• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 10:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 10:20

Detail zákazky Z202124194

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 10:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 10:20

Základné údaje

Z202124194

OF-246696

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6084881

Objednávateľ

17336171

Liečebňa pre dlhodobo chorých Štiavnička

Štiavnička 132, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

53779142

Katarína Okšová

Okružná 564, Tovarníky, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka drogérie a čistiacich potrieb

mydlo, savo , rukavice,

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prací gél, 3,5 l ks 1
Mydlo, 90 g ks 35
Airwick náplň, 19 ml ks 8
Skrob tekutý, 0,5 l ks 8
Domestos, 750 ml ks 96
Fixinela 500ml ks 87
Servítky, 100 ks bal 100
Osviežovač vzduchu ks 30
Vrece PE 500x600, 20 ks rol 30
Krezosan, 950ml ks 91
Toal.papier, 30 m, 3 vrs. ks 1000
Solvina, 0,5 kg ks 16
Krystal na riad 5kg ks 25
Soda kryštálová 1 kg ks 19
Mydlo mazľavé 9 kg ks 7
Prachovka 40x35 cm ks 45
Mop, 4 ks bal 2
Savo 5 l ks 5
Grilpur 400ml ks 21
Handra 70x50 ks 13
Rukavice gum., 8-9 par 102
Metla ks 1
Ziletky, 5 ks bal 5
Mydlo telkuté 5kg ks 9
Spongia 6 ks bal 30
Krém na ruky 100 ml ks 50
Cif, 500 ml ks 15
Chloramín 1000g práš ks 30
Vrece LDPE, 1100x700 ks 500
Drátenka nerez 3 ks bal 15
Savo proti pliesni, 500 ml ks 12
Okena - clin 500 ml ks 24
Aviváž, 1,5 l ks 5
Citra 450g ks 67
Mydlo tekuté 5kg dez ks 13
Zmeták ks 1
Utiekry rolky papierové ks 140
Sanytol 500 ml pupa ks 30
Mydlo náhradná náplň 1 l ks 8
Sáčky do koša 500x600, 25 ks rol 17
Savo 1 l ks 4
Tabletky do umývačky, 100 ks bal 7
Soľ do umývačky, 1 kg ks 5
Difuzer vonný 45 ml ks 1
Vrece LDPE 600x700, 20 ks rol 38
Jar kapsule 60 ks bal 2
Prací prášok 10,5 kg ks 34
Hydroxid sodný 1 kg ks 5
WC zvon ks 3
Pulirapid 750ml ks 2
Savo 4 kg ks 4
Savo bez chlóru 700 ml ks 15
Savo uni dez. 500ml ks 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať od 1.1.2022
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke )
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok.
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená.
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 2 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štiavnička, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 v technickej špecifikácii

3 751,70

3 126,42

Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.12.2021 09:28

09.12.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2021 21:30 - Vstupná ponuka 3 750,00 € Cena s DPH
06.12.2021 21:30 - Najvýhodnejšia ponuka 3 750,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS