• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2021 13:50

Detail zákazky Z202124291

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2021 13:50

Základné údaje

Z202124291

OF-247711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6096951

Objednávateľ

00324442

Mesto Medzev

Štóska 6, Medzev, 04425, SVK

Dodávateľ

31712312

Tempus-Car, s.r.o.

Rastislavova 110, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mikrobus 9-miestny

mikrobus, preprava väčšieho počtu osôb

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 9-miestny mikrobus
Funkcia
Zabezpečenie prepravy väčšieho počtu osôb
Na dodávané vozidlo sa požaduje záruka minimálne 5 rokov alebo 150 000 km, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr
Objednávateľ požaduje, aby bolo min. 1 sídlo autorizovaného servisného strediska Dodávateľa alebo zazmluvneného partnera Dodávateľa v okrese Košice mesto
Objednávateľ požaduje nové vozidlo s nájazdom do 10 km.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikrobus 9-miestny ks 1
Zdvihový objem motora cm3 1950
Minimálny výkon motora kW 103
Min. krútiaci moment Nm 330
Objem nákladového priestoru m3 4,5
Počet miest na sedenie, vrátane miesta vodiča miest 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevodovka 6 st. manuálna
motor vznetový vybavený turbo- dúchadlom
Emisná norma min. Euro 6d
Palivo motorová nafta (diesel)
farba karosérie základná bez príplatková
pohon vozidla zabezpečený prednou nápravou
Predný airbag, vodič a spolujazdec, deaktivovatelný áno
Bočné a hlavové airbagy áno
Protiblokovací brzdový systém (ABS) s ovládaním brzdenia v zákrutách áno
Elektronický stabilizačný program áno
Kontrola trakcie s motorom a brzdovým účinkom áno
Asistent rozjazdu do kopca áno
bezpečnostné pásy všetky sedadlá vybavené 3 bodovými bezpečnostnými pásmi
Indikátor nezapnutých pásov vpredu áno
Svetlá s denným svietením áno
Predné hmlové svetlomety áno
Zamykanie centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním
Vonkajšie zrkadlá elektricky nastaviteľné a vyhrievané
Zásuvka 12 voltov v stredovej konzole, vpredu
Palubný počítač LCD displej
Ovládanie otvárania okien elektrické
Nastavenie volantu výškovo a pozdĺžne nastaviteľný
Klimatizácia - min. manuálna; - samostatná min. manuálna aj pre zadnú časť kabíny s výduchmi pre každý rad sedadiel
Tempomat áno
1. rad sedadiel - sedadlo vodiča nastaviteľné v 4 smeroch; - 2-miestna lavica spolujazdca
2. rad sedadiel 3-miestna lavica v 2.rade, monoblok s ISOFIX, vynímateľná
3. rad sedadiel 3-miestna lavica v 3.rade, monoblok, vynímateľná
Odkladací priestor: - v predných dverách, vhodný pre fľaše s objemom min. 1,5 litra; - pred spolujazdcom, otvorený; - na prístrojovej doske pred spolujazdcom, zatvorený.
Dvere: - posuvné presklené dvere na strane vodiča a spolujazdca; - zadné presklené dvojkrídlové dvere so stieračom a vyhrievaním
Plnohodnotné rezervné koleso s náradím áno
Navigačný systém s rádiom Navigačný sysém s min. 7“ displejom,   bluetooth, min. 1 USB, smartphone projekcia, 3D zobrazenie, min. 3-tuner, rádio
Kľúče 2 kľúče, a doplnkový sklopný kľuč
Parkovací asistent min. zadný
parkovacia kamera 180° min. zadná
povinná výbava áno
Gumené alebo plastové rohože v celom vozidle a v batožinovom priestore
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1.1. Celková cena za dodávku predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s plnením zmluvy, vrátane dane z pridanej hodnoty, dovoznej prirážky, cla, predajného servisu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY (v rámci ponuky, ktorú dodávateľ predkladá v lehote na predkladanie ponúk):
- dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY v ktorom predloží:
a) obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru a identifikáciu výrobcu,
b) cenovú kalkuláciu, v ktorej uvedie všetky nacenené parametre a prvky výbavy predmetu zákazky
c) funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku konkrétneho ponúkaného tovaru/typu s uvedenou špecifikáciou, z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.
3. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
3.1. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú v opisnom formulári (OF).
a) splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY.
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov.
3.2. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v uvedenej technickej špecifikácií, resp. ekvivalent s kvalitatívne rovnakými alebo lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou.
4. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou.
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že nesplnil požiadavky na predmet zákazky a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
5. Povinnosti Dodávateľa pri plnení zmluvy:
5.1. Objednávateľ kupuje predmet zmluvy od dodávateľa a dodávateľ predáva predmet zmluvy objednávateľovi na účely jeho využitia ako motorového vozidla pre premávku na pozemných komunikáciách. Zmluvné strany sa dohodli, že ak bude použitie predmetu zmluvy na takto vymedzený účel obmedzené alebo znemožnené, budú to považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom s možnosťou uplatnenia nárokov z vád predmetu kúpy podľa ustanovení Obchodného zákonníka.
5.2. Dodávateľ zabezpečí dodanie nového nepoužívaného motorového vozidla s nájazdom do 10 km, doplneného všetkými prevádzkovými kvapalinami na maximálne hodnoty, okrem nádrže pohonných hmôt, v ktorej objem PHM musí postačovať na bezpečný príjazd na najbližšiu čerpaciu stanicu. Pri dodaní objednaného motorového vozidla Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny predmetu zákazky so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
5.3. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný predmet zmluvy bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
5.4. Predmet zmluvy bude prevzatý osobne po splnení všetkých legislatívnych požiadaviek Objednávateľa, vrátane kompletnej požadovanej výbavy na základe výzvy od Dodávateľa minimálne 5 pracovných dní vopred, na základe preberacieho protokolu vypracovaného Dodávateľom.
5.5. Súčasťou dodávky je platný technický preukaz predmetu zmluvy na premávku na pozemných komunikáciách, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. českom jazyku predmetu zmluvy, servisná knižka predmetu zmluvy, resp. technická dokumentácia potrebná na riadne užívanie predmetu zmluvy, a všetky doklady, ktoré právny poriadok s používaním a vlastníctvom predmetu zmluvy spája, tiež všetky písomné pokyny dodávané výrobcom – dovozcom – dodávateľom predmetu zmluvy.
5.6. Neodovzdanie kompletnej dokumentácie sa považuje za nedodanie tovaru a je porušením tejto zmluvy podstatným spôsobom.
5.7. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného osobného motorového vozidla. Ak sa pri odskúšaní zistí vada, objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy, a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním. Objednávateľ si zároveň v uvedenom prípade vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5.8. Dodávateľ vyhlasuje, že predmet zmluvy nemá žiadne právne vady.
5.9. Ak sa po uzavretí tejto kúpnej zmluvy ukáže, že predmet zmluvy má právne vady, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a žiadať od dodávateľa vrátenie kúpnej ceny, respektíve jej už zaplatenej časti najneskôr do 3 dní od doručenia rozhodnutia odstúpiť od zmluvy, ak nezabezpečí odstránenie týchto právnych vád.
5.10. Ak dôjde k uplatneniu takých nárokov z vád predmetu zmluvy, ktoré zakladajú peňažnú pohľadávku objednávateľa voči dodávateľovi, zaväzuje sa dodávateľ zaplatiť pohľadávku do 3 dní od doručenia oznámenia o uplatnení nárokov z vád. Za každý deň omeškania sa dodávateľ zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,2% z dlžnej sumy denne.
5.11. Dodávateľ prehlasuje, že v prípade dorubenia colného dlhu vzťahujúceho sa na predmet zmluvy orgánmi colnej správy, tento dlh uzná a zaplatí do 10 dní po výzve objednávateľa, na účet objednávateľa.
Fakturácia:
6.1. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok.
6.2. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, Dodávateľ sa zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi plnú výšku tejto DPH do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
7. Záruka za akosť a reklamácia:
7.1. Na tovar, ktorý je predmetom zmluvy poskytuje dodávateľ záruku za akosť, tzn. záruku za to, že tovar bude spôsobilý k obvyklému užívaniu podľa parametrov udaných výrobcom, resp. distribútorom alebo dodávateľom, že bude mať obvyklé vlastnosti, za použitie bezchybných materiálov, za technicky bezchybné prevedenie a za dodržanie konštrukčných noriem pokiaľ ide o rozmery, výkony a ďalšie deklarované vlastnosti.
7.2. Vlastnosti dodaného tovaru sú garantované po dobu záruky, ktorá je požadovaná minimálne 5 rokov od dátumu prevzatia tovaru alebo 150 000 km, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
7.3. Požaduje sa záručný servis vykonávaný autorizovaným servisom. Záručný servis musí pokrývať náklady spojené so základnou údržbou vozidla, a to presne podľa predpisov výrobcu s jasne definovanými úkonmi, materiálom a periodicitou.
7.4. V prípade vzniku reklamačnej udalosti je túto Dodávateľ povinný riešiť do 3 pracovných dní od jej preukázateľného nahlásenia Objednávateľom.
8. Sankcie:
8.1. Ak dodávateľ nedodrží termín dodávky podľa čl. III. ods.3.2, potom objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania s dodávkou predmetu zmluvy.
8.2. Strany sa v zmysle ustanovenia § 545 ods.2 Občianskeho zákonníka dohodli, že oprávnená strana sa môže od povinnej strany domáhať náhrady škody presahujúcej zmluvnú pokutu.
8.3. Pri prekročení času omeškania dodávky o viac ako 30 dní, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a požadovať vrátenie zaplatenej kúpnej ceny v plnej výške, zvýšenej o zmluvnú pokutu podľa odseku 8.1 a zároveň požadovať zmluvnú pokutu vo výške 30% z kúpnej ceny nedodaného tovaru.
8.4. V prípade ak je dodávateľ v omeškaní s dodaním iba časti tovaru a objednávateľovi vznikne právo odstúpiť od zmluvy, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v časti tovaru, ktorý dodaný bol.
8.5 Pokiaľ dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu alebo neodôvodnenému odstúpeniu od zmluvy zo strany Dodávateľa, a to na základe výpovede alebo odstúpenia dodávateľa bez udania dôvodu, bude si môcť Objednávateľ uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 3 000 EUR. Zmluvné strany sa zároveň dohodli, že v prípade porušenia záväzku Dodávateľa zabezpečeného zmluvnou pokutou, vznikne objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty ako aj na náhradu prípadne spôsobenej škody v plnej jej výške, a to kumulatívne a nezapočítateľne so zmluvnou pokutou.
9. Odstúpenie od zmluvy:
9.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie neuspokojivej referencie.
9.2. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt s kvalitatívne rovnakými alebo lepšími technickými parametrami a výbavou, ktorý má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom. Ak Dodávateľ ani po výzve na nahradenie neponúkne produkt, ktorý spĺňa požiadavky Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
9.3. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
9.4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štóska 6, Medzev, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

16.12.2021 14:00 — 31.07.2022 14:00

1,00 komplet

40 000,00

32 606,84

Uchádzač uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, výrobcom a pod. Zároveň predloží cenovú kalkuláciu, v ktorej uvedie všetky nacenené parametre a prvky výbavy predmetu zákazky a funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku konkrétneho ponúkaného tovaru/typu s uvedenou špecifikáciou, z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2021 08:10

14.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2021 10:31 - Vstupná ponuka 32 900,01 € Cena s DPH
14.12.2021 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka 32 899,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS