• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2021 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2021 12:50

Detail zákazky Z202124564

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2021 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2021 12:50

Základné údaje

Z202124564

OF-247843

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6120608

Objednávateľ

00164429

Ústredie ľudovej umeleckej výroby

Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Stravné poukážky a dodanie stravných poukážok na obdobie 1.1.2022 až 31.12.2022.
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok na rok 2022.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,50
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 12 600
Predpokladaný mesačný odber stravných poukážok ks 1 050
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Rok splatnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov od 1.1.2022 do 31.12.2022 alebo doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Predmet plnenia je vrátane dopravy na miesto plnenia- Bratislava Staré mesto. Termín jednotlivých dodávok do 14.00 hod v pracovných dňoch, alebo na miesto určené v objednávke.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi - Rozpis sadzieb DPH (sadzba DPH za stravné poukážky a sadzba DPH za províziu), vrátane súm DPH (suma DPH k cene 1 stravnej poukážky a suma DPH k provízii za 1 stravnú poukážku) a sumy provízie za 1 stravnú poukážku s DPH.
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov na miesto plnenia podľa objednávky. Súčasťou dodávky pre miesto plnenia je požadovaný počet stravných poukážok podľa objednávateľa.
Lehota dodania stravovacích poukážok je maximálne do 48 hod. od prijatia objednávky. Všetky náklady spojené s doručením stravovacích poukážok hradí dodávateľ.
Dodávateľ dodá stravovacie poukážky v baleniach zodpovedajúcich objednanému počtu kusov na miesto doručenia, na ktorom splnomocnený zamestnanec objednávateľa svojím podpisom na dodacom liste potvrdí prevzatie stravovacích poukážok. Dodávateľ je povinný dodať faktúry spolu s dokladom o prevzatí stravovacích poukazov splnomocnenou osobou objednávateľa. Právo na zaplatenie ceny za dodanie stravovacích poukážok vzniká dodávateľovi riadnym a včasným splnením jeho záväzkov, dohodnutých v tejto zmluve.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne dodané a objednávateľom preukázateľne prevzaté stravovacie poukážky splnomocnenou osobou. Súčasťou faktúry je aj dodací list, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a ich nominálnej hodnoty.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané
Vrátenie stravných poukážok  dodávateľovi Najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Za vrátené stravné poukážky dodávateľ uhradí objednávateľovi Sumu rovnajúcu sa nominálnej hodnote stravnej poukážky, násobenej počtom odovzdaných neplatných stravných poukážok, al. vymení neplatné stravné poukážky za stravné poukážky s novou lehotou splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obchodná 64, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

12 600,00 ks

56 700,00

56 700,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Väčšina osobitných požiadaviek na plnenie zákazky bola doplnená z predchádzajúcich už existujúcich zmlúv rovnakého charakteru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2021 12:02

22.12.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2021 12:07 - Vstupná ponuka 56 700,00 € Cena s DPH
15.12.2021 18:47 - Najvýhodnejšia ponuka 56 699,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS