42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
IKT
IKT, počítače, tlačiareň, notebook, externý disk
Tovar, Služba
1. Notebook
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Notebook | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min. požadovaná technická špecifikácia: | Procesor na min.na úrovni Intel Core i5-7200U (3M Cache, až do 3.1 GHz) alebo lepší,Pamäť 8GB (1x8GB) 2400MHz DDR4, Harddisk:256GB SSD,Monitor: 15.6" FHD(1920x1080) ,antireflexný |
Min. požadovaná technická špecifikácia a výbava: | Grafika min.na úrovni Intel HD620 Intel Dual Band Wireless-AC 3165, Bluetooth, porty 3x USB 3.0, čítačka pamäťových kariet, webkamera, 2x reproduktor, SK klávesnica podsvietená |
Min. požadovaná výbava: | čítačka odtlačkov prstov-FPR, bezpečnostný zámok |
Operačný systém: | kompatibilný k firemnej infraštruktúre Windows 10 Professional 64-bit alebo lepšie |
Požadovaná záruka: | 3 roky na mieste |
2. USB kľúč
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. USB kľúč | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min. požadovaná technická špecifikácia: | SB 3.1 64 GB Flash disk, rýchlosť čítania až 200 MB/s |
3. Externý disk
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Externý disk | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min. požadovaná technická špecifikácia: | Externý disk 4 TB – 2.5", USB 3.0 (spätne kompatibilné s USB 2.0) |
4. Tlačiareň
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4. Tlačiareň | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min. požadovaná technická špecifikácia: | Laserová tlačiareň farebná, multifunkčná, A4 tlačiareň/skener/kopírka/fax, rýchlosť tlače: 30str/min., rozlíšenie tlače max. 9600 x min. 600dpi, rozlíšenie skenovania 600 x 600 dpi farebne |
Min. požiadavka na zásobník papiera: | štandardná vstupná kapacita papiera 300 listov,bočný vstup na 50 listov,výstupný rošt na 150 listov,obojstranný podávač originálov na 50 listov |
Min. požiadavka na rýchlosť podávača originálov a kopírovania: | rýchlosť podávača originálov: 35 str/min., doba prvej kópie: max. 6,3 s |
Min. požadovaná technická špecifikácia: | Tlačový jazyk: PCL6 a PS3, Konektivita: ŠTAND. 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T , WiFi, predný USB port pre priamu tlač súborov PDF, pamäť zariadenia max. 3GB + HDD 250GB |
Min, požiadavky na displej: | farebný dotykový displej v slovenskom jazyku s veľkosťou uhlopriečky 17,75 cm |
Min. požadované funkcie: | funkcia pre zmazanie všetkých užívateľských dát po ukončení prevádzky, samostatné tlačidlá pre čiernobiele a farebné kopírovanie, ciele skenovania: email, FTP,sieťový priečinok, pamäť USB, plocha |
Požadovaná výbava: | zariadenie na veľkokapacitné tonery s výťažnosťou min.: 6000 strán pre každú farbu |
5. Notebook 2
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
5. Notebook 2 | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min. požadovaná technická špecifikácia: | Procesor min. na úrovni Intel Core i5-7200U (3M Cache,až do 3.1GHz) alebo lepší,Pamäť 8GB (1x8GB) 2400MHz DDR4, Harddisk:256GB SSD,Monitor:15.6" FHD (1920x1080) Antireflexný |
Min. požadované rozhranie a výbava: | Grafika min. na úrovni Intel HD 620, Intel Dual Band Wireless-AC 3165, Bluetooth, porty 3x USB 3.0, čítačka pamäťových kariet, webkamera, 2x reproduktor, SK klávesnica podsvietená |
Min, požadovaná výbava: | čítačka odtlačkov prstov-FPR, bezpečnostný zámok |
Operačný systém: | kompatibilný k firemnej infraštruktúre Windows 10 Professional 64-bit alebo lepšie |
Požadovaná výbava: | 3 roky na mieste |
6. Notebook 3
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
6. Notebook 3 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min. požadovaná technická špecifikácia: | Procesor min. na úrovni Intel Core i5 8250U Kaby Lake Refresh alebo lepšie, 17.3" LED IPS 1920×1080 antireflexný, RAM 8GB DDR4, grafika min. na úrovni Intel UHD Graphics 620, SSD 256GB, |
Min. požadované rozhranie a výbava: | WiFi 802.11ac, Bluetooth 4.1, HD webkamera, HDMI, USB-C 3.1 Gen 1, USB 3.1 Gen 1, čítačka kariet, 2- článková batéria |
Operačný systém: | kompatibilný k firemnej infraštruktúre Windows 10 Pro 64bit alebo lepšie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov. |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite |
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu |
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ |
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov (NFP) poskytnutých poskytnutých Ministerstvom dopravy a výstavby cez MŠVVŠ SR a VA z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v rámci programu OPII – OP Integrovaná infraštruktúra projektu - Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny “ (Akronym: Drive4SIFood) s ITMS kódom: 313011V336 |
Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere. |
Lehota plnenia predmetu Zmluvy sa predlžuje o čas výkonu kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa, a to o čas od predloženia dokumentácie na kontrolu až po doručenie Správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi. |
Ak poskytovateľ neschváli predmetnú zákazku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO. |
Faktúra musí mať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov s uvedením názvu a označenia projektu |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry objednávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj originál dodacieho listu. |
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť |
Predávajúci preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení. |
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru. |
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru predávajúcim má kupujúci právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
NPPC-Výskumný ústav potravinársky, Priemyselná 4, 824 75 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
18.01.2022 08:00 — 08.04.2022 15:00
28,00 ks
14 396,70
14 396,70
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2021 13:45
10.01.2022 11:00
10.01.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.01.2022 10:39 - Vstupná ponuka | 14 396,69 | € | Cena bez DPH |
10.01.2022 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 396,69 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: