• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2021 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2021 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2021 13:45

Detail zákazky Z202124165

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2021 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2021 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2021 13:45

Základné údaje

Z202124165

OF-247611

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6088419

Objednávateľ

35662867

Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza

A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

47198605

ROTA plus s.r.o.

Hviezdoslavova 764/4, Stupava, 90031, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

samo sterilizačný respirátor

respirátor, samo sterilizačný respirátor

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. samo sterilizačný respirátor
Funkcia
Respirátor VK RespiPro pracuje na princípe dvojitej bariéry. Samo sterilizačné rúško vďaka nanovláknovej membráne spoľahlivo zachytí viac ako 99% vírusov a zároveň ich vďaka 2 vrstvám z akcelerovanej medi okamžite zničí. Obojstranná ochrana - chráni svojho nositeľa aj okolie. Samo sterilizačné rúška Respilon VK RespiPro zachytia a deaktivujú vírusy, ktoré prichádzajú tak z vonkajšieho prostredia, ako aj od samotného užívateľa. Ich účinnosť sa neznižuje ani vplyvom vlhkosti pri dýchaní.
Anatomický tvar a nosový klip zaisťujú perfektné priľnutie na tvár, veľmi ľahko sa v ňom dýcha. Vďaka samosterilizačnej technológii nevyžaduje rúško žiadnu údržbu a je vhodné na opakované nosenie. Pri nosení 5-6 hodín denne vydrží až jeden týždeň (spolu cca 30 hodín). Funkčnosť akcelerovanej medi sa nezníži ani po tomto čase. Spĺňa vyhlášku 133. 2ks v balení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
samo sterilizačný respirátor balenie po 2ks veľkosť M balenie 73
samo sterilizačný respirátor balenie po 2ks veľkosť L balenie 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nanovlákno, akcelerovaná meď
Veľkosť M,L
Farba: telová
Stupeň filtrácie: ≥ 94%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 13: 00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie minimálnej všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku, 44,, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

14.12.2021 12:36 — 17.12.2021 12:37

1,00 zákazka

1 675,00

1 674,00

Dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou preukazujúcou splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) , veľkosťou balenia, počtom kusov v balení .Objednávateľ - kontaktná osoba predložený návrh plnenia zákazky posúdi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a návrh odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.12.2021 10:15

10.12.2021 12:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2021 12:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 425
 46
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2021 11:53 - Vstupná ponuka 1 674,88 € Cena bez DPH
10.12.2021 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka 1 362,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS