00157805
Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave
Hviezdoslavovo námestie 18, Bratislava, 81437, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov - ,,papierové" stravné poukážky 6
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov - ,,papierové" stravné poukážky 7
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom ,,papierových" stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
V čase dodania predmetu zákazky je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie ,,papierových" stravných poukážok s minimálne 50 zariadeniami v mestskej časti Bratislava Staré mesto. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej ,,papierovej" stravnej poukážky | € | 3,90 | ||
Počet kusov ,,papierových" stravných poukážok | ks | 23250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
,,papierová" stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
,,papierová" stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
,,papierová" stravná poukážka má chrakter | ceniny |
,,papierová" stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
platnosť ,,papierovej" stravnej poukážky | do konca roka 2022 |
Názov |
Predmetom zákazky nie sú elektronické stravovacie karty. |
Rámcová dohoda je uzatvorená na obdobie 12 mesiacov. |
Počet kusov ,,papierových" stravných poukážok je predpokladaný a nezaväzuje objednávateľa k nakúpenie celkového počtu kusov ,,papierových" stravných poukážok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávka bude rozdelená na 12 častí a dodaná v mesačných intervaloch po jednotlivých častiach na miesto plnenia. V prípade potreby je právom objednávateľa meniť interval dodania a počet kusov ,,papierových" stravných poukážok v jednotlivých intervaloch podľa jeho potrieb. |
Nahradenie vrátených nepoužitých ,,papierových" stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených ,,papierových" stravných poukážok. |
Platnosť ,,papierovej" stravnej poukážky bude do konca roka 2022. |
Maximálna Celková cena za ,,papierovú" stravnú poukážku je daná nominálnou hodnotou ,,papierovej" stravnej poukážky v eurách vrátane DPH. |
CCSP - Celková cena ,,papierových" stravných poukážok v € vrátane DPH - je maximálna celková cena predmetu rámcovej dohody vrátane DPH( ak sa uplatňuje) , ktorá vzíde z verejného obstarávania za daný počet kusov ,,papierových" stravných poukážok (23 250 ks) a ak je dodávateľ platcom DPH. |
CNHSP - Celková nominálna hodnota ,,papierových" stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 3,90 € × 23 250 =90 675 €). |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane DPH - ak sa uplatňuje, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Súčasťou dodávky bude aj dodací list. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky, všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a je dôvodom na okamžité odstúpenie od rámcovej dohody: |
a) objednávateľ/verejný obstarávateľ písomne odstúpi od rámcovej dohody. |
b) objednávateľ/verejný obstarávateľ vystaví negatívnu referenciu na Elektronickom trhovisku |
c) objednávateľ/verejný obstarávateľ vystaví negatívnu referenciu v Evidencii referencií vedených Úradom pre verejné obstarávanie |
Pri nedodržaní požiadaviek na predmet zákazky, všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky a osobitných požiadaviek na plnenie môže objednávateľ uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu v maximálnej výške 0,05% z hodnoty predmetu rámcovej dohody. |
Nominálna hodnota jednej ,,papierovej" stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty ,,papierovej" stravnej poukážky počas doby platnosti rámcovej dohody je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota ,,papierovej" stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty ,,papierových" stravných poukážok sú započítané v cene. |
Celková cena fakturovaná za dodané ,,papierové" stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva ,,papierových" stravných poukážok |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané ,,papierové" stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody predloží zoznam min. 50 zariadení v mestskej časti Bratislava Staré mesto, s ktorými má uzatvorené zmluvy na využitie ,,papierových" stravných poukážok. |
Hviezdoslavovo námestie 18, 814 37 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
23 250,00 ks
90 675,00
90 675,00
Stravné poukážky v papierovej forme.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2021 16:43
22.12.2021 09:00
22.12.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2021 09:23 - Vstupná ponuka | 90 675,00 | € | Cena s DPH |
10.12.2021 14:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 90 673,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: