• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 13:37
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 09:50

Detail zákazky Z202124353

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 13:37
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 09:50

Základné údaje

Z202124353

OF-247850

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6092403

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

31668461

VILLA MARKET s.r.o.

Ľaliová 13, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové papierové utierky

Papierové utierky, rolované utierky, skladané utierky

  • 33711430-0 - Jednorazové utierky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové utierky
Funkcia
Dodržiavanie HER
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazová utierka rolovaná rolka 18 000
Jednorazová utierka rolovaná Tork rolka 700
Jednorazová utierka Tork 21x25 rolka 300
Jednorazová utierka Z-Z skladaná zelená balenie 12 000
Jednorazová utierka Z-Z skladaná biela balenie 7 800
Utierka skladaná biela Universal-interfold balenie 2 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorazová utierka rolovaná so stredovým odvíjaním, 2-vrstvová MINI 14x20 cm, biela - min 75% belosť,recykel, gramatúra min. 2x19 g/m2, dĺžka 67 m, 200 útržkov, rozmer útržka 19,4 x 33,5 cm, Tork M3 Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Jednorazová utierka rolovaná  s vnútorným odvíjaním Tork-reflex, biela, jemná, 1-vrstvová, dĺžka 300 m, rozmer útržku 35 x 20 cm, počet útržkov min. 857 Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Jednorazová dvojvrstvová utierka, farba: zelená,šírka: 21cm, dĺžka role: min. 150 m, priemer: 19 cm, rozmer šxd. 21 x25 cm. Počet útržkov min. 600. Vhodný do zásobníka H1 Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Jednorazová utierka Z-Z skladaná zelená, recykel., 1-vrstvová, 24,5x23,2 cm, gramatúra min. 40 g/m2, 20 bal/kartón, min. 250 útržkov Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Jednorazová utierka Z-Z skladaná biela, 100% celulóza, 2-vrstvová, 24,5x23,2 cm, gramatúra min. 2x20 g/m2, 20 bal/kartón, min. 160 útržkov Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Utierka skladaná biela Universal-interfold, recykel, biela, belosť min. 75%, 2-vrstvová, rozmer 20,5x24 cm, gramatúra 2x19 g/m2, 21 bal/kartón, min. 152 útržkov Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia v sklade objednávateľa v suteréne -2.
Tovar doručiť s dodacím listom obsahujúcim všetky náležitosti (vrátane jednotkových cien) alebo faktúry v zmysle súvisiacich platných právnych predpisov.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpočet s uvedením názvu, špecifikácie, JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH a cena celkom s DPH.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy bezplatné vzorky zadaných výrobkov na posúdenie zhody opisu a požiadaviek uvedených v zákazke. Obchodné vzorky tovaru poskytnuté bezodplatne dodávajúcim ostávajú u odberateľa bez náhrady a bez nároku na ich vrátenie.
Plnenie predmetu a dodanie tovaru na základe čiastkových e-mailových objednávok a čiastkových faktúr, podľa aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo.
Dodanie do 5 pracovných dní od doručenia objednávky.
Reklamovaný tovar vymeniť do 5-ich pracovných dní odo dňa nahlásenia.
Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia.
Trvanie zmluvy 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi nižšou cenou a ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy
Vzťahy neupravené v tejto zákazke sa riadia obchodným zákonníkom.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka neplatný.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípady subdodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má právo kupujúci požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,01% z kúpnej ceny za kalendárny deň omeškania.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať a vyložiť tovar v sklade objednávateľa v suteréne -2 je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 30 EUR s DPH. Uplatnením zmluvnej pokuty nieje dotknuté právo na náhradu škody.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní podľa Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 .Z.z. poľa § 73 zákona.
Dodávateľ tovaru  je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícka 803/28, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

41 600,00 ks

28 460,00

28 460,00

V zmysle osobitných požiadaviek podľa opisného formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.12.2021 13:37

13.12.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2021 08:21 - Vstupná ponuka 28 460,00 € Cena bez DPH
13.12.2021 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka 28 460,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS