• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2021 16:59
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2021 17:59
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2021 08:35

Detail zákazky Z202124528

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2021 16:59
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2021 17:59
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2021 08:35

Základné údaje

Z202124528

OF-247617

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6124633

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova licencií SW Symantec Messaging Gateway

Obnovenie licencie

  • 72700000-7 - Služby pre počítačové siete

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova licencií SW Symantec Messaging Gateway
Funkcia
Obnovenie ročnej licencie na  Symantec Messaging Gateway pre 500 používateľov, virtuálna licencia na 3 roky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Messaging Gateway, Subscription License with Support, Users 3YR ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 30 000 Eur.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänova 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

29.12.2021 08:18 — 31.12.2021 13:19

1,00 zakazka

24 150,00

20 125,00

Je potrebné uviesť údaje požadované v objednávkovom formulári

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2021 16:59

23.12.2021 17:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.12.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.12.2021 10:12 - Vstupná ponuka 24 150,00 € Cena s DPH
23.12.2021 10:12 - Najvýhodnejšia ponuka 24 150,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS