00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
30998263
ECOTEST spol. s r. o.
Sládkovičova 21, Topoľčany, 95501, SVK
Prístrojové vybavenie – nová testovacia stratégia 2
laminárny box, inkubátor, sušiareň
Tovar, Služba
1. Horúcovzdušná sušiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Horúcovzdušná sušiareň s nútenou cirkuláciou vzduchu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Horúcovzdušná sušiareň s nútenou cirkuláciou vzduchu s objemom min. 115 litrov Elektromechanické nastavenie klapky na výstupe Pracovný rozsah teplôt do 300 °C Súčasťou dodávky sa požadujú 2 police Fluktuácia teploty pri 150°C max 0.3 K Vnútorná komora z nerezovej oceli LCD displej s optickou signalizáciou chybových hlásení USB rozhranie " | ks | 1 |
2. Laminárny box
|
|
---|---|
Funkcia |
Mikrobiologický box triedy II. podľa normy EN12469 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mikrobiologický box triedy II. podľa normy EN12469 s vertikálnym laminárnym prúdením vzduchu, zabezpečujúci ochranu produktu pred časticovou i bakteriálnou kontamináciou a súčasne požadovanú ochranu pracovníka Elektrický výškovo nastaviteľný stojan v rozsahu 650 - 800 mm Pracovná plocha min. 50 x 110 cm Vnútorná výška pracovného priestoru min. 650 mm Motorizovaný posuv čelného netrieštivého skla Vnútorné osvetlenie s výkonom min. 800 lx min. 2 elektrické zásuvka na 220 V v pracovnom priestore Nastavenie reálneho času s dátumom UV svetlo s časovačom Pracovný priestor z nerezovej oceli | ks | 1 |
3. CO2 inkubátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Inkubátor na horúcovzdušnú sterilizáciu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CO2 inkubátor s objemom min 50 litrov Pracovný rozsah teplôt +4°C nad teplotu okolia do 60 °C Možnosť nastavenia rozsahu koncentrácie CO2 od 0 - 20 objemových % Súčasťou dodávky sa požadujú 2 police Fluktuácia teploty pri 37°C max 0.1 K Možnosť horúcovzdušnej sterilizácie pri 180°C bez potreby manipulácie s CO2 senzorom CO2 senzor na princípe IČ žiarenia Bezšvová vnútorná komora z nerezovej oceli Rozhranie pre monitorovanie teploty a obsahu CO2 nezávislým monitorovacím systémom Dotykový multifunkčný displej s optickou a zvukovou signalizáciou chybových hlásení Ethernet a USB rozhranie " | ks | 1 |
Názov |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru. |
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia určeného objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov dodania a rozpisov pred prvou dodávkou. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celý počet kitov resp. setov, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 30 dní od doručenia objednávky. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodávok, aby každá dodávka bola fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako„nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ užpreukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdielmedzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
Predmetom reklamácie môže byť: poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov, iné ako požadované vlastnosti, iné ako dohodnuté farby, veľkosti,tvary, ktoré boli vzájomne odsúhlasené na základe dodaných vzoriek, nedodržanie vyššie uvedených podmienok. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
14.12.2021 00:00 — 23.12.2021 14:00
1,00 cena celkom
24 789,60
20 658,00
Bližšie inštrukcie sú uvedené v osobitných požiadavkách
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2021 14:39
09.12.2021 15:30
09.12.2021 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2021 09:41 - Vstupná ponuka | 24 789,60 | € | Cena s DPH |
08.12.2021 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 788,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: