37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Podpora SW licencií pre prvky sieťovej infraštruktúry
Podpora SW licencií
Služba
1. Obnova systému správy a zálohovania: Zálohovací SW Nakivo Backup&Replication Pro for VMware, Hyper-V and Nutanix - Annual Standard Support Renewal na 3 roky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zálohovací SW Nakivo Backup&Replication Pro for VMware, Hyper-V and Nutanix - Annual Standard Support Renewal |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Support Renewal na 3 roky | ks | 1 |
2. Obnova nástroja pre automatizovanú proaktívnu analýzu a kontrolu VMware prostredia Runecast Analyzer 1-year subscription Annual fee - 18 CPU
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova nástroja pre automatizovanú proaktívnu analýzu a kontrolu VMware prostredia Runecast Analyzer 1-year subscription Annual fee - 18 CPU |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1-year subscription Annual fee - 18 CPU | ks | 1 |
3. Obnova systému pre centralizované ukladanie a správu logov
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova systému pre centralizované ukladanie a správu logov LOGmanager-M DELL (1 rok SW aktualizácia) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
LOGmanager-M DELL (1 rok SW aktualizácia) | ks | 1 |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu zákazky je autorizovaným partnerom. |
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je oprávneným dodávateľom predmetu zákazky. |
SW podpora pre všetky zariadenia musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. |
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. |
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Demänova 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
28.12.2021 13:26 — 31.12.2021 13:27
1,00 zakazka
13 200,00
11 000,00
Je potrebné uviesť údaje, ktoré sú požadované v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2021 10:05
23.12.2021 11:11
23.12.2021 11:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.12.2021 10:09 - Vstupná ponuka | 13 200,00 | € | Cena s DPH |
23.12.2021 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: