• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2021 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 10:50

Detail zákazky Z202124222

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2021 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 10:50

Základné údaje

Z202124222

OF-247372

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112363

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

35848189

Lambda Life a.s.

Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Deaktivovaný vírus SARS-Cov-2

deaktivovaný vírus SARS-Cov-2

  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deaktivovaný vírus SARS-Cov-2
Funkcia
Deaktivovaný vírus SARS-Cov-2 bude použitý na experimentálnu prácu v laboratóriu, ktorá si vyžaduje špecifickosť jednotlivých komponentov, pričom jeho špecifikácia vyplýva z dôvodu zaistenia kvality a reprodukovateľnosti materiálu, ako aj pre potreby zaručenia neinfekčnosti/deaktivácie vírusu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo (počet ks vialiek - injekčných liekoviek) ks 20
obsah jednej vialky ml 0,25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia: certifikovaný pôvodca (Quality Accreditations ISO 9001, ISO 13485, ISO 17025, ISO 17034)
Produkt má obsahovať koronavírus 2 (SARS-CoV-2) 2019-nCoV/USA-WA1/2020 (alebo ekvivalent), ktorý bol inaktivovaný zahrievaním na 65 °C počas 30 minút, a tým sa zamedzilo jeho replikácii. Každá injekčná liekovka má obsahovať minimálne 0,25 ml tepelne inaktivovaného kmeňa SARS-CoV-2 2019-nCoV/USA-WA1/2020 (alebo ekvivalent) získaného štandardizovanými postupmi zo supernatantu vyčisteného bunkového lyzátu Vero E6 buniek, ktoré boli infikované uvedeným kmeňom SARS-CoV-2.
Klasifikácia: Coronaviridae, Betacoronavirus, Severe acute respiratory syndrome-related coronavirus 2
Označenie kmeňa: 2019-nCoV/USA-WA1/2020 (alebo ekvivalent)
Sekvenovaný génom: áno
Zdroj izolácie: potvrdený prípad u človeka
Formát produktu: zmrazená vzorka, skladovanie: -70 °C
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru, vynesenie na požadované poschodie uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Predmet zmluvy je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie z Operačného programu: Integrovaná infraštruktúra; Názov projektu: Vývoj nanosenzorických fotonických systémov na rýchlu detekciu vírusov využitím metód riadenej evolúcie proteínových platforiem: prípad SARS – CoV-2 (BioPickmol); Kód ITMS: 313011AUW6.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
2. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje alebo od kúpnej zmluvy odstupuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPETu.
3. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom.
4. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
IV. Fakturácia:
1. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa riadneho doručenia faktúry predávajúcim kupujúcemu, a to z dôvodu jej odsúhlasenia poskytovateľom NFP (RO/SO) a dodávateľ sa zaväzuje akceptovať takéto ustanovenie zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný uvádzať na ním vystavovaných faktúrach číslo tejto zmluvy a nasledovné údaje:
a) názov projektu, ITMS kód projektu
b) - osoby oprávnené konať za zmluvné strany a ich funkcie; - právne formy zmluvných strán, resp. zápis v príslušnom registri; názvy bánk, v ktorých majú zmluvné strany vedené účty (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - číslo účtu, resp. IBAN (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - IČ DPH (ak je tento údaj relevantný; ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy).
3. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň v nej musí byť uvedený názov projektu, ITMS kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová 60–dňová lehota splatnosti začne plynúť prevzatím nového, resp. upraveného daňového dokladu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Kúpna zmluva, spolufinancovaná z NFP EÚ, po uzatvorení s dodávateľom podlieha povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO). Plnenie kúpnej zmluvy, spolufinancovanej z NFP EÚ, bude možné až po kladnom vyjadrení kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO).
2. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO) kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých z verejného obstarávania tovarov, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov, v prípade, ak ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

01.02.2022 08:00 — 31.03.2022 14:00

1,00 bal

38 720,00

35 200,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2021 14:41

20.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 133
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2021 10:58 - Vstupná ponuka 38 720,00 € Cena s DPH
17.12.2021 12:19 - Najvýhodnejšia ponuka 38 599,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS