• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 10:50
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 11:40

Detail zákazky Z202124294

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 10:50
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 11:40

Základné údaje

Z202124294

OF-247780

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6084865

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31412408

Topoľčianske pekárne a cukrárne, a.s.

Krušovská 1994, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zákusky

zákusky

  • 15812200-5 - Torty/zákusky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zákusky
Funkcia
Dodanie čerstvých zákuskov v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hájnikov rez 60 g ks 100
Medový rez 35 g ks 100
Ananásový rez 80 g ks 100
Dobošový rez 41 g ks 200
Rez prezident 50 g ks 200
Krémeš listový 90 g ks 200
Punčový rez 60 g ks 200
Punčová hrudka 60 g ks 200
Tvarohový rez 70 g ks 200
Karamelový veterník 80 g ks 200
Roláda kokosová 41 g ks 150
Roláda orechová 50 g ks 150
Špička s tekutým nálevom 40 g ks 150
Kokoska plnená 60 g ks 150
Medajlonček kakao 40 g ks 150
Rez premier 50g ks 150
Kokosová lahôdka 50 g ks 150
Zamatová roláda 45 g ks 150
Senčanka 70g ks 100
Kávové zrno 40 g ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od 01.01.2022 do 31.12.2022, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Predbežné objednávky realizovať 24 hodín vopred, v deň dodania tovaru do 7:30 hod nahlásiť presné počty tovaru, dovoz objednávky v daný deň do 10:00 hod.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe súhrnnej mesačnej faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví spolu s poslednou objednávkou v daný mesiac. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej vystavenia dodávateľom. Faktúra bude doručená objednávateľovi najneskôr do 3 dní od jej vystavenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 4x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2022 10:37 — 31.12.2022 10:37

1,00 súbor podľa špecifikácie

2 300,00

2 300,00

dátum výroby

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2021 10:39

09.12.2021 10:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2021 11:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2021 14:00 - Vstupná ponuka 2 292,00 € Cena s DPH
02.12.2021 14:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 292,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS