• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2021 10:24
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2021 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2021 11:15

Detail zákazky Z202124364

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2021 10:24
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2021 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2021 11:15

Základné údaje

Z202124364

OF-247487

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6120562

Objednávateľ

612031

Mesto Piešťany

Námestie SNP č. 3, Piešťany, 92145, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronické stravovacie poukážky

elektronické stravovacie poukážky

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov od 01.01.2022 do 31.12.2023.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky € 4
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet kus 100
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok kus 50000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty, návod na používanie pre držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie (do hodnoty € 50) alebo použitie pomocou PIN kódu
Elektronická stravovacia karta umožňuje overenie zostatku hodnoty stravných jednotiek v eurách, prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom (mobilnou aplikáciou alebo SMS)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ zabezpečí kontaktné osoby na elektronické objednávanie stravovacích kariet a stravných jednotiek.
Úvodné zaškolenie zamestnancami Dodávateľa.
Dodávateľ zabezpečí bezplatné dodanie elektronických stravovacích kariet do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Každá stravovacia karta musí byť vystavená vždy na meno a osobné číslo zamestnanca.
Minimálna hodnota transakcie držiteľa karty nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky.
Doba platnosti každej stravovacej karty nesmie byť kratšia ako 24 mesiacov.
Minimálna doba platnosti stravnej jednotky je 12 mesiacov od dobitia na stravovaciu kartu.
Objednávanie stravovacích kariet a stravných jednotiek bude prostredníctvom elektronických objednávok na webovom sídle Dodávateľa.
Dodávateľ zabezpečí 24 hodinovú technickú podporu pre príjem elektronických objednávok.
Dodávateľ k príslušným stravovacím kartám sa každý mesiac priradí príslušné množstvo stravných jednotiek objednaných podľa potrieb Objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí notifikáciu o prijatí elektronickej objednávky stravovacích kariet a stravovacích jednotiek.
Priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám musí byť zabezpečené do 24 hodín od prijatia elektronickej objednávky.
Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na stravovacej karte (SMS, e-mail).
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zablokovanie / odblokovanie stravných jednotiek na stravovacích kartách.
V prípade straty karty, zničenia alebo krádeže možnosť blokovania stravovacej karty a 1x ročne bezplatné vystavenie a dodanie náhradnej karty spĺňajúcej požiadavky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od ekonomických možností a v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravovacích kariet minimálne s 15 zariadeniami v meste Piešťany, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov alebo kúpu potravín na území mesta Piešťany.
Použitie stravovacej karty na území SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. SNP 3, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2022 11:00 — 31.12.2023 11:00

1,00 komplet

204 000,00

200 000,00

Do 2 pracovných dní predložiť zoznam reštauračných zariadení v meste Piešťany, ktoré akceptujú karty dodané od zmluvného dodávateľa. Objednanie nižšieho počtu elektronických stravovacích poukážok ako je predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok dohodnutý v zmluve, nie je porušením zmluvy zo strany Objednávateľa a Dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobraté množstvo elektronických stravovacích poukážok Objednávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.12.2021 11:33

22.12.2021 10:24

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2021 10:39

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 430
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2021 12:35 - Vstupná ponuka 204 000,00 € Cena s DPH
13.12.2021 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka 203 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS