• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2021 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2021 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2021 12:45

Detail zákazky Z202124595

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2021 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2021 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2021 12:45

Základné údaje

Z202124595

OF-247563

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6088467

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačová zostava s príslušenstvom

počítač, monitor, reproduktor, usb, myš, klávesnica,

  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová zostava s príslušenstvom
Funkcia
kancelárske účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stolný počítač ks 6
LCD monitor ks 6
usb wifi ks 6
reproduktor ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stolný počítac Triline Profi 510 S500 alebo HP Prodesk 400 G7 alebo rovnaký, resp. lepší ekvivalent:                           • originálny MS Windows 11 Pro CZ/SK• procesor Intel® Core i5-10400• pamäť 8GB DDR4, SSD 500GB M.2 PCIe• int. VGA Intel® UHD 630, int. zvuk. karta• DVD±R/RW DL• klávesnica a optická myš• 2xUSB 2.0, 4xUSB 3.0, Gb LAN, voľný PCIe16 slot• záruka 3 roky• rozmery skrine: 175 x 358 x 410 mm• uvedená cena je bez LCD• počítač obsahuje nainštalovaný operačný systém vrátane  továrneho nastavenia pre rýchlu obnovu systému.
• použité komponenty prechádzajú fyzickým testovaním a počítač zahorovacím procesom pri výrobe.• počítač musí byť balený v rámci bezpečnosti do špeciálneho  obalu.
Konfigurácia PC:                                                                                                                                                                             1 micro/H410/250;  1 originálny MS Windows 11 Pro CZ/SK 64 bit. DOEM; 1 CPU INTEL Core i5-10400; 1 Pamäť 8GB DDR4; 1 SSD 500GB M.2 PCIe NVMe; 1 DVD±R/RW DL; 1 klávesnica čierna; 1 optická myš USB
LCD monitor Philips 243V7QDSB alebo rovnaký, resp. lepší ekvivalent 23,8" - 24"
príslušenstvo: usb wifi ( napr. Tenda U6 N300 alebo ekvivalent), a reproduktor (nie usb napájanie)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy a vykládky  na miesto plnenia v Trenčíne.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v  deň dodania a vykládky  tovaru spolu s dodacím listom, záručným listom a technickou špecifikáciou v slovenskom alebo českom jazyku.
Záručná lehota  36 mesiacov.
Úhrada faktúry  bude zrealizovaná  po dodaní   tovaru na miesto plnenia. Zálohová faktúra nie je akceptovateľná.
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, bez známok poškodenia, nie predvádzací model.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kožušnícka, 71/2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.12.2021 11:00 — 20.12.2021 14:00

6,00 ks

3 748,25

3 748,25

Dodávateľ pošle na email objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy aktuálny položkovitý rozpočet v zmysle vysúťaženej sumy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.12.2021 10:25

10.12.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 91
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2021 10:50 - Vstupná ponuka 3 748,25 € Cena bez DPH
07.12.2021 20:14 - Najvýhodnejšia ponuka 3 739,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS