00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
35848189
Lambda Life a.s.
Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK
Deaktivovaný vírus SARS-Cov-2
deaktivovaný vírus SARS-Cov-2
Tovar, Služba
1. Deaktivovaný vírus SARS-Cov-2
|
|
---|---|
Funkcia |
Deaktivovaný vírus SARS-Cov-2 bude použitý na experimentálnu prácu v laboratóriu, ktorá si vyžaduje špecifickosť jednotlivých komponentov, pričom jeho špecifikácia vyplýva z dôvodu zaistenia kvality a reprodukovateľnosti materiálu, ako aj pre potreby zaručenia neinfekčnosti/deaktivácie vírusu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo (počet ks vialiek - injekčných liekoviek) | ks | 20 | ||
obsah jednej vialky | ml | 0,25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
špecifikácia: | certifikovaný pôvodca (Quality Accreditations ISO 9001, ISO 13485, ISO 17025, ISO 17034) |
Produkt má obsahovať koronavírus 2 (SARS-CoV-2) 2019-nCoV/USA-WA1/2020 (alebo ekvivalent), ktorý bol inaktivovaný zahrievaním na 65 °C počas 30 minút, a tým sa zamedzilo jeho replikácii. Každá injekčná liekovka má obsahovať minimálne 0,25 ml tepelne inaktivovaného kmeňa SARS-CoV-2 2019-nCoV/USA-WA1/2020 (alebo ekvivalent) získaného štandardizovanými postupmi zo supernatantu vyčisteného bunkového lyzátu Vero E6 buniek, ktoré boli infikované uvedeným kmeňom SARS-CoV-2. | |
Klasifikácia: | Coronaviridae, Betacoronavirus, Severe acute respiratory syndrome-related coronavirus 2 |
Označenie kmeňa: | 2019-nCoV/USA-WA1/2020 (alebo ekvivalent) |
Sekvenovaný génom: | áno |
Zdroj izolácie: | potvrdený prípad u človeka |
Formát produktu: | zmrazená vzorka, skladovanie: -70 °C |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru, vynesenie na požadované poschodie uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
2. Predmet zmluvy je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie z Operačného programu: Integrovaná infraštruktúra; Názov projektu: Vývoj nanosenzorických fotonických systémov na rýchlu detekciu vírusov využitím metód riadenej evolúcie proteínových platforiem: prípad SARS – CoV-2 (BioPickmol); Kód ITMS: 313011AUW6. |
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
2. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje alebo od kúpnej zmluvy odstupuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPETu. |
3. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. |
4. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), |
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), |
c) Výskumná agentúra |
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, |
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, |
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, |
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, |
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
IV. Fakturácia: |
1. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa riadneho doručenia faktúry predávajúcim kupujúcemu, a to z dôvodu jej odsúhlasenia poskytovateľom NFP (RO/SO) a dodávateľ sa zaväzuje akceptovať takéto ustanovenie zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný uvádzať na ním vystavovaných faktúrach číslo tejto zmluvy a nasledovné údaje: |
a) názov projektu, ITMS kód projektu |
b) - osoby oprávnené konať za zmluvné strany a ich funkcie; - právne formy zmluvných strán, resp. zápis v príslušnom registri; názvy bánk, v ktorých majú zmluvné strany vedené účty (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - číslo účtu, resp. IBAN (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - IČ DPH (ak je tento údaj relevantný; ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy). |
3. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň v nej musí byť uvedený názov projektu, ITMS kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová 60–dňová lehota splatnosti začne plynúť prevzatím nového, resp. upraveného daňového dokladu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Kúpna zmluva, spolufinancovaná z NFP EÚ, po uzatvorení s dodávateľom podlieha povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO). Plnenie kúpnej zmluvy, spolufinancovanej z NFP EÚ, bude možné až po kladnom vyjadrení kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO). |
2. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO) kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých z verejného obstarávania tovarov, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov, v prípade, ak ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy. |
Tr. SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.02.2022 08:00 — 31.03.2022 14:00
1,00 bal
38 720,00
35 200,00
Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2021 14:41
20.12.2021 10:00
20.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2021 10:58 - Vstupná ponuka | 38 720,00 | € | Cena s DPH |
17.12.2021 12:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 599,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: