• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 16:25

Detail zákazky Z202124240

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 16:25

Základné údaje

Z202124240

OF-247720

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6084893

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

30998263

ECOTEST spol. s r. o.

Sládkovičova 21, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístrojové vybavenie – nová testovacia stratégia 2

laminárny box, inkubátor, sušiareň

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Horúcovzdušná sušiareň
Funkcia
Horúcovzdušná sušiareň s nútenou cirkuláciou vzduchu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Horúcovzdušná sušiareň s nútenou cirkuláciou vzduchu s objemom min. 115 litrov  Elektromechanické nastavenie klapky na výstupe Pracovný rozsah teplôt do 300 °C Súčasťou dodávky sa požadujú 2 police Fluktuácia teploty pri 150°C max 0.3 K Vnútorná komora z nerezovej oceli LCD displej s optickou signalizáciou chybových hlásení USB rozhranie " ks 1
 2. Laminárny box
Funkcia
Mikrobiologický box triedy II. podľa  normy EN12469
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikrobiologický box triedy II. podľa normy EN12469 s vertikálnym laminárnym prúdením vzduchu, zabezpečujúci ochranu produktu pred časticovou i bakteriálnou kontamináciou a súčasne požadovanú ochranu pracovníka Elektrický výškovo nastaviteľný stojan v rozsahu 650 - 800 mm Pracovná plocha min. 50 x 110 cm Vnútorná výška pracovného priestoru min. 650 mm Motorizovaný posuv čelného netrieštivého skla Vnútorné osvetlenie s výkonom min. 800 lx min. 2 elektrické zásuvka na 220 V v pracovnom priestore Nastavenie reálneho času s dátumom UV svetlo s časovačom Pracovný priestor z nerezovej oceli ks 1
 3. CO2 inkubátor
Funkcia
Inkubátor na horúcovzdušnú sterilizáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CO2 inkubátor s objemom min 50 litrov  Pracovný rozsah teplôt +4°C nad teplotu okolia do 60 °C Možnosť nastavenia rozsahu koncentrácie CO2 od 0 - 20 objemových % Súčasťou dodávky sa požadujú 2 police Fluktuácia teploty pri 37°C max 0.1 K Možnosť horúcovzdušnej sterilizácie pri 180°C bez potreby manipulácie s CO2 senzorom CO2 senzor na princípe IČ žiarenia Bezšvová vnútorná komora z nerezovej oceli Rozhranie pre monitorovanie teploty a obsahu CO2 nezávislým monitorovacím systémom  Dotykový multifunkčný displej s optickou a zvukovou signalizáciou chybových hlásení Ethernet a USB rozhranie " ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru.
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia určeného objednávateľom.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov dodania a rozpisov pred prvou dodávkou.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celý počet kitov resp. setov, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 30 dní od doručenia objednávky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodávok, aby každá dodávka bola fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako„nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ užpreukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdielmedzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
Predmetom reklamácie môže byť: poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov, iné ako požadované vlastnosti, iné ako dohodnuté farby, veľkosti,tvary, ktoré boli vzájomne odsúhlasené na základe dodaných vzoriek, nedodržanie vyššie uvedených podmienok.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

14.12.2021 00:00 — 23.12.2021 14:00

1,00 cena celkom

24 789,60

20 658,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Bližšie inštrukcie sú uvedené v osobitných požiadavkách

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.12.2021 14:39

09.12.2021 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2021 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 447
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2021 09:41 - Vstupná ponuka 24 789,60 € Cena s DPH
08.12.2021 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 24 788,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS