00313980
Obec Čierne
Čierne 189, Čierne, 02313, SVK
45329478
ŠTÝL EU s.r.o.
Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Veľkoobjemové ramenové kontajnery pre ramenové nakladače v objeme 7,5 m3 - uzatvárateľným poklopom
kontajner pre ramenový nakladač, kontajner na prepravu komunálneho odpadu, veľkoobjemový kontajner,
Tovar, Služba
1. Veľkoobjemové kontajnery pre hákové nakladače o objeme 35 m3
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup Veľkoobjemových kontajnerov pre reťazové nakladače o objeme 7,5 m3 na prepravu komunálneho odpadu typu MULDA (alebo ekvivalentný) - uzatvárateľným poklopom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkoobjemových kontajnerov pre reťazové nakladače o objeme 7,5 m3 na prepravu komunálneho odpadu typu MULDA (alebo ekvivalentný) - uzatvárateľným poklopom. | kus | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavky: | vyrobený podľa DIN 30722, celozváraný, odľahčený na prepravu elekroodpadu, otočné časti vybavené maznicami |
Vnútorné rozmery kontajnera: | 3540x1680x1500 |
Výška háku: | 975mm |
Hrúbka plechu: | 3 mm podlaha; bočné steny |
Dvere: | poklop s dvoma výklopnými oceľovými krytmi odľahčenými torznými pružinami |
Povrchová úprava: | 2 x základný náter a 2 x vrchný náter RAL 6002 (alebo ekvivalentný) |
Výrobný štítok: | áno |
Tesnosť | Dažďová voda |
Vybavenie krytu | rukoväťami a samostatne zapadajúcim uzáverom s možnosťou ich uzamknutia visiacim zámkom |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek aj vo formáte Excel, a to do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade ak dodávateľ nepredloží v požadovanej lehote 7 dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet,považuje sa takéto omeškanie dodávateľa za závažné porušenie zmluvy a kupujúci je z tohto dôvodu oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť spolu so špecifikáciou tovaru (s uvedením technických vlastností tovaru) aj obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade ak dodávateľ nepredloží špecifikáciu tovaru (s uvedením technických vlastností tovaru) aj obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru v požadovanej lehote 7 dní od uzatvorenia zmluvy , považuje sa takéto omeškanie dodávateľa za závažné porušenie zmluvy a kupujúci je z tohto dôvodu oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Dodacia lehota je najneskôr do 20 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti. Dodávateľ je oprávnený dodať predmet zmluvy aj v čiastkových dodávkach, pričom každá dodávka musí byť realizovaná v stanovenej dodacej lehote. |
Prevzatie čiastkových dodávok budú dodávateľ aj kupujúci potvrdzovať na dodacích listoch, kde budú minimálne tieto údaje: základné identifikačné údaje dodávajúceho aj kupujúceho, číslo zmluvy, názov predmetu zmluvy, množstvo, výrobné čísla, dátum dodania, pečiatky a podpisy oboch zmluvných strán, resp. nimi poverených zástupcov. Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy poškodený, nekompletný, ak nie je v súlade s požadovanou a deklarovanou špecifikáciou. |
Dodávateľ je povinný písomne vyrozumieť kupujúceho o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu a prevzatiu a o termíne odovzdania a prevzatia. |
Za riadne dodaný predmet zmluvy sa považuje tovar dodaný riadne, v čas, bez zjavných vád, v dohodnutom vyhotovení a špecifikácii. Súčasne s dodaním predmetu zmluvy dodávajúci odovzdá kupujúcemu potrebné dokumenty a certifikáty na použité materiály v zmysle platných právnych predpisov. Dodávateľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie predmetu zmluvy. |
Pri prevzatí predmetu zmluvy podpíšu dodávateľ a kupujúci, resp. nimi poverení zástupcovia preberací protokol, podpísaním ktorého sa považuje predmet zmluvy za odovzdaný a prevzatý. Súčasne s dodaním predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá kupujúcemu potrebné dokumenty. |
Cena za predmet zmluvy je cenou, ktorá je uvedená v zmluve uzatvorenej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonaní celého predmetu zmluvy. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa od ich doručenia kupujúcemu. |
Dodávateľ predloží kupujúcemu faktúru v 2 originálnych výtlačkoch vrátane všetkých jej príloh. |
Faktúra vystavená dodávatľom bude obsahovať zákonné náležitosti. Kupujúci je oprávnený vrátiť daňový doklad - faktúru, ktorý nebude obsahovať všetky zákonom požadované náležitosti alebo je nesprávny. Oprávneným vrátením daňového dokladu – faktúry prestáva plynúť doba jej splatnosti, pričom táto lehota začína plynúť znova odo dňa doručenia opraveného daňového dokladu – faktúry. |
Záručná doba je 24 mesiacov. Začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu kupujúcim a dodávateľom. |
Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady predmetu dodania nahlásiť dodávateľovi písomnou formou bez zbytočného odkladu ihneď po zistení vady. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servisný zásah najneskôr do 48 hodín od nahlásenia vady. |
Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť kupujúcemu bezplatne záručný servis. V prípade, ak kupujúcim namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky, je povinný na túto skutočnosť kupujúceho pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a túto skutočnosť exaktným spôsobom preukázať. |
Ak dodávateľ odmietne odstrániť vady alebo tieto neodstráni v dohodnutom termíne, je kupujúci oprávnený zabezpečiť odstránenie vád prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady dodávateľa. |
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré kupujúci nemôže predmet zmluvy riadne využívať. |
Kupujúci má právo na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním predmetu zmluvy a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku kupujúceho, ktorú preukázateľne spôsobí dodávateľ pri realizácii predmetu zmluvy nedodržaním technických noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak zistí, že úspešný uchádzač nemá všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k dodaniu tovaru , a že tieto nie sú zapísané v predmete jeho činnosti. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba a v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade ak zistí, že úspešný uchádzač nie je schopný dodať predmet zmluvy v dohodnutom termíne a v stanovenej a dohodnutej špecifikácii. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
189, Čierne, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
14.12.2021 13:08 — 05.01.2022 18:19
4,00 ks
7 680,00
7 680,00
Požaduje sa predmet plnenia v súlade s osobitnými podmienkami na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2021 13:40
13.12.2021 08:20
13.12.2021 08:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2021 08:11 - Vstupná ponuka | 7 680,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2021 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: