• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2021 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 11:00

Detail zákazky Z202124177

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2021 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 11:00

Základné údaje

Z202124177

OF-247467

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112355

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

04387601

EKONA COR s.r.o.

Hranická 225, Hranice IV-Drahotuše, 75361, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitory vitálnych funkcií, modulárne monitory vitálnych funkcií vrátane centrálnych monitorovacích jednotiek a súvisiacich služieb pre kriticky chorých pacientov na COVID 19

monitor vitálnych funkcií, monitorovanie pacientov, centrálna jednotka

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 33195100-4 - Monitory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. MONITOR vitálnych funkcií
Funkcia
MONITORY VITÁLNYCH FUNKCIÍ v počte 26 ks určené pre potreby lôžkových oddelení nemocnice na bezpečné kontinuálne monitorovanie vitálnych funkcií kriticky chorých pacientov na COVID 19 na lôžku s prepojením na centrálne monitorovanie vrátane súvisiacich služieb – dopravy na miesto určenia, inštalácie, funkčnej skúšky, odovzdania kompletnej dokumentácie, uvedenia zariadení do trvalej prevádzky, odborného zaškolenia u autorizovaného záručného servisu.
Predmet zákazky musí byť  nový, nepoužitý, nerepasovaný. Ponúkaná prístrojová technika musí spĺňať zadefinovanú technickú špecifikáciu, ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že také zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu nákupu.
Predmet zákazky musí byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch SR a EÚ, bude vyhovovať platným medzinárodným normám a ktorá má pridelený platný ŠUKL kód ak je to relevantné.
Dodávateľ garantuje funkčnosť prístrojovej techniky tým, že dodá všetky komponenty, ktoré priamo či nepriamo súvisia s funkčnosťou prístrojovej techniky.
Autorizovaný záručný servis- plná servisná podpora minimálne 24 mesiacov zahrnutá v kúpnej cene:
- vykonanie technických kontrol a prehliadok v predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu výrobcu
- zabezpečenie bezplatnej údržby vrátane výmeny náhradných dielov, materiálov potrebných k oprave počas trvania záručnej doby, vrátane ich demontáže, odvozu a ekologickej likvidácie
- zabezpečenie nástupu servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska,
- údržba software vrátane vykonania aktualizácií, t.j. update softwarového vybavenia predmetu zákazky, ak sú k dispozícii.
-vykonanie bezpečnostno-technickej prehliadky mesiac pred uplynutím záručnej lehoty vrátane odstránenia všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MONITOR VITÁLNYCH FUNKCIÍ vrátane príslušenstva pre uchytenie monitorov a súvisiacich služieb ks 26
- veľkosť TFT farebnej dotykovej obrazovky cm 30
- rozlíšenie pixel 800x600
- zobrazenie počtu kriviek na obrazovke počet 8
- analýza ST segmentu v rozsahu mV -2,0 až + 2,0
-  batéria s kapacitou prevádzky hodina 3,5
- kompletné príslušenstvo pre dospelého pacienta : EKG kábel 3/5 zvodový pre dospelého pacienta ks 26
- prstový SpO2 snímač pre dospelého pacienta ks 26
- NIBP hadica ks 26
- NIBP manžeta veľ, 27-35 cm ks 26
-teplotný snímač kožný ks 26
-nástenná polica pod monitor s polohovateľným ramenom a odkladacím košíkom ks 8
- hmotnosť (vrátane batérie) kg 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
MONITOR VITÁLNYCH FUNKCIÍ vrátane príslušenstva pre uchytenie a súvisiacich služieb
-monitorovanie vitálnych funkcií pacienta s meraním 3/5 zvodového EKG, respirácie, neinvazívneho tlaku krvi, saturácie SpO2, 2xTeploty, pulzovej frekvencie
- analýza arytmií, detekcia minimálne 26 rôznych arytmií áno
-detekcia pacemakera áno
-meranie respirácie impedančnou metódou áno
-meranie neinvazívneho tlaku oscilometrickou metódou, jednohadičkovým systémom áno
-režimy merania tlaku manuálny, automatický a kontinuálny áno
-meranie saturácie SpO2 v rozsahu 0% až 100%
-meranie teploty z minimálne 2 rôznych miest na tele pacienta súčasne (napr. koža, ústna dutina, rektum) áno
-prenos dát na centrálny monitor cez LAN a WiFi áno
-1 x USB konektor, VGA, tlačidlo rýchleho privolania sestry, synchronizácia s defibrilátorom áno
-alarmové upozornenia užívateľa v troch úrovniach akusticky aj vizuálne áno
-možnosť budúceho rozšírenia o meranie anesteziologických plynov metódou Masimo alebo ekvivalentnou metódou áno
-možnosť budúceho rozšírenia o meranie vydychovaného CO2 infračervenou absorpčnou technológiou, o meranie invazívneho tlaku krvi minimálne 2 tlakov súčasne, o meranie srdcového výdaja termodilučnou technikou áno
-interná pamäť na min.120 hod. trendových údajov s rozlíšením 1 minúta, 1200 meraní NIBP a 48 hodín záznamu kriviek áno
-voľba zobrazení: krivka, krivka a trendové dáta, veľké písmo, vitálne zobrazenie, oxycardiorespirogram, nočný režim áno
-integrovaný držiak z ABS plastu potrebný pre jednoduchý transport a zavesenie monitora na čelo alebo rám postele áno
-možnosť pripojenia do siete s centrálnym monitorom áno
-software v slovenskom resp. českom jazyku
 2. MODULÁRNY monitor vitálnych funkcií
Funkcia
MODULÁRNY monitor vitálnych funkcií vrátane príslušenstva pre uchytenie monitorov  a súvisiacich služieb, v počte 4 ks určených pre potreby lôžkových oddelení nemocnice, na bezpečné kontinuálne monitorovanie vitálnych funkcií kriticky chorých pacientov na COVID 19 na lôžku s prepojením na centrálne monitorovanie vrátane súvisiacich služieb – dopravy na miesto určenia, inštalácie, funkčnej skúšky, odovzdania kompletnej dokumentácie, uvedenia zariadení do trvalej prevádzky, odborného zaškolenia u autorizovaného záručného servisu.
Predmet zákazky musí byť NOVÝ, NEPOUŽÍVANÝ, NEREPASOVANÝ s MINIMÁLNYMI TECHNICKÝMI ŠPECIFIKÁCIAMI A TECHNICKÝMI VLASTNOSŤAMI uvedenými v opisnom formulári. Ponúkaná prístrojová technika musí spĺňať zadefinovanú technickú špecifikáciu, ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že také zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu nákupu.
Predmet zákazky musí byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch SR a EÚ, bude vyhovovať platným medzinárodným normám a ktorá má pridelený platný ŠUKL kód ak je to relevantné.
Dodávateľ garantuje funkčnosť prístrojovej techniky tým, že dodá všetky komponenty, ktoré priamo či nepriamo súvisia s funkčnosťou prístrojovej techniky.
Autorizovaný záručný servis- plná servisná podpora minimálne 24 mesiacov zahrnutá v kúpnej cene:
- vykonanie technických kontrol a prehliadok v predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu výrobcu
- zabezpečenie bezplatnej údržby vrátane výmeny náhradných dielov, materiálov potrebných k oprave počas trvania záručnej doby, vrátane ich demontáže, odvozu a ekologickej likvidácie
- zabezpečenie nástupu servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska,
- údržba software vrátane vykonania aktualizácií, t.j. update softwarového vybavenia predmetu zákazky, ak sú k dispozícii.
-vykonanie bezpečnostno-technickej prehliadky mesiac pred uplynutím záručnej lehoty vrátane odstránenia všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MODULÁRNY monitor vitálnych funkcií  vrátane príslušenstva pre uchytenie monitorov ks 4
- veľkosť TFT farebnej dotykovej obrazovky cm 30
-rozlíšenie obrazovky pixel 800x600
-prevádzka na el. sieť vrátane batérie s výdržou hodina 4
- zobrazenie kriviek na obrazovke s možnosťou voľby ľubovoľnej konfigurácie kriviek a numerických polí a farebne ich odlíšiť krivky 8
- grafické a numerické trendy všetkých monitorovaných parametrov hod 168
-kompletné príslušenstvo pre dospelého pacienta : EKG kábel 3/5 zvodový pre dospelého pacienta ks 4
-prstový SpO2 snímač pre dospelého pacienta ks 4
-NIBP hadica ks 4
-NIBP manžeta veľ. L, XL ks 4
-teplotný snímač kožný ks 4
-príslušenstvo na meranie invazívnych tlakov ks 4
-senzor na meranie kapno s káblom ks 4
-maximálna hmotnosť (vrátane batérie) kg 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
MODULÁRNY monitor vitálnych funkcií vrátane príslušenstva pre uchytenie monitorov
-analýza arytmií, detekcia minimálne 26 rôznych arytmií áno
-modul ku monitoru na meranie fyziologických funkcií pacienta EKG, respirácia, SpO2, Teplota 2x, neinvazívny TK
-modul na meranie 2x invazívny TK
-užívateľom nastaviteľné hranice alarmov manuálne a automaticky
-EKG so zobrazením 3 a 5 zvodov možnosť výberu zvodov I, II, III, aVR, aVL, a VF
-zobrazenie EKG krivky áno
-meranie srdcovej frekvencie HR, kontrola pacemakera,sledovanie ischémie myokardu áno
-schopnosť analýzy segmentu, meranie ST elevácie a ST depresie a možnosťou zobraziť ST trendy áno
-rozsah merania respirácie 4-120 dychov za min.
-Sp02: meranie pulzovej frekvencie HR, zobrazenie pletyzmografickej krivky áno
-rozsah merania SpO2 1-100%
-meranie neinvazívneho tlaku krvi manuálny a automatický režim
-IBP tlaky: možnosť merania tlakov: arteriálny tlak, centrálny venózny tlak,tlak v pľúcnici, ICP systolický, diastolický a stredný
-rozsah merania -40 až 320 mmHg
-možnosť merania teploty z rôznych miest, podľa použitého senzora áno
-2 x USB konektor, VGA, tlačidlo rýchleho privolania sestry, synchronizácia s defibrilátorom áno
-možnosť budúceho rozšírenia o meranie CO2 entropie alebo BIS, srdcového výdaja, dychové plyny, plný pohľad na krivky, skóre včasného varovania
-meranie vdychovaného a vydychovaného CO2 so zobrazením Fi a EtCO2, počtu výdychov a kapnografickej krivky na obrazovke monitora
-možnosť pripojenia do siete s centrálnym monitorom áno
-software v slovenskom resp. českom jazyku
 3. CENTRÁLNA MONITOROVACIA STANICA
Funkcia
CENTRÁLNA MONITOROVACIA STANICA vrátane príslušenstva pre uchytenie monitorov pre potreby lôžkových oddelení nemocnice na bezpečné kontinuálne monitorovanie vitálnych funkcií kriticky chorých pacientov na COVID 19 na lôžku s prepojením na centrálne monitorovanie vrátane súvisiacich služieb – dopravy na miesto určenia, inštalácie, funkčnej skúšky, odovzdania kompletnej dokumentácie, uvedenia zariadení do trvalej prevádzky, odborného zaškolenia u autorizovaného záručného servisu.
Predmet zákazky musí byť NOVÝ, NEPOUŽÍVANÝ, NEREPASOVANÝ s MINIMÁLNYMI TECHNICKÝMI ŠPECIFIKÁCIAMI A TECHNICKÝMI VLASTNOSŤAMI uvedenými v opisnom formulári. Ponúkaná prístrojová technika musí spĺňať zadefinovanú technickú špecifikáciu, ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že také zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu nákupu.
Predmet zákazky musí byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch SR a EÚ, bude vyhovovať platným medzinárodným normám a ktorá má pridelený platný ŠUKL kód ak je to relevantné.
Dodávateľ garantuje funkčnosť prístrojovej techniky tým, že dodá všetky komponenty, ktoré priamo či nepriamo súvisia s funkčnosťou prístrojovej techniky.
Autorizovaný záručný servis- plná servisná podpora minimálne 24 mesiacov zahrnutá v kúpnej cene:
- vykonanie technických kontrol a prehliadok v predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu výrobcu
- zabezpečenie bezplatnej údržby vrátane výmeny náhradných dielov, materiálov potrebných k oprave počas trvania záručnej doby, vrátane ich demontáže, odvozu a ekologickej likvidácie
- zabezpečenie nástupu servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska,
- údržba software vrátane vykonania aktualizácií, t.j. update softwarového vybavenia predmetu zákazky, ak sú k dispozícii.
-vykonanie bezpečnostno-technickej prehliadky mesiac pred uplynutím záručnej lehoty vrátane odstránenia všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CENTRÁLNA MONITOROVACIA STANICA vrátane príslušenstva na uchytenie monitorov ks 4
- veľkosť uhlopriečky centrálneho monitora cm 48
-rozlíšenie monitora pixel 1280x1024
-dáta pacientskej histórie dáta 100000
-história kriviek každého pacienta hod 70
-switch porty 12
-pamäť GB 2
-pevný disk GB 500
-zvuková karta bit 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CENTRÁLNA MONITOROVACIA STANICA vrátane príslušenstva na uchytenie monitorov: -centrálny monitor farebný LCD TFT displej
-operačný systém min. Windows 10 alebo ekvivalent
-2 centrálne monitorovacie stanice budú mať 2 zobrazovacie monitory samostatne
-2 centrálna monitorovacia stanica budú mať 1 zobrazovací monitor samostatne
-synchronizácia dát s individuálnymi monitormi po obnovení prerušeného spojenia áno
-pripojenie s individuálnymi monitormi štruktúrovanou kabelážou(káble dodá a natiahne dodávateľ) sieťou LAN
-výstup na pripojenie laserovej tlačiarne, ktorá je súčasťou dodávky
-umožnenie výberu tlače požadovaných hodnôt áno
-pripojenie monitorovacích jednotiek min.32 súčasne
-súčasné zobrazenie monitorovacích jednotiek min.32 súčasne
-modifikovateľnosť zobrazenia lôžok áno
-možnosť výberu sledovaných parametrov individuálne po monitoroch
-umožní zobrazenie všetkých meraných parametrov lôžkových monitorov áno
-manažment alarmov každého monitora áno
-export všetkých pacientskych dát po sieti a na USB áno
-ovládanie centrálného monitora v slovenskom alebo českom jazyku
-výpočty dávkovania liekov a titračná tabuľka až 720 kalkulácií pre 1 pacienta
-všetky dostupné aktualizácie softvéru musia byť zahrnuté v cene nákupu
-možnosť pripojenia myši alebo klávesnice
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. DODACIA LEHOTA A PLATOBNÉ PODMIENKY:
- dodacia lehota zariadení je maximálne do 8 týždňov od účinnosti zmluvy, presný deň dodania predmetu zmluvy oznámi predávajúci kupujúcemu najneskôr 3 pracovné dni vopred,
- predávajúci zabezpečí zaškolenie obsluhy, pričom termín zaškolenia budú určené po vzájomnej dohode zmluvných strán, vystaví protokol o prevzatí a odovzdaní zariadenia do trvalej prevádzky, doručí sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcom charakteru a bezpečnostno-technickým požiadavkám k používaniu zariadenia, dodá návod na obsluhu v slovenskom, prípadne českom jazyku, záručný list, potvrdenia záruky na jednotlivé funkčné celky tovaru a ich komponenty,
- predávajúci vystaví a doručí faktúru elektronicky do 4 dní od kompletného dodania predmetu zmluvy, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet kúpy dodaný na e-mailovú adresu, ktorú mu po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľ.
-elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy. V prípade ak faktúra obsahuje nedostatky, objednávateľ má právo faktúru vrátiť dodávateľovi na opravu, lehota splatnosti faktúry začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry, resp. faktúry ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu
- platba bude realizovaná bezhotovostným platobným prevodom, kúpna cena sa považuje za uhradenú dňom pripísania finančných prostriedkov na účet predávajúceho. Kúpna cena bude uhradená z kapitálových výdavkov ŠR z lehotou splatnosti faktúry 60 dní odo dňa kompletného dodania tovaru, ktorý je vyznačený na Protokole o odovzdaní a prevzatí kompletného tovaru
- zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. Predávajúci a kupujúci vyhlasujú, že postup podľa tejto Kúpnej zmluvy považujú za dostatočný na to, aby nebolo možné zmeniť obsah vystavenej elektronickej faktúry.
Ak je predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predávajúci berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Predávajúci berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
Predávajúci deklaruje použitie zeleného aspektu vo verejnom obstarávaní. Objednávateľ požaduje, ako osobitnú podmienku plnenia Kúpnej zmluvy, aby bol predmet kúpy zabalený v ekologických recyklovateľných obaloch alebo ekologických obaloch, ktoré sú recyklovateľné.
2. OSOBITNÉ POŽIADAVKY -DOKLADY K PREDMETU ZÁKAZKY, ktoré je predávajúci povinný bez vyzvania predložiť objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy:
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky vrátane nacenenia jednotlivých samostatných funkčných celkov, cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane súvisiacich služieb.
-podrobný technický opis ponúkaných zariadení vrátane súvisiacich služieb s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaných zariadení, vrátane prospektu, technického listu ponúkaných zariadení,
- informácie o kontaktnej osobe predávajúceho (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo) zodpovednej za plnenie zmluvy vrátane oprávnenia o autorizovanom servise
- objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom- predávajúci predloží ES vyhlásenie o zhode a ŠUKL kód, ak je to relevantné
3. SANKCIE
-V prípade omeškania predávajúceho s plnením predmetu kúpy, je objednávateľ oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výše 0,1% z ceny s DPH nedodaného predmetu kúpy, za každý aj začatý deň omeškania. V prípade ak sa predávajúci omešká bez vážneho dôvodu s plnením predmetu kúpy o viac ako 15 dni, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny z nedodaného predmetu kúpy s DPH, najmenej však vo výške 100 Eur. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu vznikla nedodržaním dohodnutého termínu plnenia.
-Zmluvnou pokutou podľa vyššie uvedených bodov nezaniká nárok kupujúceho na plnenia a služby podľa Kúpnej zmluvy. Kupujúci má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti predávajúcim v plnej výške.
Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom.
Názov Upresnenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky a minimálne v špecifikácii uvedenej vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a v Osobitných požiadavkách na plnenie v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie od rámcovej dohody a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L.Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

03.01.2022 00:00 — 28.02.2022 00:00

1,00 súbor

61 580,00

61 580,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri dodržaní osobitných požiadaviek na plnenie, ktoré sú uvedené v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.12.2021 11:23

20.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 37
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2021 18:52 - Vstupná ponuka 60 800,00 € Cena bez DPH
20.12.2021 06:14 - Najvýhodnejšia ponuka 60 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS