Z202124335
OF-247290
zazmluvnená
50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Spotrebný materiál IT 11/2021
patch kábel, sieťový kábel
Tovar, Služba
1. Sieťový Patch kábel UTP CAT5E biely/ sivý/ tmavý, dĺžka 1 m
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál pre IT oddelenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sieťový Patch kábel RJ45 UTP CAT5E biely /sivý / tmavý, dĺžka 1 m | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- osadené konektory | Typ RJ-45 obojstranne na obidvoch koncoch (LAN) |
2. Sieťový Patch kábel UTP CAT5E biely /sivý / tmavý, dĺžka 1,5 m
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál pre IT oddelenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sieťový Patch kábel RJ45 UTP CAT5E biely /sivý / tmavý, dĺžka 1,5 m | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- osadené konektory | Typ RJ-45 obojstranne na obidvoch koncoch (LAN) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Stav predmetu obstarávania - nový, nepoužitý. |
Uvedené parametre sú minimálne. |
V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia. |
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 3 dní po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Uvedené technické parametre sú minimálne. |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | Meno, tel. a e-mail kontakt |
Mgr. Soňa Saglenová | +421 2 323 04 430, sona.saglenova@gmail.com |
Trnavská, 732/45, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
23.12.2021 15:17 — 29.12.2021 15:17
400,00 ks
304,80
304,80
Požaduje sa uviesť názov a značka tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2021 13:03
21.12.2021 15:00
21.12.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2021 17:26 - Vstupná ponuka | 303,60 | € | Cena s DPH |
09.12.2021 17:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 303,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: