• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2021 09:14

Detail zákazky Z202124190

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2021 09:14

Základné údaje

Z202124190

OF-246684

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6096949

Objednávateľ

30844185

Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky

Bajkalská 1467/27, Bratislava- mestská časť Ružinov, 82007, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Office LTSC Standard 2021

Licencie, MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Office LTSC Standard 2021
Funkcia
Office LTSC Standard 2021
Multilicencia softvérového kancelárskeho balíka MS Office 2021 určená pre podniky a štátnu správu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Office LTSC Standard 2021 ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Typ licencie Licencia prenosná počas doby použitia licencie, nie je viazaná na hardware (nie typu OEM)
Licencie Trvalá multilicencia, bez časového obmedzenia, 1 inštalačný kľúč
Licencia Operačný systém Microsoft Windows 10 a vyššie
Sada kancelárskych aplikácii obsahuje minimálne MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, MS Publisher
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predloží anonymizovaný doklad o nadobudnutí licencie do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy a podrobný rozpočet jednotkových cien s DPH a bez DPH.
Na faktúre musí byť cena tovaru za kus bez DPH, s DPH.
Požaduje sa nahlásiť objednávateľovi/kontaktnej osobe deň dodávky aspoň jeden deň vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.12.2021 12:00 — 20.12.2021 14:00

1,00 cena za kompletnú dodávku

18 000,00

15 000,00

Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy a podrobný rozpočet jednotkových cien s DPH a bez DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2021 08:08

13.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2021 23:43 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena s DPH
13.12.2021 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 17 999,89 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS