34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Kancelársky nábytok
kancelárske stoličky, otočné stoličky
Tovar, Služba
1. 1. Kancelársky nábytok na vybavenie kancelárie
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska stolička Antares MIJA čierna alebo ekvivalent |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelárska stolička | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárska stolička so synchrónnou mechanikou a s aretáciou | |
nastaviteľné podrúčky | |
bedrová a hlavová opierka | |
plastová a otočná konštrukcia | |
textilné a sieťovinové potiahnutie | |
výplň sedadla: molitan (PUR pena) | |
plastový kríž | |
plastové kolieska | |
nosnosť 120kg | |
farba čierna |
Názov |
Vrátane dopravy do miesta plnenia |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov. |
Dodávateľ dodá tovar objednávateľovi v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo. |
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a dizajnové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. |
O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
09.12.2021 14:00 — 27.12.2021 14:00
1,00 celok
1 150,80
1 150,80
Požadujeme predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (fotografie aj s rozmermi) do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2021 12:49
06.12.2021 10:00
06.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2021 11:37 - Vstupná ponuka | 1 150,80 | € | Cena s DPH |
06.12.2021 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 150,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: