateľa, víťazný uchádzač najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy predloží:
3. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby/oprávnených osôb víťazného uchádzača zodpovedných za plnenie Kúpnej zmluvy, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je verejný obstarávateľ oprávnený zasielať prípadné reklamácie.
4. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu Kúpnej zmluvy - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v súlade s uzatvorenou Kúpnou zmluvou pričom uvedie min. tieto údaje: názov položky predmetu Kúpnej zmluvy; počet kusov; merná jednotka; obchodný názov položky; výrobcu; cenu za MJ v EUR bez DPH; cenu celkom v EUR bez DPH; sadzbu DPH v % a cenu celkom v EUR s DPH.
Ceny musia zahŕňať všetky náklady víťazného uchádzača spojené s realizáciou predmetu Kúpnej zmluvy vrátane súvisiacich služieb - dodávky na miesto určenia, fyzického prevzatia tovaru vrátane sprievodnej dokumentácie, zaškolenia personálu a záručného servisu po dobu min. 24 mesiacov.
Aktualizovaný rozpočet predmetu Kúpnej zmluvy bude doručený víťaznému uchádzačovi na ním zadanú e-mailovú adresu. Následne tento rozpočet víťazný uchádzač vyplní, podpíše a doručí verejnému obstarávateľovi vo formáte pdf a excel. Uvedený rozpočet bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť Kúpnej zmluvy.
5. Víťazný uchádzač predloží v elektronickej forme verejnému obstarávateľovi prospektový materiál, resp. technický list alebo katalóg jednotlivých položiek, vrátane podrobného popisu každej položky s uvedením údajov deklarujúcich technické a kvalitatívne vlastnosti ponúkaného tovaru potvrdzujúce splnenie požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať od víťazného uchádzača predloženie bezplatných vzoriek vybraných nástrojov v počte max. 3 ks, za účelom posúdenia zhody opisu a požiadaviek uvedených v opisnom formulári. Vzorka sa v prípade potreby zadá na odskúšanie v operatíve alebo sa nechá posúdiť u autorizovanej certifikovanej osoby. Víťazný uchádzač predloží vzorky podľa predchádzajúcej vety do 7 pracovných dní odo dňa ich vyžiadania. Predložené vzorky po odskúšaní budú súčasťou dokumentácie verejného obstarávateľa a nebudú zaradené do plnenia v zmysle Kúpnej zmluvy.
Víťazný uchádzač každú vzorku viditeľne označí v súlade s predmetom Kúpnej zmluvy. Víťazný uchádzač nemá nárok na finančnú náhradu za vzorky ani na jej vrátenie.
7. V prípade, ak má uchádzač v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“).
8. Víťazným uchádzačom predložené doklady a vzorky verejný obstarávateľ skontroluje a v prípade:
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa, zašle víťaznému uchádzačovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok, na základe ktorého bude mať víťazný uchádzač oprávnenie na realizáciu predmetu Kúpnej zmluvy,
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa, resp. nebudú doručené v stanovenom termíne, resp. ak predložené vzorky nezodpovedajú špecifikácii, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo ukončiť s víťazným uchádzačom zmluvný vzťah v súlade s OPET.
9. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY
10. V zmluvnom vzťahu sa pojem víťazný uchádzač nahrádza pojmom dodávateľ a pojem verejný obstarávateľ sa nahrádza pojmom objednávateľ.
11. Predmetom Kúpnej zmluvy je dodanie jedného kompletného setu nástrojov v rozsahu a počte kusov uvedených v položkách opisného formulára vrátane súvisiacich služieb - dodávky na miesto určenia, fyzického prevzatia tovaru vrátane sprievodnej dokumentácie, zaškolenia personálu a záručného servisu po dobu min. 24 mesiacov.
12. Požadujeme dodanie predmetu Kúpnej zmluvy, ktorý je nový, nepoužívaný, nerepasovaný, v originálnom balení, 1. akostnej triedy, spôsobilý na opakovanú sterilizáciu a musí spĺňať minimálne funkčné a technické špecifikácie a vlastnosti uvedené v opisnom formulári a musí byť zhodný s predloženými dokladmi a vzorkami.
13. Každý nástroj/inštrument bude označený číslom setu a každý kontajner bude označený identifikačným štítkom umiestneným na kontajneri s popisom v slovenskom jazyku podľa požiadavky objednávateľa. Číselné označenie nástrojov/inštrumentov bude umiestnené na viditeľnom mieste a bude mať veľkosť min. 3 mm, aby bolo viditeľné voľným okom.
14. Nástroje musia byť vyrobené z nehrdzavejúcej ocele určenej na výrobu chirurgických nástrojov a spĺňajúcej optimálne parametre požadované od chirurgických nástrojov: pevnosť, pružnosť, tvrdosť, ostrosť a maximálna odolnosť proti korózii. Nástroje musia byť uspôsobené viacnásobnej sterilizácii pri zachovaní požadovaných vlastností.
15. Požadujeme dodanie predmetu Kúpnej zmluvy, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväznými právnymi predpismi.
16. Dodávateľ je povinný zabezpečiť zaškolenie obsluhy, vyhotoviť protokol vrátane sprievodnej a technickej dokumentácie, ktorá sa k nemu vzťahuje a ktorá je potrebná na jej užívanie a na výkon vlastníckeho práva, v rozsahu zodpovedajúcom charakteru a bezpečnostno-technickým požiadavkám k používaniu na daný druh operatívy.
17. Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, umožňuje sa dodávateľovi nahradiť takýto výrobok/parameter ekvivalentným výrobkom/parametrom pod podmienkou, že takýto ekvivalent spĺňa úžitkové charakteristiky, prevádzkové a funkčné charakteristiky a je porovnateľnej alebo vyššej kvality.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
18. Objednávateľ deklaruje použitie zeleného aspektu vo verejnom obstarávaní. Objednávateľ požaduje, ako osobitnú podmienku plnenia Kúpnej zmluvy, aby bol predmet Kúpnej zmluvy zabalený v ekologických recyklovateľných obaloch alebo ekologických obaloch, ktoré sú recyklovateľné
19. Požaduje sa dodať predmet Kúpnej zmluvy tak, aby bolo možné pri dodaní skontrolovať množstvo a kvalitu predmetu Kúpnej zmluvy. Neakceptuje sa dodanie predmetu Kúpnej zmluvy prostredníctvom kuriéra, v zabalených balíkoch s nepriehľadným balením a možnosťou odkontrolovať len neporušenosť balenia. V spomenutých prípadoch má právo objednávateľ odmietnuť prebratie predmetu Kúpnej zmluvy, rovnako tak aj v prípade, ak by jednotlivé balenia boli poškodené, resp. ak by bol predmet Kúpnej zmluvy inak znehodnotený.
20. Dodávateľ sa zaväzuje že:
a) predmet Kúpnej zmluvy dodá do 10 týždňov od doručenia Oznámenia o splnení stanovených podmienok, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak a to v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod., na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa. Miesto plnenia a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi dodatočne upresnené;
b) zástupcovi objednávateľa najneskôr 2 pracovné dni vopred oznámi predpokladaný čas dodania predmetu Kúpnej zmluvy;
c) spolu s predmetom Kúpnej zmluvy dodá dodací list, ktorý bude obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo Kúpnej zmluvy, cenu za MJ v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, sadzbu DPH v %, cenu celkom v EUR s DPH
21. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY - CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
22. Cenu za predmet zákazky kupujúci uhradí po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu Kúpnej zmluvy do užívania, na základe elektronicky doručenej faktúry spolu s dodacím listom, ktoré vystaví dodávateľ a doručí ich objednávateľovi na emailovú adresu, ktorá bude dodávateľovi upresnená. Podkladom pre vystavenie elektronickej faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a druhu tovaru, vrátane služieb s dodaním tovaru - dopravou na miesto dodania a vyložením do skladu objednávateľa.
23. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Platby budú realizované bezhotovostným platobným prevodom na číslo účtu uvedené na faktúre. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom pripísania finančných prostriedkov na účet dodávateľa. Objednávateľ preddavky z ceny neposkytuje.
24. Dodávateľ bude objednávateľovi vystavovať a zasielať faktúry elektronicky (ďalej len "elektronické faktúry"). Za elektronické faktúry sa pre účely tejto zmluvy považujú faktúry, opravné doklady k faktúram (dobropisy, ťarchopisy, storná).
25. Obe strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy.
26. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú druhej strane v okamihu zaslania emailovej správy. Dodávateľ a objednávateľ vyhlasujú, že postup podľa tejto Kúpnej zmluvy považujú za dostatočný na to, aby nebolo možné zmeniť obsah vystavenej elektronickej faktúry.
27. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami najneskôr do štyroch dni odo dňa dodania predmetu Kúpnej zmluvy, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet Kúpnej zmluvy dodaný. Faktúra musí byť vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi, musí obsahovať všetky náležitosti účtovného a daňového dokladu a jej prílohou musí byť kópia potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať aj odvolávku na číslo Kúpnej zmluvy.
28. Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry, resp. faktúry ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu.
29. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
30. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
31. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z ceny nedodaného tovaru s DPH za každý, aj začatý deň omeškania v prípade, že dodávateľ nedodrží zmluvne dohodnutú lehotu dodania, najmenej však vo výške 30,- eur. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu vznikla nedodržaním dohodnutého termínu plnenia.
32. V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
33. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY - REKLAMÁCIE
34. Dĺžka záručnej doby na predmet Kúpnej zmluvy je min. 24 mesiacov.
35. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet Kúpnej zmluvy v množstve, sortimente a akosti určenej príslušnými predpismi vzťahujúcimi sa na daný predmet tovaru, platnou legislatívou SR a podľa požiadaviek objednávateľa zadaných v tejto Kúpnej zmluve a v špecifikácii predmetu zákazky. Predmet Kúpnej zmluvy dodaný v rozpore s predchádzajúcou vetou sa považuje za tovar dodaný s vadami.
36. Ak nie je uvedené v tejto Kúpnej zmluve inak, prípadné reklamácie a nároky z vád predmetu Kúpnej zmluvy budú riešené v zmysle príslušných ustanovení § 409 a nasl. Obchodného zákonníka.
37. V prípade ak dodávateľ dodá objednávateľovi predmet Kúpnej zmluvy v kvalite, ktorá nezodpovedá požiadavkám objednávateľa alebo predmet Kúpnej zmluvy, ktorý má zjavné vady, je poškodený alebo znehodnotený, je dodávateľ povinný vymeniť tento predmet Kúpnej zmluvy za tovar v zodpovedajúcej kvalite a bez vád najneskôr do 5 dní od uznania reklamácie.
38. V prípade ak dodávateľ dodá objednávateľovi predmet Kúpnej zmluvy v množstve, ktoré nezodpovedá množstvu tovaru podľa Kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný dodať chýbajúce množstvo tovaru bezodkladne najneskôr však do 48 hodín od oznámenia tejto skutočnosti písomne alebo emailom. V prípade ak je dodané väčšie množstvo tovaru ako množstvo zadané v Kúpnej zmluve, dodávateľ je povinný predmet Kúpnej zmluvy prevziať na svoje vlastné náklady u objednávateľa bezodkladne po oznámení tejto skutočnosti.
39. V prípade ak sa opakovanou sterilizáciou nástroj znehodnotí, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu nástroja, pričom lehota, v ktorej je dodávateľ povinný vymeniť takto znehodnotený nástroj je najviac 10 pracovných dní a lehota začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení oznámenia zo strany objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 30,- eur v prípade ak nedôjde k vybaveniu reklamácie spôsobom a v termíne podľa predchádzajúcej vety a to za každý aj začatý deň nevybavenia reklamácie.
40. Akékoľvek náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
41. Vzťahy neuvedené v tejto Kúpnej zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky.
Názov Upresnenie
Požadujeme dodanie predmetu Kúpnej zmluvy, ktorý je nový, nepoužívaný, nerepasovaný, v originálnom balení, 1. akostnej triedy, spôsobilý na opakovanú sterilizáciu a musí spĺňať minimálne funkčné a technické špecifikácie a vlastnosti uvedené v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 9 časti, čím deklaruje použitie sociálneho hľadiska v zmysle § 10 ods. 7 v nadväznosti na § 2 ods. 5 písm. p) ZoVO Sociálne hľadisko v zmysle ZoVO predstavuje pre verejného obstarávateľa taký aspekt súvisiaci s predmetom zákazky, ktorý bude viesť k pozitívnemu sociálnemu vplyvu a to hlavne k podpore zamestnanosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12.01.2022 08:00 — 23.03.2022 08:00

1,00 súbor

15 821,65

15 821,65

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri dodržaní osobitných požiadaviek na plnenie, ktoré sú uvedené v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.12.2021 14:50

28.12.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.12.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 9
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2021 23:41 - Vstupná ponuka 15 821,65 € Cena bez DPH
27.12.2021 12:41 - Najvýhodnejšia ponuka 15 819,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS