• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2021 12:50

Detail zákazky Z202124331

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2021 12:50

Základné údaje

Z202124331

OF-247142

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6096959

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

47634065

WIRTUOS, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 821 04, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie ročného maintenance k licenciám Cogniware Insights vo vlastníctve obstarávateľa

Cogniware Insights, licenčná podpora

  • 72610000-9 - Počítačové podporné služby

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnovenie licenčnej podpory pre softvérové licencie Cogniware Insights obstarávteľa na obdobie 01.01.2022 až 31.12.2022
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cogniware Insights Investigation - Server ks 1
Cogniware Insights MLP- Server ks 1
Cogniware Insights - Users License ks 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licenčná podpora pre účely tejto zákazky znamená:                 1. Právo obstarávateľa na prístup k bezpečnostným opravám (patche) softvéru,          2. Právo obstarávateľa na prístup k najnovším aktualizáciám softvéru,                             3. Podpora dodávateľa pri riešení technických problémov súvisiacich s predmetným softvérom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky, vrátane aktivácie supportu s akceptačným Protokolom a reaktivácie podpory.
Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. certifikát výrobcu alebo distribútora softvéru).
Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2022 00:01 — 31.12.2022 23:59

1,00 celý rozsah

52 920,00

44 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2021 11:36

14.12.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 430
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2021 16:13 - Vstupná ponuka 52 920,00 € Cena s DPH
13.12.2021 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka 52 908,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS