• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 08:55

Detail zákazky Z202124386

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 08:55

Základné údaje

Z202124386

OF-247823

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6092379

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44195591

Z + M servis a. s.

Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné zariadenie na farebnú a čiernobielu sieťovú tlač do formátu A3 - typ 1

tlač, skenovanie, fax

  • 30232150-0 - Atramentové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie - typ 1
Funkcia
Multifunkčné zariadenie na farebnú a čiernobielu sieťovú tlač do formátu A3 - typ 1 (tlač, skener, fax, kopírovanie)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie na farebnú a čiernobielu tlač do formátu A3 - typ 1 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače atramentová
Výťažnosť spotrebného materiálu 20000 strán A4, spotrebný materiál musí byť súčasťou dodávky
Formát A3
Rýchlosť tlače 35 str. /min., čiernobielo aj farebne
Tlač prvej strany do 5,5 s
Rozlíšenie tlače 4800 x 1200dpi
Rozhranie USB 2.0, Ethernet (10/100/1000Base-TX); WiFi
Použiteľná gramáž papiera 64 g/m² - 300 g/m²
Jazyk PCL5, PCL6, PostScript 3
Typy médií Bežný papier, obálky, štítky, fólie, etikety
Obojstranná tlač áno, automaticky
Rozlíšenie skenovania 600x600 dpi
Kapacita ADF 50 listov
Výstupné formáty JPEG, TIFF, PDF
Kompatibilita Win7/8/10, Win 2008/2012/2016 Server, Mac OS 10, Linux
Počet priehradiek na papier 4
Požadovaná záruka 36 mesiacov
Súčasťou dodávky kompletná sada originálnych tonerov C,M,Y,B áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh plnenia predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Vlastným návrhom sa rozumie predloženie podrobného popisu ponúkaného zariadenia s uvedením jeho výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva, ktorými dodávateľ preukáže splnenie požadovaných minimálnych parametrov zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou s príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní od doručenia faktúr.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť  Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorý splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

20.12.2021 08:00 — 28.12.2021 14:00

33,00 kus

46 200,00

46 200,00

Požadujeme dodanie tovaru v uvedenom termíne

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.12.2021 11:42

13.12.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2021 11:02 - Vstupná ponuka 46 134,00 € Cena bez DPH
07.12.2021 20:29 - Najvýhodnejšia ponuka 46 119,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS