30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
35948655
Mikrochem Trade, spol. s r.o.
Za dráhou 33, Pezinok, 90201, SVK
Nákup špeciálneho zdravotného spotrebného materiálu - vata, obväzový materiál, filtračný papier, diagnostický spotrebný materiál - pre zabezpečenie prevádzkových potrieb SLaPA pracovísk Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
vata, obväzový materiál, filtračný papier, diagnostický spotrebný materiál
Tovar, Služba
1. Špeciálny zdravotný spotrebný materiál - vata, obväzový materiál, filtračný papier, diagnostický spotrebný materiál.
|
|
---|---|
Funkcia |
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál pre zabezpečenie prevádzkových potrieb súdnolekárskych a patologicko-anatomických pracovísk ÚDZS. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rýchloobväz delený, z PVC 19 x 72mm, 100ks/bal | bal | 20 | ||
2. Rýchloobväz 6cm x 1m | ks | 15 | ||
3. Rýchloobväz 8cm x 1m | ks | 10 | ||
4. Náplasť telová na cievke 2,5cm x 5m | ks | 80 | ||
5. Obväz hydrofilný 6cm x 5m | ks | 70 | ||
6. Obväz hydrofilný 8cm x 5m | ks | 80 | ||
7. Obväz hydrofilný 10cm x 5m | ks | 100 | ||
8. Gáza hydrofilná skladaná 90cm x 100m | ks | 16 | ||
9. Gáza hydrofilná rolo 90cm x 10m | ks | 30 | ||
10. Gázové štvorce 5 x 5cm, 100ks/bal | bal | 30 | ||
11. Gázové štvorce 7,5 x 7,5cm, 100ks/bal | bal | 4 | ||
12. Gázové štvorce 10 x 10cm, 100ks/bal | bal | 30 | ||
13. Vata buničitá strihaná v rezoch 20 x 30cm, 500g/bal | bal | 250 | ||
14. Vata buničitá strihaná v rezoch 40 x 60cm, 5000g/bal | bal | 120 | ||
15. Hydrofilná vata obväzová mäkká, 1kg/bal | bal | 10 | ||
16. Vata buničitá odrezky, 10kg/bal | bal | 180 | ||
17. Obväz hadicový Batist - hlava, č. 6, 20m | ks | 4 | ||
18. Papier filtračný archy 50 x 50cm, 12,5kg/bal | bal | 10 | ||
19. Papier filtračný kvalitatívny skladaný 1290 spevnený, Ø185mm, 100ks/bal | bal | 7 | ||
20. Papier filtračný kvalitatívny skladaný 1288 spevnený, Ø90mm, 100ks/bal | bal | 7 | ||
21. Papier filtračný kvantitatívny 392, Ø150mm, 100ks/bal | bal | 1 | ||
22. Papier filtračný kvalitatívny skladaný 292, Ø150mm, 100ks/bal | bal | 1 | ||
23. Papier filtračný kruhový výsek, Ø70mm, 84g/cm², kvalitatívny 1288, 100ks/bal | bal | 5 | ||
24. Papier filtračný kruhový výsek, Ø150mm, 84g/cm², kvalitatívny 1288, 100ks/bal | bal | 5 | ||
25. Papier filtračný kruhový výsek, Ø185mm, 84g/cm², kvalitatívny 1288, 100ks/bal | bal | 5 | ||
26. Papier filtračný kruhový výsek, Ø240mm, 84g/cm², kvalitatívny 1288, 100ks/bal | bal | 5 | ||
27. Hepta Phan papieriky na stanovenie bielkovín, krvi,cukru, bilirubínu, ketónov, urobilinogénu, 50ks/bal | bal | 6 | ||
28. Papier indikátorový univerzálny pH 0-12, 100ks/bal | bal | 50 | ||
29. Tampón odberový PS/viskóza v skúmavke, bez média, sterilný, 1ks/bal | ks | 200 | ||
30. Tampón odberový (steril), drevená tyčinka, 100ks/bal | bal | 4 | ||
31. Odberový tampón transportný v skúmavke so STUARTOVÝM médiom bez aktívneho uhlia, sterilný, 100ks/bal | bal | 10 |
Názov |
1. Predmetom rámcovej dohody je dodanie špeciálneho zdravotného spotrebného materiálu - vata, obväzový materiál, filtračný papier, diagnostický spotrebný materiál pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa, ktorých detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „tovar“). |
2. Adresy miest dodania tovaru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody dodať objednávateľovi certifikát kvality v slovenskom jazyku a ďalšie súvisiace dokumenty týkajúce sa tovaru požadované objednávateľom (ďalej len „doklady“). Ak predložené doklady nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, alebo nebudú dodané včas, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a bude zodpovedať zadanej funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „technická špecifikácia“). |
6. Kúpna cena jednotlivých tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte (ďalej len „kúpna cena“), ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedení čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH. |
6.1 Kúpna cena zahŕňa dopravu do miesta dodania tovaru uvedeného v objednávke, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania tovaru vrátanie všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa. |
7. Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovarov počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. Celková kúpna cena počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť zmluvnú cenu podľa rámcovej dohody. |
8. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii uvedenej v rámcovej dohode, predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. |
9. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú cenu tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
10. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody uvádza priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo druhu tovaru, objednávateľ požaduje dodanie tovaru s deklarovateľnými úplne identickými, rovnocennými alebo vyššími parametrami ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody za predpokladu dodržania kúpnych cien uvedených v predloženom rozpočte dodávateľa. |
11. Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „ekvivalentná náhrada tovaru“). Ekvivalentná náhrada tovaru zo strany dodávateľa je možná len v prípade, že objednávateľ vopred písomne (e-mailom) schváli ekvivalentnú náhradu tovaru, predloženú dodávateľom, ktorá musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a technickú špecifikáciu ekvivalentnej náhrady tovaru. |
11.1 Technická špecifikácia musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaných tovarov. |
12. Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovaru musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody za predpokladu dodržania kúpnych cien uvedených v predloženom rozpočte dodávateľa. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší alebo nižší počet jednotlivých druhov tovarov ako je uvedený v technickej špecifikácii v závislosti na aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. |
14. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby objednať tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody, a to najviac do hodnoty 1000,- Eur bez DPH za obdobie platnosti rámcovej dohody, pričom táto suma je zahrnutá do celkovej kúpnej ceny. V prípade ak objednávateľ využije právo objednať tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii tovaru, overí hospodárnosť vynakladaných finančných prostriedkov. |
15. Tovar dodá dodávateľ počas trvania rámcovej dohody, a to podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky, a to vždy najneskôr do 30 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi. Nedodanie tovaru v lehote uvedenej v rámcovej dohode bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody. |
16. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, pre informatívne účely môže byť objednávka zaslaná aj e-mailom. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenia objednávaných tovarov, množstvo objednávaných tovarov, termín dodania, kúpnu cenu, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu pre prevzatie tovaru, číslo telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa svojej potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu tovarov. |
17. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky objednávateľa, e-mailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. V potvrdení a akceptácií objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania tovaru. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety. |
18. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný v súlade s rámcovou dohodou. V prípade, že zistí nesúlad dodaného tovaru s technickou špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode alebo v objednávke objednávateľa resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady) alebo ak má tovar právne vady, má objednávateľ právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritéria podľa rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
18.1 V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí jeho prevzatie podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. |
19. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä druh a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená v objednávke. Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle jeho technických a prevádzkových špecifikácií. |
20. Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú dodacie listy. |
21. Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok pre každé pracovisko objednávateľa samostatne. |
22. Faktúru za dodaný tovar dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list. |
23. Nedodržanie akejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa. |
24. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať. |
25. Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou. |
26. Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
27. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody, ak mu táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
10 084,46
8 511,81
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov v zmysle technických vlastností položiek a osobitných požiadaviek na plnenie (napr. katalógové listy).
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2021 15:06
13.12.2021 10:00
13.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2021 20:39 - Vstupná ponuka | 10 084,46 | € | Cena s DPH |
12.12.2021 20:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 084,46 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: