• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2021 09:22
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2021 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2021 10:45

Detail zákazky Z202124355

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2021 09:22
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2021 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2021 10:45

Základné údaje

Z202124355

OF-247726

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6096955

Objednávateľ

00596221

"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, 94145, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

Mlieko, smotana, maslo, syr, mliečne výrobky

  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov pre stravovaciu prevádzku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé  1,5% tuku 1 lit. ks 5500
Maslo čerstvé , množstvo mliečneho tuku najmenej 82%, 250 g ks 4200
Jogurt smotanový ovocný, rôzne príchute, 125 g - 150 g ks 5000
Vanilkový krém, napr. Miláčik, Pribináčik, 125 g ks 2000
Tvaroh jemný, termizovaný min. 10% tuku, 250 g ks 400
Tvaroh hrudkovitý - tuk v sušine min. 8 %, 250 g ks 400
Zakysanka, min. 3,3% tuku , 1 lit. ks 680
Syr tehla neúdený, min. 45 % tuku, napr. Eidam, kg kg 450
Tavený syr - trojuholníky, min. 17 % tuku, napr. Karička, Lunex, 140 g kr. 1250
Syrokrém 150g/3ks, napr. Apetito Klasik kr. 500
Syr tavený  Bambino, 100 g ks 280
Smotana šľahačková trvanlivá 30% tuku, 250 ml ks 1800
Puding so šľahačkou, 200 ml ks 2300
Acidofilné mlieko, rôzne príchute, 250 g ks 4000
Maslo pomazánkové, rôzne príchute, 150 g ks 580
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky tovaru na miesto plnenia
Predmet zmluvy je obstarávaný na obdobie jedného roka . Tovar bude objednávaný čiastkovými objednávkami, ktoré budú uskutočňované telefonicky alebo e-mailovou poštou, ktoré budú obsahovať konkrétne množstvá predmetu zákazky podľa požiadavky objednávateľa.
Dovoz  tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej alebo e-mailovej objednávky  zo strany obstarávateľa v termíne 1 krát do týždňa v pracovných  dňoch v čase od 7,00 h do 14,00 h.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú po celú dobu platnosti rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien.  Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj.
Víťazný uchádzač predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody Cenovú ponuku- Prílohu č. 1: jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH a cena spolu bez DPH a s DPH za komoditu, cena celkom. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť rámcovej dohody.
Víťazný uchádzač predloží do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody doklad o oprávnení dodávať tovar v predmete zákazky, rozhodnutie o schválení prevádzkárne na distribúciu a prepravu potravín.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, potravinového kódexu.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/3 doby spotreby, trvanlivosti alebo vyznačenej záručnej doby.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať tovar neuvedený v rámcovej dohode, ktorý bude potrebný, alebo sa objaví ako nový tovar, prípadne bude ekvivalentom uvedeného tovaru.
Rámcová dohoda platí od 01.01.2022 do 31.12.2022
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ukončenie zmluvného vzťahu môže nastať: 1. Vyčerpaním finančného limitu plynúceho z Rámcovej dohody alebo uplynutím doby na ktorú bola uzavretá, podľa skutočnosti, ktorá nastane skôr, 2. Dohodou zmluvných strán, 3. Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu

28 950,00

28 950,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia rámcovej dohody s jednotkovými cenami bez DPH, výška DPH, jednotková cena s s DPH a cena spolu bez DPH a s DPH za komoditu a cena celkom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2021 09:32

14.12.2021 09:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2021 09:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 119
 102
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2021 11:57 - Vstupná ponuka 28 950,00 € Cena s DPH
13.12.2021 20:33 - Najvýhodnejšia ponuka 28 890,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS