30810787
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Švermova 43, Banská Bystrica, 97404, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Obnova ročnej podpory Cisco Email Security - Virtual Appliance
email security, virtual appliance, antispam, antivír, softvér
Tovar, Služba
|
1. Obnova ročnej podpory pre: Cisco Email Security Virtual Appliance (external Threat Feeds, Outbreak Filters, IronPort Anti-Spam, Sophos Anti-Virus, Incoming Mail Handling, Bounce Verification)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Antivírusová a antispamová ochrana mailových schránok od 09.01.2022 do 09.01.2023 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dĺžka licencie | mesiac | 12 | ||
| Počet licencií | ks | 150 | ||
| Doba platnosti licencie | deň | 09.01.2022-09.01.2023 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| End Customer ID: | 133280590 |
| Názov |
| Jednotková cena predmetu obstarávania v € bez DPH a vrátane DPH, celková cena v € bez DPH a vrátane DPH. |
| Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy. |
| Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
| Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z ceny predmetu zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. |
| Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Švermova 43, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
20.12.2021 14:00 — 23.12.2021 14:00
150,00 ks
2 732,00
2 276,66
Jednotková cena predmetu obstarávania v € bez DPH a vrátane DPH, celková cena v € bez DPH a vrátane DPH. Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z ceny predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2021 14:45
08.12.2021 14:30
08.12.2021 14:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.12.2021 21:15 - Vstupná ponuka | 2 728,80 | € | Cena s DPH |
| 08.12.2021 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 628,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: