• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2021 15:27
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2021 13:50

Detail zákazky Z202124378

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2021 15:27
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2021 13:50

Základné údaje

Z202124378

OF-247751

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6105080

Objednávateľ

17055415

Stredná odborná škola informačných technológií

Hlinická 1, Bratislava, 83152, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Úžitkové vybavenie (modernizácia) spoločných priestorov školy a úžitkové vybavenie internátu

úžitkové vybavenie spoločných priestorov školy a internátu, modernizácia spoločných priestorov školy a internátu, spoločné priestory školy, modernizácia školy, vybavenie intrenátu

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39200000-4 - Zariadenie interiéru
  • 39300000-5 - Rôzne zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Úžitkové vybavenie (modernizácia) spoločných priestorov školy
Funkcia
Úžitkové vybavenie (modernizácia) spoločných priestorov strednej školy a úžitkové vybavenie internátu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Taburetka ks 8
Taburetka ks 10
Stolný futbal ks 1
Stolný hokej ks 1
Kovová skriňa na náradie 1900mmx1020mmx500mm ks 2
Šesťhranný stôl ks 3
Banketové stoličky ks 72
Lichobežníkový stôl ks 42
Katedra ks 2
Stolička čalúnená ks 2
Šesťhranný školský pracovný stôl ks 2
Stolička s kovovou konštrukciou ks 12
Paraván ks 8
Záhradná lavica kovová ks 4
Posteľ s matracom ks 30
Šatníková skriňa dvojdverová ks 30
Banketové stoličky ks 30
Jedálenský stôl ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Taburetka min. požiadavky: 60 cm x 60 cm x 60 cm
Taburetka min. požiadavky: 160 cm x 50 cm x 50 cm
Stolný futbal min. požiadavky: na nožičkách, stabilná konštrukcia stolu, 22 hráčov, 2 ks hracích loptičiek, rozmer hracej plochy 117x60cm, hrúbka hracej dosky 9 mm,
- rozmery stolu po zostavení: 136x65x86 cm, systém vyrovnania nerovnosti podlahy
Stolný hokej min. požiadavky: Stôl na stolný hokej, na nožičkách, rozmery: 122 x 61 x 69 cm, hracia plocha: 122 x 58 cm, ručné počítanie bodov, príslušenstvo: 2x puk, 2x disky
Kovová skriňa na náradie 1900mmx1020mmx500mm
Šesťhranný stôl min. požiadavky: kvalitná laminovaná 18 mm doska DTD so zaoblenou bezpečnostnou ABS hranou s hrúbkou 2 mm, upraviteľná výška stola
Banketové stoličky min. požiadavky: textilné čalúnenie, kovový rám, jednotné farebné prevedenie na všetkých kusoch
Lichobežníkový stôl min. požiadavky: dvoj miestny, konštrukcia 40 mm oceľová trúbka, doska stola 18 mm laminátovej dosky s 2 mm ABS hranou
Katedra min. požiadavky: učiteľská katedra s dvoma zásuvkami
Stolička čalúnená min. požiadavky: textilné čalúnenie, kovový rám, jednotné farebné prevedenie
Šesťhranný školský pracovný stôl min. požiadavky: šesťhranný školský pracovný stôl s kontajnermi, šírka 1990mm, hĺbka 2300 mm, výška 850 mm
Stolička s kovovou konštrukciou min. požiadavky: stolička z oceľovej konštrukcie, sedák a operadlo z obidvoch strán potiahnutý dekoritovou vrstvou, stohovateľná
Paraván min. požiadavky: 6-panelový paraván, farba sivá, látka, rozmer 210 x 165 cm
Záhradná lavica kovová min. požiadavky: Farba: Čierna, Materiál: Oceľový rám + operadlo z odlievaného železa, Rozmery: 127 x 60 x 85 cm (D x Š x V), Pre 2 osoby, Max. nosnosť: 110 kg
Posteľ s matracom min. požiadavky: nosné časti : DTI materiál laminovaná doska hrúbka 25 mm, 2 mm ABS hrany, ostatné časti: DTI laminovaná doska hrúbky 16 mm, 0,2 mm ABS hrany,
- rozmery korpusu: 95x205x89 cm, plocha na spanie 90x200 cm, výška bočnice 43,5 mm, zapustenie matraca od hornej hrany korpusu 5 cm, s úložnym priestorom, rošt-masívny smrekový rolovací
Šatníková skriňa dvojdverová min. požiadavky: 180cm x 90 cm, pod poličkou vešiaková tyč, prevedenie jelša
Banketové stoličky min. požiadavky: textilné čalúnenie, kovový rám, jednotné farebné prevedenie na všetkých kusoch
Jedálenský stôl min. požiadavky: pre 4 stoličky,
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C‑14/17 z 12. júla 2018).
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené Objednávateľom.
Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi Objednávateľ až zazmluvnenému Dodávateľovi.
Ak nie je zmluvnými stranami dohodnuté inak, Dodávateľ dodá predmet zákazky ako celok najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky vždy v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. od 8:00 h do 15:00 h.
Dodávateľ je povinný dohodnúť dodanie predmetu zákazky s kontaktnou osobou Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním.
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa.
Originál faktúry musí byť doručený Objednávateľovi na adresu, ktorá bude oznámená až zazmluvnenému Dodávateľovi.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je minimálne 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená Dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané v spotrebiteľskom balení, a boli vždy nové a nepoužité.
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlinická 1, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

17.12.2021 14:00 — 28.12.2021 15:00

1,00 súbor

34 980,84

34 980,84

Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Dodávateľ je v zmysle uvedeného povinný okrem ceny kontraktačnej ponuky predložiť aj návrh plnenia zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.12.2021 15:27

16.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2021 12:32 - Vstupná ponuka 34 980,84 € Cena bez DPH
13.12.2021 12:32 - Najvýhodnejšia ponuka 34 980,84 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS