• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2021 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2021 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2021 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2021 16:05

Detail zákazky Z202124420

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2021 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2021 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2021 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2021 16:05

Základné údaje

Z202124420

OF-247769

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6120577

Objednávateľ

00165646

Okresný súd Komárno

Pohraničná 6, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 10 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota € 5,10
Predpokladané množstvo Ks 9500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať Kalendárny rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať Nominálnu hodnotu poukážky
Knižná väzba Viazané po 20 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy na miesto plnenia (sídla objednávateľa)
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto, určené v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ na ďalší pracovný deň od podania objednávky, za predpokladu, že objednávka bude podaná do 14:00 hod.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - zvyčajne mesačne, na základe jednotlivých objednávok.
Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo uvedené v "technickej špecifikácii" je len predpokladané, skutočné odobraté množstvo stravných poukážok závisí od potrieb objednávateľa.
Objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky - e-mailom, alebo telefonicky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravných poukážok.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určené v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 0,1%.
Objednávateľ požaduje celkovú cenu na každej faktúre rozpísať v nasledovnej štruktúre: 1. nominálna hodnota objednaného množstva stravných poukážok; 2. cena poplatku za poskytnutie služby; 3. DPH z ceny poplatku za poskytnutie služby, ak je dodávateľ platcom DPH
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Faktúra vystavená dodávateľov musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky so stravnými poukážkami.
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú, na obdobie od 01. 01. 2022 do 31. 12. 2022.
Platnosť stravných poukážok je minimálne 3 mesiace od dátumu dodania
Po uplynutí doby platnosti stravnej poukážky má objednávateľ právo vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky a dodávateľ je povinný vymeniť mu tieto neplatné stravné poukážky za stravné poukážky s novou lehotou splatnosti
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady
Dodávateľ uhradí poštovné a poistné v zmysle aktuálneho cenníka poštovného a poistného, ktoré je v súlade s VOP
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a povízie iné ako uvedené v zmluve

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pohraničná 6, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

9 500,00 ks

49 000,00

48 500,00

Návrh na plnenie zákazky musí byť vypracovaný v súlade s predmetom opisu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2021 09:02

22.12.2021 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2021 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2021 09:06 - Vstupná ponuka 49 000,00 € Cena s DPH
22.12.2021 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka 48 450,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS