• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2021 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2021 11:50

Detail zákazky Z202124260

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2021 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2021 11:50

Základné údaje

Z202124260

OF-247025

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6077448

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby, kancelársky papier

kancelárske potreby, kancelársky papier

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197644-2 - Xerografický papier

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Prostriedky vhodné na kancelárske a školské účely.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Batéria tužková, alkalická balenie po 4, AA, 1,5 V balenie 80
Batéria tužková, alkalická balenie po 4, AAA, 1,5 V balenie 80
Batéria 9 V ks 20
Centropen 2811 LINE 0,3mm čierny,modrý,zelený,červený ks 60
Ceruzka s gumou, obyčajná, HB, lakovaný povrch ks 100
Čistiaca tekutina na biele keramické tabule ks 10
Diáre rok 2022, denný, A5 ks 15
Diáre rok 2022, týždenný, A5 ks 4
Diáre rok 2022, týždenný, A5, Top Manager ks 5
Dierovačka, pevná dierovačka s posuvným pravítkom. Prevedenie plast, mechanika kovová, ergonomický dizajn. Rozpätie dier 8 cm. Kapacita dierovania 20 listov ks 1
Doručenková obálka B6 - samoprepisovacia, s doručením Do vlastných rúk, Opakované doručenie, 1000 ks/balenie bal. 1
Dovolenka A6, tlačivo ks 30
Euroobal A4, hladký, lesklý, 50 mic.,priehľadný z polypropylénu, otvor zhora, eurodierovanie, balenie 100 ks, balený v sáčku. bal. 80
Euroobaly hladké, rozšírené, 10 ks v balení, 170 mic., bezfarebné bal. 10
Euroobaly na katalógy vhodné pre väčšie množstvo A4 papierov, 12 ks v balení balík 6
Fólia laminovacia 216 x 303, A4, lesklá, 100 mic, balík/100 ks balík 1
Fotopapier A4, lesklý, do laserových tlačiarní a farebných kopírovacích zariadení, 210g, certifikovaný FSC, vyhovuje požiadavkám ekologickej výroby, balenie: 100listov balenie 2
Kalendár motivačný, resp. podľa výberu na rok 2022 ks 120
Kalendár stolový, stojatý do tvaru A, pracovný pre rok 2022, nie lesklý ks 40
Kalkulačka stolová, 14 miestny naklonený displej, dvojitá a trojitá nula, rozmer 122 x 170 x 22 mm, solárna batéria + 1 x LR1130 batéria ks 5
Kancelársky papier - papier vhodný do tlačiarenských zariadení, rozmnožovacích zariadení, fotokopírky, pre laserové a atramentové tlačiarne balík 100
Korekčný roller,  šírka pásky 4,2mm, dĺžka pásky 10 m, s možnosťou vymeniť náplň ks 5
Laminovacie fólie Peach A3 (303x426mm), 125mic, 25ks/balenie bal 2
Lepiaca páska priehľadná, 19mm x 33m ks 50
Lepiaca páska priehľadná, 50 mm x 60 m ks 30
Lepidlo tyčinkové, 40g, - na lepenie všetkých druhov papiera, lepenky, korku aj tenších tkanín. Lepiaca tyčinka sa postupne vysúva, neobsahuje rozpúšťadlá, je netoxická a bezpečná, s obsahom glycerínu, aby nevysychala. ks 35
Myš USB port, optická myš s tromi tlačidlami. Rozlíšenie optického senzoru je 1200 DPI, vybavená 1,5 m káblom zakončeným USB portom pre pripojenie k počítaču. ks 5
Nalepovací, samolepiaci bloček, mix farieb, 76 x 76 mm,  min. 280 listov, listy v piatich výrazných farbách, vynikajúca lepiaca schopnosť ks 20
Náplň do guličkového pera, modré, červené ks 40
Nožnice rozmer 21cm, nerezové čepele, plastový úchyt, dĺžka rezu min. 10 cm ks 5
Obal EURO A4 rozšírený + 1 cm tenký 100 mic., závesný, polypropylénový, rozmer 22 cm x 30 cm, 50 ks / balík ks 5
Obálka C4, samolepiaca, veľkosť A4 ks 250
Obálka DL (110 x 220 mm) samolepiaca, bez okienka ks 100
Odkladacia mapa s tromi chlopňami, prešpán (tvrdená, nie obyčajný papier). Farba: modrá, zelená, ružová, žltá,oranžová, hnedá, 320 g / m2 ks 30
Odkladacia mapa s tromi chlopňami, prešpán (tvrdená, nie obyčajný papier), farba : modrá, zelená, ružová, žltá, oranžová, hnedá, 320g/m2 s gumičkou ks 10
Papierové cenovky na tovar. Papierové cenovky pre označenie ceny tovaru vyplnením šablóny zo siedmych segmentov, doplnené prazdnym riadkom pre popis tovaru. Použitie do regálových cenovkových líšt. Balenie po 100ks bal 6
Pero štvorfarebné ks 80
Podpisová kniha A4/ 19 dielna, tvrdý obal. Sivý vnútorný kartón s otvormi na identifikáciu obsahu. Vonkajšie prevedenie plast. Farba: bordová (modrá). Úprava: plastová, Počet oddielov: 19 (vzory  sú v prílohe) ks 2
Podpisová kniha, imitácia kože, 19 - dielna podpisová kniha v imitácii kože. Na prednej strane má okienko pre jednoduchú výmenu popisovateľného štítka. Rozťahovateľný chrbát umožňuje zvýšenie kapacity podľa potreby. Vrchný obal: tvrdý (vzory sú v prílohe) ks 1
Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba červená ks 30
Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba čierna ks 50
Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba modrá ks 30
Poradač A4 papierový je klasický papierový poradač (šanón), závesný. Formát A4, šírka chrbta 8 cm. Materiál: tvrdý kartón potiahnutý potlačeným mramorovým papierom. Na chrbte je predtlačený nevymeniteľný štítok na označovanie obsahu poradača, s chrbtovým otvorom ks 30
Poradač pákový A4 papierový, klasický papierový poradač (šanón) s pákovým mechanizmom. Formát A4, šírka chrbta 5 cm. Materiál: tvrdý kartón potiahnutý potlačeným mramorovým papierom. Na chrbte je predtlačený nevymeniteľný štítok na označovanie obsahu poradača, s chrbtovým otvorom kus 60
Poradač pákový A4 papierový, klasický papierový poradač (šanón) s pákovým mechanizmom. Formát A4, šírka chrbta 8cm. Materiál: tvrdý kartón potiahnutý potlačeným mramorovým papierom. Na chrbte je predtlačený nevymeniteľný štítok na označovanie obsahu poradača, s chrbtovým otvorom. ks 150
Poznámkový blok, linajkový, uzatvárateľný pomocou gumičky, 194strán, 80gramov/m2, papier, putko na pero ks 5
Pravítko plastové rovné 30 cm ks 10
Rýchloviazač ROC Prešpán, 350 g / m2, so závesom do poradača (šanóna) ks 30
Rýchloviazač závesný celý A4, RZC, s celou prednou stranou a závesom do poradača. Vyrobené z kvalitného EKO kartónu 200 g v rôznych farbách. ks 70
Samolepiace etikety biele, 100 hárkov/balenie, rozmer 6 x 4 cm bal 2
Spinky do zošívačky 24/6, 1bal./1000pcs. bal. 50
Spinky, sponky na dokumenty, 33mm, oblé, 100 ks/krabička krab. 45
Spinky, sponky na dokumenty, 50 mm oblé, 100 ks/krabička krab. 8
Spisová doska, kartónové dosky bez chrbta zo strojnej lepenky, spojené šnúrkami, formát A4, prevedenie mramor ks 30
Stojan na spisy  - zakladač, plastový, LITZ Plus, flexibilné umiestnenie stojana -  vertikálne či horizontálne, so štítkom na popis obsahu zásuvky, jeho umiestnenie je možné meniť podla aktuálnej pozície stojana, možnosť výberu farby. Parametre: dlžka - 25,3cm, šírka - 10,3cm, výška- 33cm ks 10
Strúhadlo jednodierové, plastové telo s ľahko vyprázdniteľným zásobníkom ks 5
Šanón umelohmotný 5 cm, vhodné na uchovávanie dokumentov A4, s ochranným spodným kovaním , PP povrch na vonkajšej aj vnútornej strane potiahnutý odolnou a umývateľnou fóliou z oboch strán, pákový mechanizmus vysokej kvality, s chrbtovým otvorom, vymeniteľný obojstranný chrbtový štítok ks 20
Tabuľa korková 80 x 100 cm (nástenka) ks 2
Termo páska 80/80 ks 60
Tlačivo Priepustka ks 10
Trhací blok , linajkový, A4, 80 listov, z bezdredrevného papiera 60 g / m2, perforovaný ks 35
Utierka bavlnená vhodná na biele keramické tabule ks 50
Výkres farebný hrubší na viazanie dokumentov ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Obstarávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka), ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky  s uvedením mernej jednotky,  jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis cien bez DPH za mernú jednotku, s DPH za mernú jednotku) jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
S aktuálnym rozpočtom je Dodávateľ povinný predložiť údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ktoré sú uvedené v Technických vlastnostiach jednotlivých položiek.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Na tovar požadujeme predloženie bezplatných vzoriek do 3 dní po uzatvorení zmluvy z každého požadovaného tovaru 1 ks s údajmi výrobcu deklarujúcimi technické a environmentálne parametre ponúkaného tovaru.
V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu poskytnutých vzoriek s technickými vlastnosťami jednotlivých položiek je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
V prípade, ak podľa názoru Objednávateľa predložené vzorky nezodpovedajú Technickým vlastnostiam, ktoré sú uvedené v zmluve, Objednávateľ vzorky Dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú Technickým vlastnostiam požadovaných Objednávateľom.
Nedodanie technického popisu (dokladu výrobcu s údajmi deklarujúcimi technické a environmentálne parametre ponúkaného tovaru), resp. ak údaje v ňom uvedené nebudú v súlade  s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie,  bude to považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností predmetu Zmluvy.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickými vlastnosťami predmetu zmluvy, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo.
Požaduje sa dodanie tovaru:
- do 7 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS.
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia na mieste požadovaného dodania, poistenie prepravy, clo, poistné, balenie, doručenie vzoriek a DPH. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje vrámci reklamačnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. Zároveň si obstarávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2021, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.12.2021 07:00 — 20.12.2021 15:00

1,00 celok

2 836,15

2 363,46

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 48 hod. od uzatvorenia zmluvy a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy vrátane dokumentácie, ktorá preukazuje, že návrh spĺňa všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2021 11:06

07.12.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2021 10:52 - Vstupná ponuka 2 836,15 € Cena s DPH
07.12.2021 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 2 836,14 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS