• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2021 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2021 16:05

Detail zákazky Z202124330

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2021 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2021 16:05

Základné údaje

Z202124330

OF-247184

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6100841

Objednávateľ

36022047 03

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hrona, odštepný závod

Partizánska cesta 69, Banská Bystrica, 97498, SVK

Dodávateľ

51259168

SOL SLOVAKIA s.r.o.

Fraňa Kráľa 35, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávky technických plynov a prenájom tlakových nádob

Technické plyny, prenájom oceľových tlakových nádob

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 44615100-5 - Oceľové tlakové nádoby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické plyny
Funkcia
dodávka technických plynov vrátane prenájmu oceľových tlakových nádob a súvisiacich služieb (ďalej v texte spolu ako "Tovar") pre zabezpečenie prevádzkových potrieb odborných a prevádzkových organizačných útvarov verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Acetylén technický 2.6, F50, 10 kg ks 10
Kyslík plynný technický, 6,43 m³, P150 ks 12
Oxid uhličitý technický (CO2), 10 kg ks 3
Argón, 50 litrová tlaková nádoba, 200 bar, čistota: 99,9992% ks 16
Dusík ECD, 50 litrová tlaková nádoba, 200 bar, čistota 99,9999 % ks 3
Vodík, 50 litrová tlaková nádoba, 200 bar, čistota 99,9992 % ks 2
Syntetický vzduch priemyselný, 50 litrová tlaková nádoba, 200 bar ks 3
Argomix-Ar+CO2 18, 4,8 m³, F20, P200 ks 2
Hélium, 10 litrová tlaková nádoba, 200 bar, čistota 99,9999 % ks 1
Oxid uhličitý, odber kvapaliny, technický, 50 litrová tlaková nádoba ks 5
Dusík technický, 50 litrová tlaková nádoba, 200 bar, čistota 99,9999 % ks 2
Hélium, 50 litrová tlaková nádoba, 200 bar, čistota 99,9999 % ks 9
Kyslík, 50 litrová tlaková nádoba, 200 bar, čistota 99,9992 % ks 7
Prenájom tlakových nádob ks/deň 33
Prenájom tlakových nádob ks/rok 12045
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
v položkách 5., 9. a 12. technickej špecifikácie Tovaru tlakové nádoby musia obsahovať vstavaný zachytávač nečistôt a vlhkosti plynov; v opačnom prípade dodá a inštaluje uchádzač k tlakovej nádobe externý zachytávač nečistôt a vlhkosti plynov
5 položkách 5., 9. a 12. technickej špecifikácie Tovaru v prípade potreby inštalácie externého zachytávača pri uvedených položkách Tovaru si uchádzač uplatní ich cenu do jednotkovej ceny tlakovej nádoby (nebude ich pri plnení Zmluvy fakturovať osobitne)
v položkách 5., 9. a 12. technickej špecifikácie Tovaru ak sa externý zachytávač počas používania nádoby stane neúčinným (nefunkčným), úspešný uchádzač/Dodávateľ zabezpečí jeho výmenu v rámci plnenia Zmluvy
tlaková oceľová nádoba musí spĺňať ustanovenia zákona č. 254/2011 Z. z. o prepravovateľných tlakových zariadeniach a o zmene a doplnení niektorých zákonov
tlaková oceľová nádoba ku každej tlakovej nádobe požadujeme dodať tesnenie pre pripojenie tlakovej nádoby k redukčnému ventilu (redukčnej stanici)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len ako "Zmluva") je na jednej strane záväzok Dodávateľa počas trvania Zmluvy dodávať do miest určenia Objednávateľovi požadované technické plyny (ďalej len ako "Tovar") v rozsahu a kvalite na základe jednotlivých čiastkových objednávok Objednávateľa za podmienok podľa Zmluvy a na strane druhej záväzok Objednávateľa dodávaný Tovar prevziať a zaplatiť Dodávateľovi zmluvnú cenu za podmienok podľa Zmluvy.
Miestami určenia na dodanie Tovaru, vrátane dopravy a vykládky Tovaru na miesta určenia, sa pre účely Zmluvy rozumejú sídla organizačných útvarov Objednávateľa v mestách Banská Bystrica, Zvolen, Levice, Lučenec a Rimavská Sobota (ďalej len ako "Miesta plnenia").
Dodávateľ bude Tovar na základe Zmluvy dodávať na Miesta plnenia priebežne podľa skutočných potrieb Objednávateľa, na základe čiastkových objednávok Objednávateľa doručených Dodávateľovi na jeho kontaktnú e-mailovú adresu. Objednávka bude obsahovať údaje o Dodávateľovi, Objednávateľovi, Mieste plnenia, požadovanom množstve a technickej špecifikácii objednávaného Tovaru. Dodávateľ je povinný potvrdiť doručenie objednávky Objednávateľovi najneskôr nasledujúci pracovný deň. V prípade, ak Dodávateľ doručenie objednávky Objednávateľovi nepotvrdí, má sa za to, že túto akceptuje.
V prípade, ak zo strany Dodávateľa nebude objektívne možné dodanie Tovaru požadovaného Objednávateľom na základe čiastkovej objednávky v určenom množstve, čase, druhu alebo technickej špecifikácii, je Dodávateľ povinný na to Objednávateľa písomne upozorniť najneskôr nasledujúci pracovný deň, inak zodpovedá za škodu, ktorá porušením tejto povinnosti Dodávateľovi na strane Objednávateľa vznikne. Porušenie povinnosti Dodávateľa upozorniť Objednávateľa na nemožnosť plnenia podľa tohto bodu Zmluvy, sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi Tovar na Miesta plnenia najneskôr do troch pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Dodávateľovi zo strany Objednávateľa, a to v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., pričom konkrétny čas dodania Tovaru na Miesta plnenia oznámi Dodávateľ poverenému zástupcovi Objednávateľa najneskôr jeden deň vopred. Mená a kontaktné údaje poverených zástupcov Objednávateľa oznámi Objednávateľ písomne (emailom) Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený množstvo a jednotlivé druhy Tovaru odoberať v závislosti od skutočnej potreby počas platnosti Zmluvy.
Dodávateľ je povinný odovzdať objednaný Tovar poverenému zástupcovi Objednávateľa, ktorý na Mieste plnenia Tovar skontroluje čo do množstva, druhu a kvality. V prípade, ak poverený zástupca Objednávateľa pri preberaní Tovaru nezistí nedostatky dodávaného Tovaru, potvrdí svojim podpisom prevzatie a dodanie Tovaru v dodacom liste.
V prípade porušenia ktorejkoľvek povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar riadne, včas, v požadovanom množstve, kvalite a druhu podľa predchádzajúcej objednávky Objednávateľa, je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny Tovaru bez DPH za každý aj začatý deň trvania porušovania príslušnej zmluvnej povinnosti Dodávateľa a to za každé porušenie povinnosti samostatne.
Zmluvná cena je stanovená na základe dohody zmluvných strán a zákona č. 18/1996 Z.z.. Celková výška zmluvnej ceny počas trvania Zmluvy nepresiahne 15 700,00 EUR bez DPH.
Tovar dodaný Dodávateľom musí byť označený kvalifikačným štítkom alebo nálepkou, ktoré sú vyhotovené v súlade s platnou legislatívou. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne, kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy ku každému typu technického plynu funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane kariet bezpečnostných údajov a dátových (produktových) listov.
Ak pri preberaní Tovaru Objednávateľ zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyznačí množstvo skutočne prevzatého Tovaru. V prípade kvalitatívnych nedostatkov zistených pri preberaní Tovaru má Objednávateľ právo dodávaný Tovar neprevziať. Reklamované kvalitatívne a kvantitatívne nedostatky je Dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou Tovaru vykazujúceho vady alebo doplnením Tovaru do troch pracovných dní odo dňa reklamácie.
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzavretia Zmluvy doručiť Objednávateľovi Cenník jednotkových cien za predaj požadovaných druhov technických plynov tvoriacich Tovar, v členení cena bez DPH, DPH, cena s DPH, a to v súlade s úspešnou ponukou. Jednotkové ceny v sebe zahŕňajú všetky náklady potrebné na riadne splnenie záväzku Dodávateľa zo Zmluvy vrátane dopravy Tovaru do Miesta plnenia, naloženia a vyloženia tlakovej nádoby na Miesto plnenia, odvozu prázdnej tlakovej nádoby po spotrebovaní plynu, ADR poplatku, cestného a palivového poplatku a pod. a sú platné počas celej doby trvania Zmluvy.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru a dodací list na základe samostatných objednávok Objednávateľa a Tovar dodať na Miesta plnenia podľa konkrétnej objednávky.
Platby za uskutočnené dodávky Tovaru na Miesto plnenia budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch, a to na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry Objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúry za príslušný fakturovaný kalendárny mesiac jednotlivým organizačným útvarom Objednávateľa podľa Miesta plnenia konkrétnych objednávok. Neoddeliteľnou súčasťou každej faktúry musia byť dodacie listy podpísané oboma zmluvnými stranami a kópie objednávok.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry Objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade ak faktúra nebude obsahovať správne cenové údaje, všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov, najmä podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z., dodacie listy a kópiu objednávky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť takúto faktúru na prepracovanie. Nová lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia riadne opravenej faktúry Kupujúcemu.
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet Dodávateľa. Platobná povinnosť Objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet Dodávateľa.
V prípade omeškania Objednávateľa so splnením svojho peňažného záväzku, si môže Dodávateľ uplatniť nárok na úrok z omeškania v zmysle § 369a Obchodného zákonníka vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Objednávateľ v súvislosti s fakturáciou neodmietne prijať faktúru Dodávateľovi v súlade so Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2014/55/EU z 16.4.2014 o elektronickej fakturácii vo verejnom obstarávaní (Ú. v. EÚ L 133,06,05,2014), ak táto bude spĺňať ostatné náležitosti v zmysle Zmluvy . Zmluvné strany sú pri fakturácii povinné dodržiavať ustanovenia zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a po vytvorení centrálneho ekonomického systému bude fakturácia prebiehať prostredníctvom tohto systému, ak im z tohto zákona táto povinnosť vyplýva.
Objednávateľ na plnenie podľa Zmluvy neposkytne Dodávateľovi preddavok, ani zálohu.
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne na Tovare alebo jeho časti počas obdobia, kedy Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na Tovare. Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa a Dodávateľ je povinný nahradiť Objednávateľovi škodu, ktorú Dodávateľ spôsobil Objednávateľovi porušením povinností daných Zmluvou, vrátane prípadu, kedy sa jedná o také porušenie povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta.
Porušenie povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar v množstve, druhu, Mieste plnenia a čase plnenia v súlade s podmienkami Zmluvy sa na základe dohody zmluvných strán považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania finančného limitu (Zmluvnej ceny) uvedeného v Zmluve, t. j. ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvu je možné skončiť pred uplynutím doby, na ktorú je uzatvorená nasledovne: 1. písomnou dohodou zmluvných strán; 2. písomným odstúpením od Zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán v prípade porušenia Zmluvy, ktoré je označené ako podstatné porušenie Zmluvy a v prípadoch vyplývajúcich zo zákona. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek počas trvania porušenia zmluvnej povinnosti Dodávateľom;
3. písomnou výpoveďou Zmluvy bez udania dôvodu zo strany Objednávateľa, pričom výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede Dodávateľovi.
Akékoľvek korupčné správanie Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa nasledujúcich bodov sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy .
Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť Objednávateľovi akékoľvek podozrenie na porušenie povinnosti podľa tohto a nasledujúcich bodov Dohody a byť súčinný pri vyšetrení podozrenia.
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden predstaviteľ, zamestnanec, iná osoba konajúca v jeho mene pri plnení pre Objednávateľa/v jeho mene na základe Zmluvy neponúka, nebude priamo/nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, žiadať, prijímať finančné prostriedky, iné oceniteľné hodnoty, poskytovať akékoľvek výhody, dary, pohostenia osobe, spoločnosti/podniku, zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu za účelom ovplyvňovania konania tejto osoby v jej funkcii za účelom zisku alebo výhody pri plnení Zmluvy .
Dodávateľ zároveň vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden predstaviteľ, zamestnanec, iná osoba konajúca v jeho mene pri plnení pre Objednávateľa/v jeho mene na základe Zmluvy neponúka, nebude priamo/nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, žiadať, prijímať finančné prostriedky, iné oceniteľné hodnoty, poskytovať akékoľvek výhody, dary, pohostenia osobe v zákonodarnom, správnom, súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, v medzinárodnej verejnej organizácií za účelom ovplyvňovania konania tejto osoby v jej funkcii za účelom zisku alebo výhody pri plnení Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 podľa predmetu Zmluvy

15 700,00

15 700,00

Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzavretia Zmluvy doručiť Objednávateľovi Cenník jednotkových cien za predaj požadovaných druhov technických plynov tvoriacich Tovar, v členení cena bez DPH, DPH, cena s DPH, a to v súlade s úspešnou ponukou. Jednotkové ceny v sebe zahŕňajú všetky náklady potrebné na riadne splnenie záväzku Dodávateľa zo Zmluvy vrátane dopravy Tovaru do Miesta plnenia, naloženia a vyloženia tlakovej nádoby na Miesto plnenia, odvozu prázdnej tlakovej nádoby po spotrebovaní plynu, ADR poplatku, cestného a palivového poplatku a pod. a sú platné počas celej doby trvania Zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.12.2021 08:07

15.12.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 422
 76
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2021 11:07 - Vstupná ponuka 15 700,00 € Cena bez DPH
15.12.2021 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka 15 399,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS