• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    27.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2021 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2021 11:40

Detail zákazky Z202124516

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    27.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2021 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2021 11:40

Základné údaje

Z202124516

OF-247924

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6124643

Objednávateľ

50668277

Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky

Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK

Dodávateľ

31387454

KODYS SLOVENSKO, s r.o.

Sliačska 2, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiareň štítkov

výpočtová technika, tlačiareň

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň štítkov
Funkcia
1. Nákup novej, nepoužívanej tlačiarne štítkov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), nevystavovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, neopotrebovaný, netestovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tlačiareň štítkov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Tlač kariet jednostranná
1.2. Displej farebný LCD na tlačiarni
1.3. Výkon 900 čiernobielych kariet / 1 hodina alebo 200 farebných kariet / 1 hodina
1.4. Úprava veľkosti a hrúbky automaticky
1.5. Rozhranie LAN (sieťové)
1.6. Rozlíšenie 300 dpi
1.7. Technológia tlače TermoTransfer
1.8. Pripojenie k PC USB, LAN
 2. Softvér pre návrh a tlač kariet
Funkcia
Softvér pre návrh a tlač kariet
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Softvér ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Softvér pre konkrétny typ tlačiarne
 3. Páska pre tlač
Funkcia
Plnofarebná páska pre tlač plnofarebnej grafiky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plnofarebná páska pre tlač plnofarebnej grafiky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plnofarebná páska pre tlač plnofarebnej grafiky jednostranne na min 200 kariet
 4. Plastové kartičky
Funkcia
Plastové kartičky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastové kartičky ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Farba biela
2. Druh karty kompatibilné s ponúknutou tlačiarňou
 5. Čistiaca sada
Funkcia
Čistenie tlačiarne kariet
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čistiaca sada ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čistiaca sada pre ponúknutú tlačiareň
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní po uzavretí zmluvy
3. Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 3 dní po uzavretí zmluvy.
4. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:   rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach) a prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými vo faktúre.
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Vrátane dopravy na miesto plnenia
7. Vrátane inštalácie na mieste plnenia
8. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb
9. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
10. Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy.
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
13. Dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru.
14. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
15. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
16. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
17. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
18. Uvedené technické parametre sú minimálne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Župné nám. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

29.12.2021 12:25 — 31.12.2021 12:25

504,00 ks

1 474,00

1 474,00

Požaduje sa uviesť názov a značka tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2021 08:38

27.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 64
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2021 14:57 - Vstupná ponuka 1 473,60 € Cena s DPH
14.12.2021 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka 1 473,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS