• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2021 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 15:35

Detail zákazky Z202124235

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2021 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 15:35

Základné údaje

Z202124235

OF-146273

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6074794

Objednávateľ

30801397

Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok

Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK

Dodávateľ

35908076

VICOM s.r.o.

Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier alebo ekvivalent v.01

papier do fotokopírovacieho stroja, papier na písanie, papier do tlačiarní

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197620-8 - Písací papier

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier alebo ekvivalent v.01
Funkcia
papier do tlačiarenských zariadení na farebnú aj čierno-bielu tlač
papier do rozmnožovacích zariadení
papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plošná hmotnosť g/m2 78 82
Hrúbka mm/1000 103 109
Drsnosť ml/min 150 250
Opacita % 91
Belosť CIE % 140 160
Formát typ A4
Rozmer - výška mm 297
Rozmer - šírka mm 210
Počet kusov papiera v balíku ks 500
Počet balíkov v kartóne ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy zaslať prospekt/katalógový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov a jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod.
Objednávateľ požaduje jednorazové dodanie tovaru. Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený v štandardnej kvalite.
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia zmluvy na vlastné náklady.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy a doručenia faktúry. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malacká cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

09.12.2021 07:00 — 07.01.2022 14:00

500,00 balík

1 680,00

1 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

tak ako je uvedené v opise predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2021 14:03

06.12.2021 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2021 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 38
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2021 14:27 - Vstupná ponuka 1 680,00 € Cena s DPH
06.12.2021 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka 1 660,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS