17050561
Stredná odborná škola strojnícka
Športovcov 341/2, Považská Bystrica, 01749, SVK
36350613
COPOS, spol. s r.o.
Sládkovičova 1128, Považská Bystrica, 01701, SVK
"Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu" - 2.1.1.2. Komplet interaktívnej tabule - 2 ks
interaktívna tabuľa, projektor, držiak na projekciu
Tovar, Služba
1. 2.1.1.2. Komplet interaktívnej tabule - 2 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplet interaktívnej tabule pre realizáciu vzdelávania žiakov v rámci extra hodín ako aj počas mimoškolských aktivít inovatívnymi metódami v dvoch učebniach. Komplet bude využívaný tiež pedagogickými a odbornými zamestnancami pri príprave a samotnej realizácii mimoškolského vzdelávania ako aj v rámci pedagogických klubov zameraných na inováciu vzdelávacieho procesu a zvyšovanie kompetencií pedagogických a odborných zamestnancov. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Komplet interaktívnej tabule pozostáva z: | |
- Interaktívna tabuľa EPS 200x120, keramická, biela, polomatná | |
- Projektor na krátku projekciu: EPSON 3LCD EB-685Wi, WXGA, 3500 ANSI, ultrakrátka projekcia (alebo ekvivalent) | |
- Držiak na krátku projekciu, | |
- Kabeláž (1x VGA (alebo HDMI)) kábel 10 m, 1x napájací kábel 230 V 5 m, | |
- Montáž, kalibrácia, konštrukčný a kotviaci materiál, | |
- Školenie obsluhy. | |
Dopytované množstvo: 2 ks |
Názov |
Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ: „Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu“ v rámci Výzvy „Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou“ OPLZ-PO1/2019/DOP/1.2.1-01, operačný program: Ľudské zdroje, Kód projektu v ITMS2014+: 312011Z209. |
Hodnotiace kritérium - jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. |
Uvádzajte cenu v Eur s DPH za celý predmet zákazky. |
Ponukové ceny musia byť stanovené za celý predmet zákazky. |
Do cenovej ponuky uveďte, či ste platca alebo neplatca DPH. |
Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním a vyložením predmetu zákazky na miesto dodania: Stredná odborná škola strojnícka, Športovcov 341/2, 017 49 Považská Bystrica |
Verejný obstarávateľ je k uvedenej zákazke neplatca DPH. |
Maximálna výška zdrojov na vyššie uvedený predmet zákazky: 4 983,40 Eur s DPH. |
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Úspešný uchádzač sa preukáže dokladom o oprávnení podnikať v predmete obstarávania. |
Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie a cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ interaktívnej tabule vrátane príslušenstva s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý. |
Súčasťou dodávky bude montážny návod, záručný list a preberací protokol vystavený dodávateľom. |
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba sa bude realizovať na základe doručenej faktúry. |
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku. |
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry do 30 dní po dodaní predmetu zákazky. |
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady a zároveň zabezpečí náhradné plnenie počas doby reklamácie. |
V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický, nový, nepoužitý tovar. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
Žiadame dodávateľov zaradených na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov elektronického trhoviska v zmysle OPET, aby sa nehlásili do súťaže, nakoľko by s nimi podľa článku 18.2 písm. e) Všeobecných zmluvných podmienok OPET nebola uzatvorená zmluva. |
Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi rozpočet na tovar, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 200,00 Eur za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností Zmluvy. |
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH). |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Športovcov 341/2, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
13.12.2021 07:00 — 31.01.2022 14:00
1,00 zákazka
4 983,40
4 152,83
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie a cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ interaktívnej tabule vrátane príslušenstva s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2021 15:10
07.12.2021 10:00
07.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2021 22:15 - Vstupná ponuka | 4 980,00 | € | Cena s DPH |
07.12.2021 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: