• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2021 10:50

Detail zákazky Z202124198

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2021 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2021 10:50

Základné údaje

Z202124198

OF-247529

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6120568

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a Virtual SAN Advanced

VMware vSphere, VMware vSAN

  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48219700-3 - Softvérový balík pre servery na komunikáciu

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a Virtual SAN Advanced
Funkcia
1. Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 24x Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 7 Standard for 1 processor (VS7-STD-G-SSS-A) do dátumu 31.12.2022. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2021.
2. Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 52x Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 7 Enterprise Plus for 1 processor (VS7-EPL-G-SSS-A) do dátumu 31.12.2022. Aktuálne platné kontrakty končia ku dňu 14.12.2021 4116353303 (8x) a k 31.12.2021 465391857 (4x) 462931642 (36x) a obnovenie exspirovaného kontraktu 473350419 (4x) zo dňa 28.08.2021.
3. Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 16x Academic VMware vSAN 7 Advanced for 1 processor (ST7-ADV-P-SSS-A) do dátumu 31.12.2022. Aktuálne platný kontrakt končí ku dňu 14.12.2021 4116353303 (8x) a k 31.12.2021 462931642 (8x).
4. Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 2x Academic Basic Support Coverage for VMware vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 Per Instance (VCS7-STD-G-SSS-A) do dátumu 31.12.2022. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2021.
5. Dlžka trvania: Verejný obstarávateľ žiada o zarovnanie konca platnosti všetkých kontraktov k produktom so spoločným dátumom tj. ku dňu 31.12.2022
6. Kompatibilta: Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať serverový hardware rôznych renomovaných výrobcov (minimálne však: HP, IBM, Lenovo, Supermicro, Cisco, Dell);
Podpora virtuálnych serverov s operačným systémom RedHat, SUSE Linux & SUSE Linux Enterprise, Ubuntu, CentOS, CoreOS, Mandriva, Windows Server 2012- 2019. Podpora aplikačných systémov minimálne Oracle DB, MS SQL a Veeam Backup and Replication. Funkcionality a formáty ponúknutého riešenia musia byť na 100% kompatibilné s aktuálne používanou virtualizačnou platformou objednávateľa – VMWare VSphere 6.0 Enterprise Plus.
7. Architektúra Virtual SAN: Diskové pole ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí umožňovať pripojenie k serverom bez potreby použitia technológie Storage Area Network. Rozšíriteľnosť diskového poľa musí podporovať architektúru SCALE OUT, s rozšírením aspoň na 64 nodov diskového poľa, rozširovanie musí byť podporované v režime online, bez prerušenia poskytovaných služieb. Jednotlivé nody diskového poľa musia podporovať technológiu SCALE IN, rozširovaním počtu diskových skupín a fyzických diskov;
Softvérový kód diskového poľa musí byť integrovaný natívne vo virtulizačnom hypervizore. Diskové pole musí byť uspôsobené na prevádzku bez potreby inštalácie virtuálnych serverov alebo bez dedikovaných appliance, vytvárajúcich a poskytujúcich diskové služby. Diskové pole musí byť schopné prevádzky na certifikovanom HW rôznych výrobcov (minimálne HP, IBM, Supermicro, Cisco, Dell). Požaduje sa podpora pre využívanie diskovej kapacity pre externe pripojené servery cez ISCSI;
Požaduje sa podpora fyzických diskov typu SAS, SATA, SSD, NVMe, NVRAM. Požaduje sa podpora politík pre riadenie kvality prístupu na diskové pole. Požaduje sa podpora deduplikácie a kompresie priamo v softvéri. Požaduje sa podpora natívnej enkrypcie dát bez nutnosti inštalácie ďalšieho softvéru pre šifrovanie dát.
8. Vysoká dostupnosť: Prostredie musí vedieť fungovať v konfigurácii High Availability - pri výpadku niektorého zo serverov musí byť zabezpečená automatická obnova prevádzky virtuálnych serverov na inom serveri virtualizačnej platformy v rovnakej kvalite. Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi hypervizor nodmi bez prerušenia prevádzky. Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi rôznymi diskovými oddielmi bez prerušenia prevádzky;
Požaduje sa podpora automatického a dynamického umiestnenia virtuálnych serverov v rámci virtualizačného klastra podľa záťaže, bez prerušenia prevádzky virtuálnych serverov. Požaduje sa podpora v hypervizore pre memory balooning a over-provisioning. Požaduje sa možnosť replikácie virtuálneho servera do cloudového prostredia v rámci centralizovaného manažment nástroja. Požaduje sa podpora synchrónneho zrkadlenia virtuálneho servera na úrovni hypervizora;
Riešenie Virtual SAN musí umožňovať zmeny úrovne redundancie dát v rámci klastra diskového poľa v ľubovoľný okamžik počas prevádzky. Riešenie Virtual SAN musí podporovať automatizovanú bezvýpadkovú prevádzku pri zlyhaní jednotlivých súčastí riešenia vrátane celých nodov diskového poľa. Požaduje sa podpora replikácie dát diskového poľa Virtual SAN na vzdialenú lokalitu. Požaduje sa podpora úrovne ochrany dát RAID1, RAID5 a RAID6 alebo inej technicky a kvalitatívne porovnateľnej technológie pri distribúcii dát v rámci klastra Virtual SAN.
9. Bezpečnosť: Požaduje sa natívna podpora enkrypcie virtuálnych serverov v rámci centralizovaného manažmentu prostredia. Požaduje sa podpora single-sign-on autentifikácie pre prístup do manažment rozhrania a podpora pre role-based prístup používateľov. Požaduje sa podpora secure-boot technológie pri štarte hypervízora.
10. Manažment: Požaduje sa centralizovaný manažment prostredia umožňujúci správu viacerých virtualizačných prostredí, virtualizačných clustrov a Virtual SAN súčasne. Všetky potrebné funkcionality pre konfiguráciu a prevádzku hypervizora musia byť k dispozícii v rámci grafického webového rozhrania manažment nástroja, bez potreby využitia CLI alebo scriptov. Prostredie manažment nástroja musí umožňovať monitorovanie prevádzkového stavu prostredia, výkonových a kapacitných charakteristík v grafickom rozhraní s možnosťou vytvárať automatické notifikácie pre správcov virtualizačného prostredia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
2. Podpora: Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;
Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom. Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine;
Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu minimálne Advanced kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou úrovne VTSP a VCAP-DCV na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
3. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
4. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.
5. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
6. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom. Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine;
Navrhnutá hodnota Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom. Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory;

Obstarávateľ požaduje poskytovanie podpory výrobcom SW, pričom samotný výrobca podporu v slovenčine neposkytuje. Podporu v slovenskom jazyku poskytuje jediný subjekt na základe OEM aliancie s výrobcom SW a ktorý zároveň pôsobí na slovenskom trhu, preto je podmienka poskytovania technickej podpory v slovenčine je diskriminačná a obmedzuje možnosť uchádzať sa o zákazku jedinému dodávateľovi,

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu minimálne Advanced kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou úrovne VTSP a VCAP-DCV na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu minimálne Advanced kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).

Obstarávateľ požaduje poskytovanie podpory priamo výrobcom nie partnerom, preto je požiadavka na technickú certifikáciu v uvádzanej úrovni nerelevantná a diskriminačná.

Rozpory k zákazke ?

Pôvodný text OPnP bod 2: 2. Podpora: Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu; Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom. Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine; Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu minimálne Advanced kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou úrovne VTSP a VCAP-DCV na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Navrhované znenie OPnP bod 2: 2. Podpora: Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu; Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom. Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory; Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu minimálne Advanced kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). Odôvodnenie: Obstarávateľ požaduje poskytovanie podpory výrobcom SW, pričom samotný výrobca podporu v slovenčine neposkytuje. Podporu v slovenskom jazyku poskytuje jediný subjekt na základe OEM aliancie s výrobcom SW a ktorý zároveň pôsobí na slovenskom trhu, preto je podmienka poskytovania technickej podpory v slovenčine je diskriminačná a obmedzuje možnosť uchádzať sa o zákazku jedinému dodávateľovi. Obstarávateľ požaduje poskytovanie podpory priamo výrobcom nie partnerom, preto je požiadavka na technickú certifikáciu v uvádzanej úrovni nerelevantná a diskriminačná.

Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu; Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom. Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory. Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu minimálne Advanced kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi že má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou úrovne VTSP a VCAP-DCV na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy.


Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, CIT, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

03.01.2022 09:00 — 17.01.2022 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

51 000,00

51 000,00

Dodávateľ potvrdí špecifikáciu uvedenú vo formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.12.2021 14:32

22.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 416
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2021 15:47 - Vstupná ponuka 45 972,47 € Cena bez DPH
14.12.2021 15:47 - Najvýhodnejšia ponuka 45 972,47 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS